• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ohja, juist :/ didn't think about that. Ah, dan wacht ik wel nog even]


    And in that moment, we were infinite.

    Dream
    'ik zie neit hoe, ik ben te oud om nu nog germerkt te worden,' grom ik. Daarna spring ik van de hoge muur af. het doet pijn aan mijn voeten, maar als fledglings eht kunnen, kan ik het ook.
    'kom je?' vraag ik aan amber. 'ik wil nu wel eens binnen kijken.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha oke dan. Je mag me btw wel Joyce noemen hoor ;}]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Myth
    De jongen springt uit de boom en ik schrik van die onverwachte reactie. Had hij me serieus niet zien staan?
    "En wat denken jullie dat je van plan bent?" Mijn stem galmt over de binnenplaats en eindelijk heb ik de aandacht van de twee te pakken


    And in that moment, we were infinite.

    [Okay then, Joyce (': Ik heet Michèle]


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    Ik knikte. Oh god, hoe kwam ik nu weer van deze muur. Ik ging niet springen, aangezien ik nog wou lopen. Je kon zo al zien dat ik niet echt geschikt was als Fledgling. Daar was ik jaren geleden al achter. Ik hield het muurtje met mijn handen vast en liet me naar beneden glijden om vervolgens het laatste stuk te springen. Ik keek geschrokken op wanneer ik merk dat iemand ons heeft opgemerkt. Snel ga ik wat dichter bij Dream staan.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:14 ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    [ik ben Lizz *O* Voor degene die het niet doorhadden]

    Dream
    Fijn, betrapt. nieuwschierig keek ik de fledgling aan.
    'Uh, Niets?' antwoord ik met een onschuldige grijns. ik had adrealine in mijn bloed, ik kon niet geloven dat ik hier was, in her house of night.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cloe McCarthy
    "Hogepriesteres.Nox! Er proberen twee mensen het House of Night in te komen!" roep ik harder.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Myth
    Ik moest glimlachen omwille van zijn brutaliteit en speelse onschuld. Hij deed me denken aan Tristan. Bij die gedachte betrok mijn gezicht in een gepijnigde grimas, maar ik verstopte de emotie snel. Deze twee hoefden dat niet te zien.
    "Niet bang dat ik bijt?" zei ik speels met een grote grijns op mijn gezicht.


    And in that moment, we were infinite.

    Cassiopea Nox
    'Mensen?' vraag ik, als een van de fledglinge's me afleid van mijn uitleg. ik sta op. Het fijne van tieners in her hosue of night is dat ze zich gedragen, meestal. Zonder nog een woord loop ik naar buiten om ze te onderscheppen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    'Niet echt.' Zei ik voor dat ik het wist. Ik had niet echt over de gevolgen nagedacht toen ik in die boom klom. Ik keek naar Dream. 'Misschien kunnen we hier beter wegwezen!' Zei ik, als dat überhaupt nog mogelijk was.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Dream
    'ik niet,' grijns ik, waarna ik naar amber keek. Ik ahd mijn research gedaan, vampyre-bijten deden geen pijn. ik wist alles van deze wereld, zo graag wilde ik er een deel van zijn.
    'waarom zou ik weg willen,' fluister ik daarna naar Amber. 'Dit is geweldig.'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:21 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    Mevrouw.Nox loopt naar beneden, mensen mogen hier namelijk niet komen. Dit is de plek van de Fledglings en de Vampyres. Die mensen moeten leren dat we toch bestaan. Ik kijk naar Arléne en gebaar dat ze naast me moet komen zitten. Ze komt naast me zitten, zonder iets te vragen.
    "Wat zal er gebeuren met die mensentieners?" vraagik.
    "Weet ik niet," antwoord Arléne schouderophalend.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Myth
    Een tikje verbaasd om de zelfverzekerdheid van de jongen hield ik mijn hoofd lichtjes schuin. Hij was knap, zeker weten. Tja, ik was een meisje voor iets.
    "Misschien zou je het beter wel zijn. Want hoe dan ook, dit bezoekje loopt waarschijnlijk niet helemaal zoals jij gepland hebt", grijnslachte ik.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:25 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    'Ja, maar niet meer als we straks in de problemen komen.' Fluisterde ik terug naar Dream. Dream vond het blijkbaar allemaal geweldig, terwijl ik niet in de problemen wou komen. Maar, ik zou Dream hier niet alleen achter laten, daarbij wist ik zelf niet eens hoe ik weg kon komen, ik wist niks over dit gebouw, laat staan over dit wereldje.


    I hate that I can't stay mad at you.