• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Myth
    "Je komt me niet bekend voor", biecht ik eerlijk op. "Welk jaar zit je?"


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    Ik keek hem grijnzend aan. 'Op mij kan je altijd rekenen.' Zei ik. Ik wist niet of Dream wel wat aan me had, maar toch was ook ik er van overtuigd dat hij echt Fledgling waardig was. En een mens kon altijd hulp gebruiken, toch?


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    Ik lachte even. 'Het derde jaar, ik heet Junipa. En jij?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassiopea Nox
    Mijn gedachten zitten ver weg, te ver weg dan nodig is. Met een glimlach begin ik de les met een lange, levendige uitleg over de Vampyreband de Beatles De leerlingen luisteren of nemen notities, wetend dat hoe sneller dit voer is, hoe sneller ze aan hun opdracht kunnen beginne. Vrij om elk instrument te gebruiken mogen ze een muziek stuk componeren.
    kort en efficient leg ik de opdracht uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dream
    'Bedankt,' zei ik met een grijns en een lichte klap op haar schouder. 'wanneer meot je eigenlijk thuis zijn?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Myth
    Aha, derde jaar. Dat verklaart wel waarom ik haar niet ken. "Een jaar hoger dan jij en de naam is Myth, maar die heb je daarvast wel opgevangen", glimlach ik.


    And in that moment, we were infinite.

    Jason
    Onzeker loop ik door de tuinen van de school. Ik wilde neit naar binnen, om vampyres tegen te komen. Lessen waren bezig dus eht was stil. ik wilde naar huis, maar met dit ding op mijn voorhoofd ging dat niet meer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    Ik maak aantekeningen en zie dat Arléne wat aan haar haren zit te frunniken, maar toch heel goed oplet. De Beatles, dat is een oude Vampyreband. Ik heb zo'n zin om weer in aanraking te komen met een piano. Ik steek mijn hand op, omdat ik iets wil vragen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber
    Ik grinnikte even. 'Wanneer ik zelf wil, ik moet alleen wel weer vroeg op staan. Maar ik kan goed tegen de ochtend, zelfs al heb ik maar weinig slaap. Hoezo?' Vroeg ik, ergens hoopte ik gewoon dat Dream nog een plan achter de hand had.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Cassiopea nox
    'ja Clove?' vroeg ik toen haar hand omhoog ging.

    Dream
    'Meisjes weten veel van make-up. toch/' vroeg ik emt een grijns waarna ik haar richting eht centrum trok. De winkels bleven langer open speciaal vor de Vampyres. Perfect.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Junipa
    Ik knik. 'Mooie naam. Junipa heb ik ook zelf gekozen toen ik gemerkt werd. Nyxzijdank mocht dat.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Myth
    Als we bijna terug bij de deur zijn, vraag ik me af wat ik ga doen. Mijn volgende les is Spaans en ik ben wel zeker dat ik daar nu geen zin in heb. Maar wat valt er anders nog te doen?
    Ik wil Junipa vragen naar de reden achter haar naam. Alleen lijkt me dat te persoonlijk. Zelf wil ik ook niet dat iemand me daarnaar zou vragen, dus blijf ik stil.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 22:16 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    Ik grinnikte. 'Ik kan vol zekerheid zeggen dat ik meer van make-up weet als jou. Dat sowieso. En verder weet ik er wel het één en ander van. Wat is je plan?' Vroeg ik nieuwsgierig.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Jason
    als ik twee mini-vampyres, Fledglings, wahtever door de tuin zie lopen blifj ik staan. Hopelijk zien ze me niet, kan ik een plan bedenken om weer mens te worden of zo.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    "Dit heeft misschien helemaal niks te maken met muziek, maar Orlando Bloom is toch een Vampyre-acteur?" vraag ik.
    Ik hoor Arléne zachtjes grinniken, ze is net zo dol op Orlando als ik ben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.