• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    6 November, 18:51
    Cassiopea Nox - High Priestess
    Het was al compleet donker buiten, de nacht viel vroeg in deze tijd van het jaar. Het Yule feest kwam er aan, en de Godin's aanwezigheid over de school was sterker dan ooit. Zachtjes zingend liep ik door de gangen van het hoofdgebouw van de Tulsa House of Night. Dit was enige plek waar ik de complete controle had. De meeste leerlingen zouden rond deze tijd wakker worden voor een nieuw schooldag. De lessen begonnen, zoals altijd, stipt om acht uur 's avonds en eindigden om drie uur. Het was de drukste tijd van het jaar, ook als het op nieuwe Fledglings aankwam. De laatste twee weken hadden we al zes nieuwe studenten binngekregen, en ik verwachte er nog meer.
    De plaatselijke Tracker Dawn Felira, de Vampyre die ook mij had gemerkt, was nog opzoek naar meerdere toekomstige Fledglings. Haar eeuwenoude stem drijft door mijn herrineringen.
    Cassiopea Nox! De Nacht heeft u verkozen; Uw Dood zal uw Wedergeboorte zijn.
    De nacht roept u; luister naar Haar zoete stem.
    Uw lotsbestemming wacht op u in The House of Night!


    Ik wierp een blik in de spiegel die in een hoek van mijn klaslokaal hing. Mijn kastanjebruine haar valt in perfecte krullen over mijn schouders, en mijn lichtgroene ogen lijken te glinsteren.
    Maar hetgene dat nog altijd het meest opvalt aan mijn gezicht is het Mark. De ingekleurde halve maan, en de saffierblauwe lijnen die een plaatje van slanke planten en blaadjes vormde.
    Ik stond goed bekend om mijn sterke connectie met de diepe, rijke aarde. Maar ik verspilde tijd.
    Het was namelijk hoog tijd om de les te gaan voorbereiden. Vandaag kwam de muziek van de Beatles aan bod. Een legendarische Vampyre band, die ook goed bekend waren bij de mensen. Weinig tijd om te verspillen dus. Fluitend ging ik aan het werk.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 18:57 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    abo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Wie is Kalona?*heeft niet verder dan Uitverkoren gelezen*]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Kom je wel achter (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    s]abo[/s


    I hate that I can't stay mad at you.

    [ Okay, Lizz. Wie zijn eigenlijk kamergenoten? ]

    Clove McCarthy
    Het is al iets rond zeven uur, dus het zal niet lang duren voor de lessen beginnen. Ik loop naar de badkamer en bedenk me dat ik nog steeds make-up moet opdoen. Ik doe gewoon wat mascara en lipgloss op en dan is het al genoeg. Het Yule-feest komt er weer aan en er komen ook steeds meer Fledglings. Er komen steeds meer en dat kan ik best goed weten aangezien ik hier al zit sinds ik dertien ben. Ik ben nu een vijfdeklasser, volgend jaar zal mijn laatste jaar als Fledgling zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    6 November 19:50
    Etoile Aberna
    Met een glimlach schrijf ik de laatste regels van mijn gedicht op. Ik kijk op de klok en schrik als ik ie dat ik nog maar tien minuten heb voordat de lessen beginnen, ik ben nog niet eens aangekleed. Ik pak een zwarte broek en een blouse met het teken van mijn klas erop. Vroeger zou ik dat verschrikkelijk hebben gevonden, school uniformen, maar hier lijkt het juist goed te passen. Ik doe mijn haren in een vlecht naar achter en doe snel wat mascara op. Ik pak mijn grijze vans uit de kast en trek ze snel aan. Snel, ik heb nog maar één minuut. Net op tijd kom ik aan in de klas.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [****, ik wist dat ik dingen vergat. uhm, dat mogen de fledgling's zelf bepalen.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Misschien handig om schema te maken met wie kamergenoten zijn en de mentoren enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [ Iedereen vergeet wel wat. Okay. Wie wil de kamergenoot van Clove zijn en wie wilt de kamergenoot van Arléne zijn?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Blake Harnage

    De laatste zonnestralen verdwenen achter de horizon en een zachte geeuw gleed langs Blakes lippen. Hij wreef kort in zijn ogen en liet zijn lichaam zwaar naar achter leunen. Hij had plaats genomen op de moterkap van zijn auto en hield een flesje bier vast in zijn rechterhand.
    Zijn beste vriend Devin zat naast hem en zong een liedje dat Blake vaag bekend voorkwam.
    Het was duidelijk dat Devin compleet dronken was en een kleine glimlach verscheen op het gezicht van de donkerharige jongen.
    Hij nam een slok van het glazen flesje en duwde zachtjes tegen de schouder van Devin aan.
    'Doe een beetje rustig,' zei hij lachend, 'anders wordt je moeder weer pissed.'
    Devin grijnsde en haalde schaterlachend zijn schouders op.
    'Mijn moeder merkt niet eens dat ik zat ben.'
    Hij zong verder en Blake kneep zijn ogen dicht bij het horen van de valse noten. Zachtjes schudde hij zijn hoofd en nam opnieuw een slok van zijn bier.


    Olive

    [Zou Tay alleen mogen slapen? Aangezien ze niet echt 'sociaal' is]
    Ofnee wacht, het personage van Amaranthine en het mijne, zouden wij samen mogen liggen :'D?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:06 ]


    Olive

    CrispsPink schreef:
    [ Iedereen vergeet wel wat. Okay. Wie wil de kamergenoot van Clove zijn en wie wilt de kamergenoot van Arléne zijn?]


    [Aisara wil wel bij één van hen (:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Zal ik ook even een apart hoofdstuk over kameraandeling aanmaken in de story? :3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ja, is goed :Y)]


    Olive