• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*is er weer*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [welcome back :'D]


    And in that moment, we were infinite.

    [ Welcome back, Val ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ramsays schreef:
    [welcome back :'D]


    [Dat ja ;}]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Dream
    'Je gaat je High Priestess er bijhalen en wij worden gewaarschuwd, afgedaan als verblinde, te nieuwscheirige mensenkinderen,' antwoord ik met een verveeld stemmetje.
    Maar ze hoefde de high Priestess er neit bij te halen, die stond al naast de Fledgling. Lang, knap, licht groene ogen en bruin haar. Damn wat een vrouw.
    'wat is heir aan de hand?' vroeg ze met een geweldige, licht zangerige stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    'Is dat het enigste?' Vroeg ik verbaast. Dit was dus echt heel anders dan dat ik me had voorgesteld. Eigenlijk bijna teleurstellend. Het was streng verboden voor mensen, en je kreeg alleen maar een waarschuwing.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Myth
    Ik kromp zachtjes in elkaar bij het horen van de stem van de hoge priesteres. "Priesteres", begroette ik haar eerbiedig. "Deze mensen hebben het terrein betreden", zei ik ook al was dat redelijk overduidelijk.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:30 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Cassiopea Nox
    'Dat zie ik,' antwoord ik met een vriendelijke glimlach naar het meisje, Myth.
    'Dat heb je goed aangepakt, Myth, Nyx is trots op je.'
    Mijn oog gaat naar de mensen, een jongen en een meisje.
    'Wat kwamen jullie hier doen?' vroeg ik aan het meisje, de jongen negerend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Myth
    Haar goedkeuring over mijn benadering tot de twee mensen, zorgt ervoor dat de zenuwen van me afvallen. Gelukkig hoef ik nu niet op het matje bij mijn mentor.


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    Fijn, waarom richtte ze zich nou op mij. 'Niks.' Zei ik maar. Het was nog voor deel waar ook. Ik was gewoon met Dream over de muur geklommen uit nieuwsgierigheid, hoe het eruit zag. Verder niks. Nouja verder niks voor mij. Ik kon me voorstellen dat Dream er wellicht anders over dacht.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Clove McCarthy
    Ik sta op van mijn plek en loop het lokaal uit. Als ik buiten ben, zie ik mevrouw.Nox, Myth en de mensen.
    "Krijgen ze een straf, High Priestess Nox?" vraag ik zacht.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:35 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassiopea Nox
    'Ik kwam Nyx bezoeken,' valt de jongen haar in de rede. Hij lijk er nog serieus over ook.
    'Nyx heeft niets te maken met mensen, antwoord ik mer een klein lachje. 'Myth, lieverd, doe me een plezier en laat deze mensenkinderen de uitgang zien?' Met die woorden ga ik terug naar mijn lokaal.
    Onderweg kom ik clove tegen.
    'nee kind, een waarschuwing. we moeten de mensen ons laten vertrouwen.'
    voor we de macht uit hun handen nemen, denk ik er achetr aan.
    'hup hup, terug naar het lokaal.'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:38 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clyde - mens
    zonder erbij na te denken loop ik in de richting van het huis van de nacht. Dat is ongeveer het enige huis in heet Tulsa dat onbewust mijn aandacht trekt. Het is altijd zo donker/duister. Ik heb geen idee wat er gebeurt, het enige dat ik weet is dat je er niet in mag als het niet tegen je is gezegd. Of dat ooit nog tegen mij gezegd wordt weet ik niet. (p.s. het is de bedoeling dat het wel nog tegen Clyde gezegd wordt) Ik blijf bij het huis staan. ik hoor wat stemmen aan de andere kant. zonder er echt op te letten volg ik hun gesprek.

    Myth
    Met een glimlach rond mijn mond, keek ik naar de twee mensen. "Nou, voor zover je korte bezoekje. Volgende keer beter, knul. Volg me nu maar." Ik draai me om, zette een paar stappen en keek over mijn schouder om te zien of de twee mensen me wel degelijk achterna kwamen.


    And in that moment, we were infinite.

    Clove McCarthy
    Ik ren terug naar het lokaal en ga op mijn plek naast het raam zitten. Ik steek mijn hand in de lucht, als teken dat ik iets wil vragen. Zullen die mensen geen straf krijgen? Nyx heeft ímmers niks te maken met die wezens. Ze is er dan wel ooit eentje geweest. Ik denk eraan wat High Priestess heeft gezegd voor ik naar het lokaal terugrende. Ons vertrouwen? Wie wil dat nou? Wilt ze de wereld overheersen? Licht staat niet altijd voor het goede en duister staat niet altijd voor het kwaad, de woorden van Nyx galmen door mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:41 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.