• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Blake Harnage

    Blake reed voorbij het grote huis en zijn ogen werden meteen naar de donkere schaduw getrokken. Het Huis van de Nacht, voor Blake de plek waar rottende mensen naartoe verdwenen en werden opgeleid tot ware monsters.
    Een rilling gleed langs zijn rug en hij ging expres trager rijden.
    In de weinige ramen in de verte kon hij lichtpuntjes en schaduwen onderscheiden.
    Hij wierp een korte blik op de klok en zag dat de monster zich waarschijnlijk klaar maakten om naar hun lessen te gaan.
    Hij trok zijn neus op en duwde het gaspedaal in.
    Zijn moeder was vermoord door zo'n wezen, daar was hij zeker van. Door die wezens had hij nu een verschrikkelijke stiefmoeder die hem het leven zuur maakte en door die wezens had hij geleerd hoe het voelde om iemand te missen waarvan je zielsveel hield.
    Als hij kon, zou hij ze allemaal vermoorden, maar daar was hij te zwak voor en misschien was dat maar beter ook.


    Olive

    Aella Jordan

    Ik staarde Tay ongerust na terwijl ik twijfelde of ik haar achterna zou lopen of niet. Ik ademde diep in en besloot het maar niet te doen. Ze zou waarschijnlijk denken dat ik te bemoederend over haar was. Ik zou straks tijdens de pauze wel eens naar onze kamer gaan om te kijken hoe het met haar gaat.
    Ik wandelde de klas in en liep naar de kluisjes achteraan in de klas om mijn map met Spaanse oefeningen uit te halen. De docent kon hier ieder moment zijn.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Arléne McCarthy
    "Ik heb muziek," zeg ik.
    Ik staar naar mijn All-Stars-een roze paar- en kijk dan weer naar Aisara.
    "We moeten gaan," zeg ik.
    Ik sta op van mijn bed en trek Aisara aan haar arm naar beneden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    foutje sorry

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:12 ]


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Dream Amatse - Mens
    Verlangend keek ik op naar het gebouw. een fietser reed ergens achetr me maar ik besteede er geen aandacht aan. wat zou ik graag gemerkt zijn geweest. Ik was er zeker goed geneog voor. Ik was sterk,, behoorlijk slim. ik snapte het niet, waarom had Nyx me niet gekozen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Etiole Aberna
    Ik bedank Clove en loop dan het lokaal. Besluiteloos blijf ik stil staan. Ik heb geen idee wat ik moet doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Myth
    Het vaalgele schijnsel van de maan drong mijn kamer binnen via het grote raam naast mijn bed. De kamer waadde in een mysterieuze gloed, waarin ik volledig tot rust kwam.
    Ik zat op mijn bed, benen gekruist en ogen gesloten. Op mijn schoot lag Het Portret van Dorian Gray, dat meneer Shelton me in de laatste les literatuur had aangeprezen. Na een hoofdstuk was ik al verkocht geweest. De manier waarop Oscar Wilde zijn zinnen aan elkaar reeg, de prachtige beschrijvingen... Ik verslond boeken en het mocht gezegd worden dat dit boek me smaakte.
    Traag opende ik mijn ogen weer. Ze waren intussen al gewend aan de lichte vorm van duister,aangezien ik het merendeel van de tijd weigerde de lichten aan te doen. Het schemerdonker lag me veel meer en beantwoordde perfect aan mijn gemoedstoestand.
    De kamer was leeg op mezelf na. Ik had geen kamergenoten, wat vaak nogal eenzaam, maar meestal rustgevend was. Het was alleen mij. En de geheimen die ik met me meedroeg.


    And in that moment, we were infinite.

    Clove McCarthy
    Ik ren nu zelf naar het lokaal Muziek en loop naar binnen.
    "Goedemorgen hogepriesteres.Nox," zeg ik.
    Ik leg mijn vuist op het hart en buig voor haar.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassiopea Nox
    Het voelt geweldig om te zien hoe iedere leerling, iedere fledgling en Vampyre respectvol voor me buigt. Het voelt machtig.
    'Goedemorgen, Clove,' zei ik met een lieve glimlach. Daarna ging ik verder met het utidelen van het lesmateriaal, terwijl ik een vrolijk, fluitend deuntje door het klaslokaal joeg.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    Ik ga zitten op een plek bij het raam en leun achterover. Ik sluit mijn ogen en probeer mijn hele hoofd leeg te maken en me te concentreren op muziek.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aisara Féria
    "Oh ja, natuurlijk! Het was even aan mijn geest ontglipt!" Snel volgde ze het andere meisje. Ze waren al aan de late kant...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tay Jardine

    Onrustig bewoog Tay in het bed en ze voelde dat het deken van haar lichaam gleed.
    Een vreemde droom gleed haar gedachten binnen en ze zag hoe de beelden voor haar oogleden werden afgespeeld.
    'Tay?'
    De stem klonk zacht en moederlijk en Tay opende voorzichtig haar ogen.
    Een geur van versgemaaid gras en bloemen kroop haar neusgaten binnen en ze voelde hoe de warme stralen van de zon neerschenen op haar lichaam.
    'Nyx?' vroeg Tay en ze knipperde met haar ogen tegen het licht.
    De zon voelde vertrouwt aan en ze kon het niet laten om een zucht van verrukking langs haar lippen te laten glijden.
    Een vrouw gekleed in prachtige kleren stond op haar neer te kijken en Tay herkende haar als de moederfiguur uit haar dromen.
    Nyx, haar godin.
    'Je bent niet alleen, mijn dochter,' fluisterde ze en stak haar hand uit naar Tay.
    Voorzichtig nam ze hem aan en liet zich overeind trekken door de godin.
    In stilte wees Nyx met haar vinger in de verte, waar een zwartharige jongen vrolijk door de weide liep. Hij had de hand vast een een meisje met bruine haren en Tay was geschokt wanneer ze haar gezicht herkende, maar voelde hoe Nyx stevig in haar hand kneep.
    'Je bent niet alleen.'

    Tay opende verbaasd haar ogen en keek met grote ogen de kamer rond.
    Ze lag gewoon in haar bed, niet in een weide en ze had de hand van Nyx niet meer vast, al voelde ze duidelijk een warmte in haar vingers tintelen.
    En daarbij zag ze het gezicht van de zwartharige jongen voor zich, alsof het een film was die steeds opnieuw werd afgespeeld.


    Olive

    Arléne McCarthy
    "Aisara je weet roch nog wel wie ik ben?" vraag ik.
    Ik ren weer naar het muzieklokaal en zie dan dat Clove bij het raam zit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove McCarthy
    In plaats van me op muziek te richten, hoor ik een zachte stem in mijn hoofd: "Clove?" zeggen.
    Ik negeer het en probeer me weer te focussen op muziek.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber Claire Parkers
    Ik keek even om me heen om te bedenken waar ik heen zou gaan. Normaal gesproken liep ik gewoon ergens heen en dan kwam ik wel iemand tegen. Dat was precies wat ik nu ook weer ging doen. In het donker liep ik over straat. Ik was nooit bang geweest voor het donker, en dat was ik nu dus ook niet. Na een tijdje lopen zag ik Dream staan en naar The House of Night kijken. Dream ik waren al lang vrienden, en ik wist dat hij graag gemerkt was. Ik besloot maar naar hem toe te lopen. 'Dream.' Zei ik glimlachend zodat hij zich zou omdraaien, aangezien hij met zijn rug naar me toe stond.


    I hate that I can't stay mad at you.