• The House of Night

Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.

- Rollentopic
    - Rollenstory

Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia

De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Amber
    'Wacht!' Riep ik naar de dame die ons zonet had aangesproken en hier duidelijk de leiding had. 'U zou naar hem moeten luisteren. Hij is een geweldige aanwinst. Hij kan alles wat deze Fledglings hier ook kunnen. Alstublieft geef hem een kans.' Probeerde ik. Ik had geen idee of het wel zou helpen of niet, maar ik wou Dream graag helpen.

I hate that I can't stay mad at you.

[Ow te laat moet ik mijn reactie even aanpassen of was ik nog net op tijd met roepen? (A)]

Dream
    'bedankt Amber,' mompel ik als de high Priestess wegloopt. Ze luisterd niet, maar dat was normaal. Samen lopen we achetr de fledgling, Myth aan.
    'is Myth de naam die je gekozen hebt/' vraag ik nieuwschierig, wetend dat Fledglings hun namen mochten verranderen. kon ik dat maar. welke gast heet er nu weer Dream?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Myth
    Ik kijk op als ik zijn vraag hoor en glimlach. Het kan vast niet zoveel kwaad als ik antwoord. "Ja, mijn oude naam had geen betekenis meer. Ik ben nu een ander persoon. En bij een nieuw persoon, hoort een nieuwe naam."

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:45 ]

And in that moment, we were infinite.

Junipa
    Zachtjes lachend rende ik achter Loki aan. Loki was een kat en ze wilde me duidelijk iets laten zien. En inderdaad, buiten waren een andere fledgling en twee mensen. Twee mensen? 'Hé,' groette ik iedereen. 'Wat is er aan de hand?'

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Dream
    Dude, nog een Fledgling. Jaloers keek ik naar het Merk op hun voorhoofden.
    'Cool.'

Amber
    Ik zuchte diep. Voor zover dus The House of Night. Al had ik er, als ik heel eerlijk was, toch best wel wat meer van willen zien. Maar ja, dat zou maar gewoon verbeelding blijven.

Arléne McCarthy
    Ik duw de arm van mijn zus naast haar zij en glimlach.
    "Waar dacht je aan?" vraag ik.
    "Nee niks," zegt Clove.
    "Je liegt," zeg ik zacht.
    "Zou het kunnen dat High Priestess Nox de hele wereld wilt overheersen?" vraagt Clove zachtjes.
    "Weet ik niet, jij bent hier degene die een affiniteit voor alle elementen heeft," antwoord ik lachend.
    "Ik heb geen affiniteit voor alle elementen," moppert Clove.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Myth
    Ik knikte de fledgling toe ter begroeting. Ik kende haar niet, maar dat was niet zo raar. Veel mensenkennis van de fledglings in het huis had ik niet. Ik was al blij dat ik de namen uit mijn eigen jaar kon onthouden.
    "Indringers", beantwoordde ik haar vraag met een knikje naar de twee mensen.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:48 ]

Junipa
    Ik knikte glimlachte naar de mensen. Ze hadden hier niet mogen komen, maar het was wat mij betrof geen halsmisdaad. Alsof wij vroeger nooit op verboden plekken waren geweest. 'Ik ben Junipa,' stelde ik mezelf voor. 'En dit is Loki,' voegde ik eraan toe met een gebaar naar de kat, die naast me liep. 'Waarom waren jullie hier eigenlijk?' vroeg ik toen nieuwsgierig.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:50 ]

Dream
    'we kwamen gewoon een kijkje nemen,' antwoord ikd e fledgling.
    Verlangend keek ik richting een gebouw waarvan ik wist dat het de tempel van Nyx was. Ik was maar een mens, genegeerd door Nyx. Ik zou zoveel doen om gemerkt te worden, maar ik was buiten de leeftijdsgrens. Ik keek richting Amber. Ze was een goede vriendin.
    'Dus, wie van jullie meiden wil ons een tour geven?' probeer ik nog.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:51 ]

*past post aan*

Junipa
    Ik grinnikte. 'Helaas, dat zijn de regels. En trouwens, ik moet zo naar mijn les. Ik had een tussenuur,' leg ik uit. 'Wie weet, misschien word je nog wel eens gemerkt.'

Amber
    Ik glimlachte naar de Fledgling genaamd Junipa. 'Ik ben Amber en dit is Dream.' Stelde ik ons dan maar voor. Junipa leek me aardig. Ik knielde even neer om de kat te aaien en ging toen weer recht staan. 'Doeg.' Zei ik glimlachend tegen Junipa.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:55 ]

Myth
    Ik lach luid om zijn gedurfde vraag. "Sorry, maar ik ben niet van plan om de hogepriesteres en Nyx ontevreden te stemmen. Als je het gebouw had willen bezichtigen, moest je je inbraakpoging maar beter gepland hebben", antwoord ik resoluut.