• The House of Night

Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.

- Rollentopic
    - Rollenstory

Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia

De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aisara Féria
    "Mmhmm," zei ze, en slingerde eerst haar ene en toen haar andere been uit bed.
    "Dan kan ik de snaren van mijn harp weer beroeren!" Nu ze enigszins wakker was geworden, kwam haar bijzondere gebruik van taal ook direct weer boven. Ze liep naar de kledingkast, sloeg de deuren zo krachtig open dat ze bijna uit hun sponningen vlogen en bekeek keurend haar garderobe.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Amber Claire Parkers
    Nu kwam ik toch wel uit bij iets heel moeilijks. Zorgen dat mijn haar weer ging zitten. Ik was namelijk niet van plan om de hele verdere avond stilletjes op mijn kamer te zitten. In de avond leefde alles steeds meer op. Dus dan ging ik niet in mijn eentje thuis zitten. Ik wikkelde de handdoek weer van mijn haren en pakte mijn föhn, die ik vervolgens aan deed. Ik begon mijn haren te föhnen terwijl ik mezelf in de spiegel bekeek. Het was erg moeilijk om mijn haar te krijgen zoals ik graag wilde. Dat kwam er onder andere door dat het zo lang was, maar ik was niet van plan om het af te knippen. Ik hield van mijn haren, dan moest ik maar wat langer voor de spiegel zitten, mijn haren afknippen was geen optie.

I hate that I can't stay mad at you.

Dream Ametsa
    Okay, ik nam het terug. Het enige wat er te doen was in Tulsa is dus blijkabar belaagd worden door gichelende meisjes. Dear god. Ik liep doelloos dooer de wat rustigere straten, tot een bekend gebouw in mijn zicht kwam. The Hous of night. Nou dáár begon de nacht pas net. Maar helaas, helaas was ik nooit gemerkt. ik vroeg me af hoe het daar binnen was.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aella Jordan

'Je jaagt zelfs de katten weg met je humeur,' grapte ik terwijl ik de zwart-witte kat nakeek.
    Ik vroeg me af van wie hij was ...
    Tay forceerde een glimlachje en haalde ongemakkelijk haar schouders op.
    'Als je je niet zo goed voelt, moet je misschien wat rusten. Ik zou niet willen dat ...'
    Ik maakte mijn zin niet af. Het was nooit leuk om over de negatieve kant van de Verandering te praten. Voor iedereen kon het zijn of haar laatste minuut zijn. Niet iedereen lag daar wakker van, maar ik wel. Iedere dag.

Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

Clove McCarthy
    "Ik wil je wel naar de klas brengen. Je bent er past sinds gister," zeg ik zacht.
    Hoe kan Etoile nou weten waar dat is? Ze is er ímmers pas sinds gister.

Arléne McCarthy
    "En ik kan weer eens die gitaar slopen," zeg ik.
    Nou ik sloop hem niet letterlijk, ik sloop hem door er goed op te spelen. Aisara zal wel begrijpen wat ik bedoel. We zijn ímmers allebei raar.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Etoile Aberna
    Ik schenk Clove een klein glimlachje
    'Graag, dankjewel' zeg ik verlegen

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Tay Jardine

'Die katten zijn de rede van mijn humeur,' mompelde Tay.
    Haar gezicht was wit weggetrokken en ze knikte toen.
    'Ik ga terug naar onze kamer. Ik voel me niet zo goed en ik zou liever wat rusten.'
    Aella knikte moeilijk en ik zag hoe een glinstering van ongerustheid in haar ogen verscheen.
    'Oké,' zei ze stil.
    'Ik ben vandaag vroeg opgestaan en mijn biologische klok verstoort, niets ernstig.'
    Tay zag dat Aella niet gerust was, maar toch knikte en haar nakeek wanneer ze opnieuw naar boven ging. Het was misschien slimmer geweest om iets mee te nemen om ontbijten, maar dat zou ze later wel doen, rond de middag.
    Wanneer ze haar kamer binnenliep en zich opnieuw liet neervallen op het bed, voelde ze pas hoe moe ze was en zonder zichzelf uit te kleden, sloeg ze haar deken om haar lichaam heen.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:01 ]

Olive

Jason Vane
    'Jason Vane! De Nacht heeft u verkozen; Uw Dood zal uw Wedergeboorte zijn!'
    Die woorden waren eht begin geweest van een mini-nachtmerrie. Deze middag, om 13.36 precies, was ik gemerkt. Uitgokozen door de godin Nyx, of zoiets. De hele school ahd naar me gestaard, te bang om dichterbij te komen. ik was maar naar huis gegaan, wat kon ik anders? Gelukkig was eht zo vroeg donker.
    mijn ouders waren of zo blij geweest. Ze hadden me zelfs geholpen met inpakken, voordat ze me naar deze plek brachten.
    Nu stond ik hiet, voor eht Hosue of night, met mijn koffers. Alleen.

Clove McCarthy
    Ik glimlach terug en doe mijn Vans aan. Ik weet gewoon bijna zeker dat Arléne zoals gewoonlijk All-Stars zal aan doen.
    "Geen dank," zeg ik.

Aisara Féria
    Ze glimlachte even naar haar kamergenote voor ze kleding uit de kast trok en naar de badkamer schoot om zich om te kleden. Douchen deed ze altijd 's avonds, nooit 's ochtends. Ze vond dat zo'n harde, kille manier van wakker worden.
    "Eh, hoe laat is het eigenlijk?"

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Amber Claire Parkers
    Nu mijn haar eindelijk goed zat deed ik een beetje mascara op en verliet ik mijn kamer weer. Ik liep naar beneden, weer naar mijn vader toe die nog steeds naar zijn programma zat te kijken. 'Ik ga nog even weg.' Deelde ik mee. Mijn ouders waren over het algemeen niet zo moeilijk, als ik 's avonds nog weg van huis wou. Ze wiste dat ik niks geks zou doen. 'Is goed, maar bedenk wel als je laat thuis bent, draag je zelf de gevolgen.' Zei mijn vader. Ik zuchtte diep. 'Ja pap, doei.' Zei ik en ik pakte mijn vest en liep naar buiten. Ik moest morgen weer vroeg op, maar dat weerhield me er niet van om laat thuis te komen. Ik kon er over het algemeen goed tegen als ik laat naar bed ging, en weer vroeg op moest.

I hate that I can't stay mad at you.

Arléne McCarthy
    "Bijna acht uur," antwoord ik.
    "Moet ik op je wachten of kan ik alvast gaan?" vraag ik.
    Ik doe mijn All-Stars aan en ga weer zitten op mijn bed.

Etoile Aberna
    Opgelucht over het feit dat ik niet helemaal alleen op zoek moet naar het lokaal waar ik mijn eerste les heb slaak ik een zachte zucht. Het is hier zo anders, zo nieuw. Ik mis mijn oma. Ik doe mijn korte laarsjes aan en loop achter Clove aan naar beneden

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Aisara Féria
    "Nog... een... paar... momentjes!" hijgde ze, terwijl ze met een noodgang uit de badkamer schoot en haar nep-Vans - één groene en één azuurblauwe - aantrok. "Zo. Had jij nu niet ook muziek?"

Clove McCarthy
    Ik leid Etoile naar het lokaal Vampyre sociologie en glimlach dan.
    "Hier is Vampyre sociologie," zeg ik.