• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]

-

Vedran
    Ik was me er akelig goed van bewust dat Leyla heel goed wist dat ik stond te kijken en me daarom expres een beetje plaagde.
    Wel omkleden bij mij in de buurt, maar verstopt achter de bosjes.
    Wel iets van zichzelf laten zien, maar niet meer dan een mooie naakte rug.
    Maar omdat ik ook weer niet zo'n perverse kerel was, bleef ik staan en moest ik het doen met fantasieën over de voorkant. Die ook erg leuk waren, trouwens.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Leyla Manta
    Pas toen ze volledig omgekleed was, draaide ze zich weer om. Met haar hand gleed ze de diepblauwe stof van het shirt glad. De kleren die ze droeg waren niet wijd, maar lieten genoeg van haar lichaam zien. Maar toch bleef er net genoeg aan de verbeelding over.
    Ze was slechts een paar meter van hem verwijderd, en liep met zijn shirt in haar handen en een uitdagend glimlachje op haar gezicht naar hem toe.

-

Rizardo
    'Ja,' antwoord ik, haar vraag niet helemaal begrijpend. 'Glad water is veel mooier. Als ze nu eens onder water bleven, was je uitzicht perfect.'
    ik snapte neit goed waaromz e eht vroeg, maar ik snapte wel meer niet. Waarom ze uberhaupt tegen me praate, bijvoorbeeld.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Zahira Briiori
    God, hij begreep haar nog verkeerd ook. Met een geirriteerde zucht stond ze op, en liep naar hem toe. Haar donkergroene ogen gleden over zijn gezicht.
    'Je blijft vreemd.'

-

Vedran
    Mijn shirt was wijdvallend geweest, bedekte haar bovenlichaam bijna helemaal. Dit shirt was strak, liet alle vormen van haar lichaam zien die allemaal zeker de moeite waard waren om naar te kijken. Leyla wist dat. Ze wist heel goed dat ze jongens en mannen zoals ik 's nachts van haar kon laten dromen als het enkel nog bij kijken bleef. Zou er ooit een jongen geweest zijn in haar leven die het geluk had ook te mogen aanraken? Ze was net zeventien, dus ik twijfelde nog.

Rizardo Elliot
    'En jij blijft me verbazen,' antwoord ik met een vaag glimlachje. Maar ik kon niet zeggen dat ik het erg vond, absoluut niet. Dit was een erg interresante dag.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Leyla Manta
    In plaats van een stukje voor hem te blijven staan, liep ze door. Haar ene hand liet ze op zijn blote borst rusten, het enige wat er voor nodig was om haar gezicht dichterbij te laten komen was een stukje op haar tenen staan.
    'Je shirt,' zei ze, en duwde het in zijn hand, een glans in haar ogen.

-

Zahira Briiori
    'Ik bedoel, je rent niet eens voor me weg of zo.' Het klonk bijna verveeld. Jagen was zoveel spannender dan praten, maar misschien was afwisseling goed. Bedachtzaam keek ze hem aan.

-

Rizardo Elliot
    'Zou je liever hebben dat ik weg ging dan?' vroeg ik verward. ze klonk verveeld, wat ik niet vreemd vond wat ik was neit erg interresant, in tegenstelling tot Zahira...

Zahira Briiori
    'Geen idee.'
    Ze keek weer van hem weg, zowel geirriteerd door haarzelf als door hem. Mocht hij het gesprek voort willen zetten, was het nu aan hem.

-

Vedran
    Haar hand voelde koud aan, maar het was zeker niet onprettig. Ze reikte me het shirt aan die ik aannam, maar ik liet hem aan mijn vingertop bungelen, heen en weer zwaaiend naast mijn benen.
    Ik had toch weer een mooi uitzicht zo, nu ze zo dichtbij stond, hoewel het wel minder was dan in mijn shirt, daar kon ik gewoon rechtstreeks naar binnen kijken. Hier zat het allemaal wat strakker. Mooier ook.
    "Zeventien jaar en nu al zo'n ontzettende verleiding."

[ik ga nog wat nadenken over Rizardo's antwoord, want ik heb mn slaap nodig :'D
    Trusten, zie jullie morgen ^^]

Weltrusten, Lizz, tot morgen (: <3

Leyla Manta
    Rustig bleef ze staan, zich bewust van zijn blik. Ach, had hij net niet meer kunnen zien? Haar hand dwaalde onwillekeurig af naar beneden, eindigde bij zijn buikspieren.
    'Achtentwintig jaar en nog steeds makkelijk als een puber.' Haar blik gleed over zijn gezicht, rustig afwachtend op wat hij zou zeggen, zou doen.

-

Tot morgen, Lizz <3

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

-