• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    [*verveeld zig* wie wilt er naar de andere kant van het eiland komen naar een strandje en veld zonder sneeuw :'D?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vedran
    Ik gooide de peuk op de grond, liet de sneeuw hem doven en liep toen met ferme pas naar het bos.
    Tijd om te jagen.
    Ik keek om me heen, mijn zintuigen waren op hun scherpst en ik had de wind precies goed staan.
    Ik klom in bomen, keek uit over de vlaktes, verstopte me in hoge takken, gluurde om dikke eiken heen, op zoek naar een dier waar ik echt wat aan had, waarop ik echt moest jagen. Een uitdaging.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Good, ik verveel me. Discovery moet snel even haar stuk schrijven. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dream Amalys
    Verveeld zit ik op een stoepje, terwijl dikke vlokken sneeuw uit de lucht komen vallen. Het dorp is stil, rustig. Verop hoor ik zachte stemmen. Lichtjes branden vrolijk, maar ik zie ze nauwelijks. ik doe geen moeite om te schuilen van de sneeuw. Het is maar half-bevroren, koel zoetwater.

    [1. Ja, Dream is een naam, stel geen vragen
    2. He's a guy]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Miorynn
    De jongen had haar nadat hij haar gered had achtergelaten, en klappertandend van de kou sloeg ze haar eigen vleugels wat dichter om zichzelf heen, in een poging het iets warmer te krijgen. Haar haren, kleren en vleugels dropen van het water, dat langzaam leek te bevriezen op haar huid. Eigenlijk wilde ze wegvliegen, naar ergens waar het warmer was, maar ze wist dat ze nergens heen kon, en er was een vreemde vermoeidheid over haar gekomen die maakte dat ze niet meer de energie kon vinden weg te vliegen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Vedran
    Mijn blik viel op een aantal herten, die zich allang hadden aangepast aan de aanhoudende winters. Het was een groep van 7, maar er moesten er ongetwijfeld meer zijn, hoewel ik genoeg had aan deze.
    Ik nam een aanloop en verslond ze allemaal, stuk voor stuk.
    Toen ik een halfuur later weer richting het strand liep om mijn mond te spoelen, zag je aan niets behalve mijn bloedrode mond dat ik gejaagd had. Ik wist wel hoe ik het netjes moest houden, ik had lang genoeg geoefend.

    Charis Athena
    Op Sanjay's rug draafden we een rondje door het bos, terwijl ik de vogels bekeek die verstopt zaten, maar nog net zichtbaar waren tussen de takken. Er waren geen bladeren meer om ze beschutting te geven.
    De rit duurde langer dan normaal, omdat Sanjay besloten had een omweg te maken. Hij kwam uit bij een klein beekje, waarvan een klein stukje zo te zien opengebroken was door zijn hoef. Hier kon hij rustig drinken en terwijl hij even een pauze nam, sprong ik van zijn rug, steeg op en landde in een tak, naast een grote sneeuwuil.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zal ik nog een personage maken? Zo ja, wat voor? :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    i dunno *O* Uhm Mens of Sirene? ^^
    Wie wil Dream gedag komen zeggen? *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, laat hem Charis of Vedran tegenkomen. Die vervelen zich te pletter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik maak misschien morgen een andere persoontje aan maar nu ff niet :3
    *verveed zig nogs teeds*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nah, mens is saai. Ik maak wel een Sirene. *gaat aan 't werk.* Waarom kan ik nou nooit genoegen nemen met twee rollen? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    Pas toen ik stemmen dichterbij hoorde komen stond ik op en begon te lopen. De sneeuw kon me weinig schelen, maar ik haate groepjes met wezens. Één tegelijk kon ik aan, anders werd eht irritant. Pas toen ik het dorp uit was begon ik langzamer te lopen.

    [Bepaal jij maar wie hem tegen komt :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    Ja, laat hem Charis of Vedran tegenkomen. Die vervelen zich te pletter.


    Waar is Vedran? Vind 't wel interessant om Abigail daar op af te sturen xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vedran is op weg naar het strand. Kom jij dan hem tegen? Dan stuur ik Charis op Dream af.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.