• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Hé, Miorynn staat niet op de lijst? Wie is ze? En wat voor type, dan weet ik even wie ik op haar af moet sturen. En waar is ze?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ik ben slecht in lange stukken >.<]

    Michael Ren
    'Ik ben de hele dag in de baai geweest,' beken ik terwijl ze haar stukappeltaart aanvalt. 'Dus eigenlijk heb ik niets nieuws gehoord.'
    Behalve de liederen, de zwaluw die over de baai vloog en eht meisje, Iris, die bijna verdronken was. Maar dat was neit eht soort informatie waar ze naar op zoek was.
    'De sneeuw was daar trouwens een stuk minder erg,' ga ik verder met een blik naar buiten. Dikke vlokken dwarrelen inmiddels naar beneden in een snel tempo. mijn blik gaat weer naar de appletaart.
    'en Appel's smaken belachelijk slecht als ze warm zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga offline D:
    Tot morgen!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [*overweegt een ander persoontje aan te maken*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ADELEIDE
    Ik hoorde iets achter me en het voelde zo vreemd aan dat ik bleef staan terwijl ik glimlachte en niet erg overtuigend - de glimlach viel niet op. Ik legde mijn hoofd in me schouder en toen draaide ik me om en zag de lynx staan. Ik trok me hoofd terug en zette een voet achter mijn andere voet zodat ik stevig bleef staan - ik kneep mijn ogen samen en ik bestudeerde de lynx rustig - de lynx zag er zo mooi uit in de sneeuw, het leek net een plaatje uit een boek. Ik vroeg me af of het een echte lynx of een interius was.Ik begon te spreken met mijn zachte engelachtige toon zodat het bijna leek alsof ik zong. "Hallo." Ik glimlachte - nog steeds niet overtuigend, het leek eerder geheimzinnig. "Ben je een echte lynx of een interius?" ik keek nu nieuwsgierig.

    Tot morgen Rose! <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Hé, Miorynn staat niet op de lijst? Wie is ze? En wat voor type, dan weet ik even wie ik op haar af moet sturen. En waar is ze?


    Ze heet dan ook eigenlijk geen Miorynn, maar Valindáne. Nogal een ingewikkeld verhaal, maar Amycus heeft dus de verkeerde naam in de beginpost gezet. Oh well...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik wil nog een Sirene, maar daar zijn er al zoveel van :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leer je wel :'D Als je het wilt kun je gewoon kijken hoe anderen schrijven en dan denk je; Oooh, doen ze dat zo en dan leer je het ook.
    maar ik ga eerst een Dulcis aanmaken + in andere RPG reageren -al langniet gdn nl-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rizardo schreef:
    [*overweegt een ander persoontje aan te maken*]


    Mm, ik wil eigenlijk ook wel een tweede personage...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zal ik een Dulcis of een Sanguis doen? daar zijn er het minste van...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [een Sanguis waarschijnlijk, zijn er maar 2 van ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iris
    Ik wist zeker dat ik geritsel hoorde in de bosjes. 'Hallo, wie is daar?'vroeg ik.Ik wist dat het als mens gevaarlijk was om in de nacht als het donker was naar onbekende plekken te gaan.Ik stond op en liep veder het groen in.Ik liep het strandje op en rook de zeelucht. Ik voelde met mijn hand dat het water niet koud was maar juist warm. ik deed mijn schoenen en sokken uit en liep het arme water in. Wat raar dat niemand dit ondekt had.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I just made a Dulcis. Zie het rollentopic ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [cool ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.