• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Charis Athena
    Ik stond op, ging naast mijn dierlijke vriend staan en streelde langs zijn lange hals, legde vlechtjes in zijn lange, glanzende manen. Oké, hij was dan een hengst, maar hij liet me gaan en ik vond het leuk om te doen.
    Zodra zijn manen compleet gevlecht waren, haalde ik ze er weer uit, waardoor ze golvend weer neerkwamen langs zijn hals. Hij schudde de uiteinden los en zakte toen door zijn knieën.
    "Je houd niet van vlechtjes, Sanjay?" lachte ik zacht. Ik was altijd bang om gehoord te worden, maar toch sprong ik moeiteloos op zijn slanke rug, klaar voor de volgende rit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zahira Briiori
    Even haalde ze haar schouders op, streek haar lokken naar achteren. 'Weet ik veel,' verzuchtte ze. 'Misschien val ik niet op.

    Leyla Manta
    Aangezien ze niet dacht dat ze aanwezig kon zijn bij de jacht - en ze ook niet wist of ze het zou willen - maakte ze maar aanstalten om te gaan. Haar blik gleed naar zijn gezicht. 'Dan ga ik maar.'


    -

    Niet rot bedoeld hoor Celine (zo heet je toch?) maar je mag eigenlijk niet schrijven wat de rollen van andere mensen doen. Dus ook bijvoorbeeld het koud hebben is niet de bedoeling xd
    Weet ik zelf ook nog maar net hoor


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik moet zo naar mijn werk, dus ik ga vast afsluiten <3


    -

    Iris
    Het was al nacht en ik lag op het gras.Ik staarde naar een heldere hemel.Het was lang geleden dat ik een echte heldere hemel met sterren en een volle maan.Ik hoorde iets ritselen in de bosjes. Ik ging zitten en keek naar waar het geluid vandaan kwam.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rizardo Elliot
    Mijn ogen gleden over heer gevormde lichaam, de donkere kleuren en de felle ogen.
    'Dat betwijfel ik,' zei ik met een vage glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *is er weer*
    @Amycus: wat is de laatste post met Silvano? ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oh, oké. Bye Jip, werk ze <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Nuuhhh :( Bye Jip .. Wacht, nu heb ik niets te doen o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wie wil Vedran of Charis tegenkomen? Want anders kan ik dus niks doen :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat schrijft iedereen kort xo

    Rosaline Six. ~ Sirene.
    "Ik neem ook wel warme chocolade melk en.." ze zweeg en dacht kort na. "Vers stukje appeltaart," voegde ze er aan toe. De geur hing sterk in het gebouwtje, altijd, het rook heerlijk en ze verlangde ernaar. Al gauw kwam er een serveerster en nadat ze de bestelling opgenomen had verdween ze naar de keuken. "Heb je eigenlijk nog wat boeiends gedaan of gehoord ofzo?" vroeg ze aan hem, er waren vaak wel velen roddels die rondgingen. Zij was gezien met hem, bij hun gebeurde er dit en dat en ach, je kende het wel. Zijzelf maakte vrij weinig mee, ze woonde alleen, haar ouders waren op jonge leeftijd al overleden en ze was enigskind. Haar dagen waren vrij gewoon, misschien moest ze eens ervoor zorgen dat ze wat nieuwe mensen leerde kennen.. Maar vaak was niet zo vreselijk goed in nieuwe mensen aanspreken, hoe moest ze beginnen? Hoi, hoe is het? Dan kwam ze ook lekker saai over en dat was wel het laatste wat ze wou. Ze stak een lok haar achter haar oor en zag tot haar grote opluchting de serveerster aankomen met de bestelling. Ze plaatste de twee chocolademelk neer en vroeg voor wie het appelgebak was. "Voor mij," zei ze haar vriendelijk en bedankte haar toen ze het met een alsjeblieft voor haar neus neerzette. Toen de serveerster weer vertrok keek ze naar haar punt appelgebak, het water liep haar al in de mond van de geur, nu de smaak nog eens testen. "Het ruikt heerlijk, je bent gek dat je het niet besteld hebt," zei ze terwijl ze haar vork in het gebak stak en vervolgens het stukje taart in haar mond stopte. Het smaakte precies zoals het rook, overheerlijk en overduidelijk vers. "En hij smaakt ook nog eens goed," voegde ze er grijnzend aan toe toen ze haar mond weer leeg had.

    sorry voor eht trage reageren ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fayan schreef:
    Wie wil Vedran of Charis tegenkomen? Want anders kan ik dus niks doen :x


    Miorynn wil wel, die heeft nu ook niks te doen. (':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan schreef:
    Wie wil Vedran of Charis tegenkomen? Want anders kan ik dus niks doen :x


    Laat Vedran/Charis wat lekkers halen bij Sarah's en dan een gesprek aanknopen met Rosaline of Michael? Of een van hun twee kennen ofzo? :'D Lol.

    Anders wee tik 't ook niet :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, wie? Vedran of Charis?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I don't care (wie het ook is, Miorynn gaat toch wel weer zingen in het Fins, lijkt me)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.