• Wat voor kleding(stuk) vind jij nou echt vreselijk.?


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Galleon schreef:
    (...)
    Kleren waarin je geen sloerie/meeloper/wannabegangster/junkie lijkt en waarmee je fatsoenlijk voor de dag kan komen :Y) Ik heb verder niks tegen alternatieve stijlen, dat vind ik wel mooi, maar bij om het maar even zo in een hokje te stoppen, "emo" vind ik vrijwel altijd nogal overdreven en teveel van het goeie. Niet over ze allemaal, maar van die mensen met honderd armbanden, kettingen en riemen tegelijk ;3


    ghehe aantal armbanden ok, maar idd XD ik zie wel eens op foto;s hele onderarm eronder o-O Geen wonder dat ze bijna altijd spaghetti dingen dragen..
    soms lijken 2 riemen nog wel.. -ligt eraan hoe ze gedragen worden en welke riemen-// Maar ik snap je wel ;d
    & met kettingen heb ik het nog nooit gesnapt.. ik kan er niet eens 2 tegelijk dragen laat staan stuk of 10 xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    ghehe aantal armbanden ok, maar idd XD ik zie wel eens op foto;s hele onderarm eronder o-O Geen wonder dat ze bijna altijd spaghetti dingen dragen..
    soms lijken 2 riemen nog wel.. -ligt eraan hoe ze gedragen worden en welke riemen-// Maar ik snap je wel ;d
    & met kettingen heb ik het nog nooit gesnapt.. ik kan er niet eens 2 tegelijk dragen laat staan stuk of 10 xd

    Haha precies ;d En dan expres ook nog alles laten vloeken want dat is dan weer "awesome". Erhmz. :{D


    Alis volat propriis.

    Uggs, sandalen met sokken, bont, crocs


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Galleon schreef:
    (...)
    Haha precies ;d En dan expres ook nog alles laten vloeken want dat is dan weer "awesome". Erhmz. :{D


    ok soms vind ik dat dan wel weer grappig XD
    Maar .. ligt eraan met wat..
    zo had ik eens een rooie broek met een roze trui..
    Dat vloekte gewoon echt XD
    Maar, daar ging ik dan weer niet mee naar buiten.. Was weer iets te..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Te veel om op te noemen. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Taize schreef:
    Uggs en Adidas-vesten.


    I was an angel living in the garden of evil

    Panterprinten en dingen die gewoon veels te kort of bloot zijn.

    Midna schreef:
    (...)

    ok soms vind ik dat dan wel weer grappig XD
    Maar .. ligt eraan met wat..
    zo had ik eens een rooie broek met een roze trui..
    Dat vloekte gewoon echt XD
    Maar, daar ging ik dan weer niet mee naar buiten.. Was weer iets te..

    Haha maar dan is het ook niet erg :Y) Binnenshuis draag ik ook kleren die er niet uitzien bij elkaar, als het maar lekker zit vind ik het prima voor thuis :Y)


    Alis volat propriis.

    Zaynette schreef:
    Crocs

    C18 schreef:
    (...)
    Ik las jaren '80. Ik dacht: Omfg vet. Ik las Adidas + roze met oranje. Ik dacht: Noooo.
    /No offence :]

    Ik houd van die vintage dingen en probeerde die eens te combineeren met wat hippers(cat). Mwah, mijn kast is voor de rest jouw vriend. (Alleen mijn leukte kleding dúrf ik nooit aan)


    Let it come and let it be

    Zaynette schreef:
    Crocs


    100% mee eens


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»