• Wat voor kleding(stuk) vind jij nou echt vreselijk.?


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Crocs.


    Alleen maar tranen van geluk

    Adidasvesten.


    ars moriendi

    NeverEnough schreef:
    Vuilniszakjassen van die vieze glimmende en vaak met een bontkraag van hier tot en met Tokio. Kleding die veeel te klein is bij mensen die net een maatje meer hebben -gewoon niet doen-. Alle kleuren van de regenboog bij elkaar aan of vloekende kleuren. Mensen met leggings die ze gebruiken als broek dus zonder rokje of lang shirtje. Overmatig gebruik van dierenprintjes.

    Dat zijn die Nickelson jassen! Gedragen door de minder sociale mensen onder ons. Tenminste, dat is het imago.


    Bored.

    Eigenlijk niks.

    Het ligt er enkel aan wie het draagt en hoe, dat maakt een kledingstuk vreselijk ordinair/lelijk of juist hartstikke mooi (:

    Alleen denk ik dat niemand crocs op een modieuze wijze weet te dragen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nickelson jasjes, adidas vesten, nike airmax, nike petjes, kleding met dierenprint erop, kleding die niet je kont bedekt (dus een legging zonder een jurkje), dingen met een bontkraag of een andere bontrand, crocs en zo kan ik nog wel even doorgaan. (:

    Oude pullen die precies uit de kledingkast van een grootvader komen, dingen met streepjes, uggs, addidasvesten, Hakken (alle soorten), felle kleuren, Broeken die véél te laag hangen, en zo kan ik nog wel even verder gaan.


    Ex astris, sciencia

    Endure schreef:
    Eigenlijk niks.

    Het ligt er enkel aan wie het draagt en hoe, dat maakt een kledingstuk vreselijk ordinair/lelijk of juist hartstikke mooi (:

    Alleen denk ik dat niemand crocs op een modieuze wijze weet te dragen.


    Zelfs Lady Gaga kan Crocs niet modieus maken...


    Bored.

    Zaynette schreef:
    Crocs


    Let it come and let it be

    DarkSavior schreef:
    (...)
    + Uggs, Sandalen met sokken en Addidas-vesten.

    En mijn jaren 70'/80' Adidansvest dan? In het lichtroze met feloranje strepen dan? :C

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 19:10 ]


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    En mijn jaren 70'/80' Adidansvest dan? In het felrozemet oranje strepen dan? :C

    Dat klinkt wel heel lelijk :'D


    -

    Countenance schreef:
    (...)
    En mijn jaren 70'/80' Adidansvest dan? In het felrozemet oranje strepen dan? :C


    Dat klinkt idd best lelijk XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nike airmax, kledingstukken met dieren print, nickelson jassen, uggs en nog wel wat dingen ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    DarkPassion schreef:
    (...)

    Zelfs Lady Gaga kan Crocs niet modieus maken...

    Ik vind Lady Gaga ook verre van modieus:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Genius schreef:
    (...)
    Dat klinkt wel heel lelijk :'D

    Mmh-, ik vind het zelf een prachtig ding, alleen heeft het van mijn witte broek een roze broek gemaakt op de kont omdat ik op het vest ging zitten (?)


    Let it come and let it be

    Lughnasadh schreef:
    Adidas vesten, sportschoenen met luchtzolen, Uggs, van die Nickelson jassen, legerbroeken, Crocs, eetbaar ondergoed.


    Jij bent mijn grote vriend. _O_


    wth.