• Wat voor kleding(stuk) vind jij nou echt vreselijk.?


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Countenance schreef:
    (...)
    Mmh-, ik vind het zelf een prachtig ding, alleen heeft het van mijn witte broek een roze broek gemaakt op de kont omdat ik op het vest ging zitten (?)



    is dat hem? Das geen fel roze ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    is dat hem? Das geen fel roze ?

    Ik bedoelde licht roze en dan fel oranje xd

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 19:09 ]


    Let it come and let it be

    Longchamp handtassen, Uggs, van die michelinmannetjesjassen, olifantenpijpen, naveltruitjes, en voor jongens : te strakke, felgekleurde jeans, diamanten oorbellen, en van die neonkleurige details/t-shirts.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zaynette schreef:
    Crocs


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Adidasvestjes, Uggs, Nickelson-jassen en alle schoenen die op Uggs lijken. Kortom: alle waar alle meisjes op school in rondlopen *rolt met ogen*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind mannen Uggs echt héél erg lelijk, net zoals panty's met ladders die sommige meisjes bij mij op school blijkbaar helemaal geweldig vinden, Nike airmax, sleehakken vind ik ook echt vreselijk en van die afschuwelijke knalroze broeken die sommige schijnbaar helemaal geweldig vinden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    NEKTASJES, en gewoon lelijke combinaties. Een meisje uit mijn klas draagt bijvoorbeeld bruine hakken, een knalrode broek, een zwart uitgelubberd shirt met een blauw vest. Dát vind ik lelijk.

    witte schoenen, nike airmax schoenen, buiktasjes, adidasvesten, nep-uggs, nickelson-jasjes, nike jasjes, nike petjes, crocs, een naar beneden getrokken hemd met een panty er onder waardoor je vervolgens gewoon de naden van de panty ziet eh no thanks :D, broeklegging zonder broekzakken op de kont zonder lang ding er over heen, van die lelijke marlies dekker bh's, panterprintjes of andere hoerendierenprintjes en ehh ja. nog veul meer.

    Zaynette schreef:
    Crocs


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Crocs, Nickelson jassen, leggings als broek gedragen en waarschijnlijk nog wel meer waar ik op dit moment niet op kan komen.


    As travars

    Zo van die schoenen met mini hakjes vind ik echt lelijk.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 21:15 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Meer ondergoed dan kleding.

    Rokken.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    OHMYWEASLEY schreef:
    kleding met panterprint en bont


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zaynette schreef:
    Crocs

    Ze zijn vet lelijk, maar ze lopen wel heel makkelijk. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.