• Ik vraag me al heel lang iets af..

    Waarom doen sommigen van jullie mee in een RPG om vervolgens niet meer te reageren? Valt me echt op, was ook op andere sites naast Q :')
    Schrijven zich in, je zegt dat de RPG begint en vervolgens laten ze niks van zich horen. Why?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    o.o I did that! Omdat ik een aanval van huiswerk kreeg en vervolgens te bang was om te reageren omdat ik een schijterd ben. :'D

    but anyway, I fixed that *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb het nog nooit gedaan maar ik vrees dat het eraan zit te komen -spijtig genoeg- door een stortvloed aan huiswerk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ghehe drm doe ik niet mee ;P

    Weet van me eigen dat dat wel gaat gebeuren, aangezien het druk word..
    & er dus sowieso paar zijn die heel veel posten, en ik dan geen zin heb om bij te lezen omdat het zo veel is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yeah, weet je wat 't is. Ik ben er dus zo een, maar niet expres. Ik begin aan een RPG omdat ik bakken met tijd heb. En dan suddenly: BAM. (HOME)WORK, ASSIGNMENTS, DYING ANIMALS.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hahaha :'D Dus huiswerk? Wat een faal (x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DEATHBAT schreef:
    Yeah, weet je wat 't is. Ik ben er dus zo een, maar niet expres. Ik begin aan een RPG omdat ik bakken met tijd heb. En dan suddenly: BAM. (HOME)WORK, ASSIGNMENTS, DYING ANIMALS.


    26 - 02 - '16

    Proefwerkweek :] Try to do it as least as possible.


    No growth of the heart is ever a waste

    DEATHBAT schreef:
    Yeah, weet je wat 't is. Ik ben er dus zo een, maar niet expres. Ik begin aan een RPG omdat ik bakken met tijd heb. En dan suddenly: BAM. (HOME)WORK, ASSIGNMENTS, DYING ANIMALS.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Midna schreef:
    Ghehe drm doe ik niet mee ;P

    Weet van me eigen dat dat wel gaat gebeuren, aangezien het druk word..
    & er dus sowieso paar zijn die heel veel posten, en ik dan geen zin heb om bij te lezen omdat het zo veel is.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    dus er zijn ook andere site's???


    You can't not look cool with a crossbow.

    Jackal schreef:
    Yeah, weet je wat 't is. Ik ben er dus zo een, maar niet expres. Ik begin aan een RPG omdat ik bakken met tijd heb. En dan suddenly: BAM. (HOME)WORK, ASSIGNMENTS, DYING ANIMALS.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk heel vaak dat de ander nog moet reageren en dan wacht ik een week en dan lees ik terug en zie ik ineens dat het mijn beurt is :x
    Of ik ben gewoon te lui, of heb het inderdaad zoals de anderen te druk :\
    Maar ik probeer het meestal wel te zeggen :\

    mee eens. ik reageer altijd. ik snap het ook niet. kijk als ik het exht te druk heb dan tsja meld ik het. toen ik op vaqkantie was heb ik mijn personage weg laten gaan op een vaakantiexD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ErukaFrog schreef:
    dus er zijn ook andere site's???


    Uitgestorven ja -gayhandje-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rizardo schreef:
    o.o I did that! Omdat ik een aanval van huiswerk kreeg en vervolgens te bang was om te reageren omdat ik een schijterd ben. :'D

    but anyway, I fixed that


    Cool, neat, swell -Cry