• Wat voor kleding(stuk) vind jij nou echt vreselijk.?


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Sowieso sokken in sandalen.
    Verder kan ik even niks bedenken. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leggings met mensen die niet begrijpen dat ze daar een rokje/jurkje,shirtje overheen moeten aantrekken.
    Laarzen met hakken -can't help it-
    Oh, ja alles met glitters & nike airmax ook inderdaad.
    En dingen in de kleur knalroze, oranje en geel.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 18:22 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dierenprint. Glittertjes dingen. Glimmende broeken.


    -

    Reassurance schreef:
    Leggings met mensen die niet begrijpen dat ze daar een rokje/jurkje,shirtje overheen moeten aantrekken.
    Laarzen met hakken -can't help it-
    Oh, ja alles met glitters & nike airmax ook inderdaad.
    En dingen in de kleur knalroze, oranje en geel.


    Ghehe idd..
    Je kont hoort dan bedekt te zijn D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bijna alles wat mainstream is. Klinkt misschien een beetje lullig, maar ik vind van wel. :'3

    Reassurance schreef:
    Leggings met mensen die niet begrijpen dat ze daar een rokje/jurkje,shirtje overheen moeten aantrekken.
    Laarzen met hakken -can't help it-
    Oh, ja alles met glitters & nike airmax ook inderdaad.
    En dingen in de kleur knalroze, oranje en geel.
    Wat is daar mis mee? D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Midna schreef:
    (...)

    Ghehe idd..
    Je kont hoort dan bedekt te zijn D:

    Ja idd, ik snap echt niet dat mensen niet op dat idee komen? Ik bedoel, hallo, ik hoef niet alles te zien hangen van de achterkant hoor :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zaynette schreef:
    (...)Wat is daar mis mee? D:

    Vind ik lelijke kleuren voor kleding (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pofmouwen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ja idd, ik snap echt niet dat mensen niet op dat idee komen? Ik bedoel, hallo, ik hoef niet alles te zien hangen van de achterkant hoor :')


    xd ik vroeg dat zo laatst ook aan iemand, nja die vond dat dus blijkbaar normaal..
    Kreeg zo;n antwoord van; this een broek legging..
    Ja so ? D: Bedek je reet gewoon D: zichtbare kontlegging is niet mooi om naar te kijken -.- nu niet nooit niet(zip)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nike airmax en pofbroeken (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Taize schreef:
    Uggs en Adidas-vesten.


    comfort in c h a o s

    de kleren van mijn mentor zoals vandaag had ze lagen dichte hakken schoenen aan (opzich niks mis mee tot je bij de opdruk komt: ) met allemaal dunne streepjes in 5 verschillende kleuren.... en die streepjes lopen over de hele schoen en het zijn felle kleurtjesxD

    Midna schreef:
    (...)

    xd ik vroeg dat zo laatst ook aan iemand, nja die vond dat dus blijkbaar normaal..
    Kreeg zo;n antwoord van; this een broek legging..
    Ja so ? D: Bedek je reet gewoon D: zichtbare kontlegging is niet mooi om naar te kijken -.- nu niet nooit niet(zip)

    Nou bij een broeklegging snap ik het nog wel, al neemt het niet weg dat het lelijk is. Ligt er ook aan wat voor broeklegging het is trouwens. Ik heb zelf een broeklegging die op een gewone broek lijkt, dus dat kan gewoon. Maar die hele dunne zonder zakken op de achterkant, nee dat kan echt niet :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Leggings met mensen die niet begrijpen dat ze daar een rokje/jurkje,shirtje overheen moeten aantrekken.
    Laarzen met hakken -can't help it-
    Oh, ja alles met glitters & nike airmax ook inderdaad.
    En dingen in de kleur knalroze, oranje en geel.