Vuilniszakjassen van die vieze glimmende en vaak met een bontkraag van hier tot en met Tokio. Kleding die veeel te klein is bij mensen die net een maatje meer hebben -gewoon niet doen-. Alle kleuren van de regenboog bij elkaar aan of vloekende kleuren. Mensen met leggings die ze gebruiken als broek dus zonder rokje of lang shirtje. Overmatig gebruik van dierenprintjes.
Nike Airmax, vuilniszakjassen, okéoké misschien toch sommige Uggs. Ik wilde niet Uggs gaan zeggen, omdat ik eraan begin te wennen, maar die grijze of met van die glimdingen, nee dank je.
Reassurance schreef:
(...) Nou bij een broeklegging snap ik het nog wel, al neemt het niet weg dat het lelijk is. Ligt er ook aan wat voor broeklegging het is trouwens. Ik heb zelf een broeklegging die op een gewone broek lijkt, dus dat kan gewoon. Maar die hele dunne zonder zakken op de achterkant, nee dat kan echt niet
twas dus gewoon een legging met een printje van spijkerbroek en de naad van de legging liep dus gewoon ook door et midden ;d geen zakken ofzo xd duss.. dat was dus niet mooi..
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Min of meer alles wat tot nu toe gezegd is + naaldhakken. Serieus, naaldhakken vind ik echt vreselijk lelijk. Dikke hakken vind ik daarentegen wel mooi.
If we had not a soul, music would have created it.
NeverEnough schreef: Vuilniszakjassen van die vieze glimmende en vaak met een bontkraag van hier tot en met Tokio. Kleding die veeel te klein is bij mensen die net een maatje meer hebben -gewoon niet doen-. Alle kleuren van de regenboog bij elkaar aan of vloekende kleuren. Mensen met leggings die ze gebruiken als broek dus zonder rokje of lang shirtje. Overmatig gebruik van dierenprintjes.