Uggs, van die "pyjamabroeken" met zo'n afschúwelijke print, Crocs, schoenen met open voorkant, sandalen, hippiebandjes, leggings en zo kan ik nog wel even doorgaan :W
Galleon schreef: Uggs, van die "pyjamabroeken" met zo'n afschúwelijke print, Crocs, schoenen met open voorkant, sandalen, hippiebandjes, leggings en zo kan ik nog wel even doorgaan :W
Ik hang aan je lippen
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Zoals ookal heel veel gezegd, van die glimmende jassen waarin je huge lijkt, grote bontkragen, glimmende pumps, van die "opa" Vans, rasta kleuren, van die "blobmutsen" waar mensen hun dreads in doen, caps, al die dellerige kleren van de Coolcat, shirts met drukke All-Overprints, jongens op slippers, nerdbrillen, van die emo armbanden met bolletjes in alle kleuren van de regenboog, alles wat oranje is, afzakbroeken, nouja ik vind gewoon heel veel dingen lelijk
Galleon schreef:
(...) Zoals ookal heel veel gezegd, van die glimmende jassen waarin je huge lijkt, grote bontkragen, glimmende pumps, van die "opa" Vans, rasta kleuren, van die "blobmutsen" waar mensen hun dreads in doen, caps, al die dellerige kleren van de Coolcat, shirts met drukke All-Overprints, jongens op slippers, nerdbrillen, van die emo armbanden met bolletjes in alle kleuren van de regenboog, alles wat oranje is, afzakbroeken, nouja ik vind gewoon heel veel dingen lelijk
Wat vind je wel mooi ?
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Kleren waarin je geen sloerie/meeloper/wannabegangster/junkie lijkt en waarmee je fatsoenlijk voor de dag kan komen Ik heb verder niks tegen alternatieve stijlen, dat vind ik wel mooi, maar bij om het maar even zo in een hokje te stoppen, "emo" vind ik vrijwel altijd nogal overdreven en teveel van het goeie. Niet over ze allemaal, maar van die mensen met honderd armbanden, kettingen en riemen tegelijk