• Wat voor kleding(stuk) vind jij nou echt vreselijk.?


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Zaynette schreef:
    Crocs


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    hele felle kleuren kleding. Uggs zijn mooi(cat)


    ailoveejoee.

    harembroeken bij mensen met een pannenkoekenreet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    mensen die leggings als een broek dragen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Uggs, van die "pyjamabroeken" met zo'n afschúwelijke print, Crocs, schoenen met open voorkant, sandalen, hippiebandjes, leggings en zo kan ik nog wel even doorgaan :W


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Uggs, van die "pyjamabroeken" met zo'n afschúwelijke print, Crocs, schoenen met open voorkant, sandalen, hippiebandjes, leggings en zo kan ik nog wel even doorgaan :W


    Ik hang aan je lippen :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zaynette schreef:
    Crocs


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Jassen die zo bol lijken, je lijkt zo op een michellinmannetje


    Today will be Girl's Day party with you~

    ShanghaiLove schreef:
    Jassen die zo bol lijken, je lijkt zo op een michellinmannetje


    Bomberjacks ja :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Countenance schreef:
    (...)
    En mijn jaren 70'/80' Adidansvest dan? In het lichtroze met feloranje strepen dan? :C

    Ik las jaren '80. Ik dacht: Omfg vet. Ik las Adidas + roze met oranje. Ik dacht: Noooo.
    /No offence :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik hang aan je lippen :Y)

    Zoals ookal heel veel gezegd, van die glimmende jassen waarin je huge lijkt, grote bontkragen, glimmende pumps, van die "opa" Vans, rasta kleuren, van die "blobmutsen" waar mensen hun dreads in doen, caps, al die dellerige kleren van de Coolcat, shirts met drukke All-Overprints, jongens op slippers, nerdbrillen, van die emo armbanden met bolletjes in alle kleuren van de regenboog, alles wat oranje is, afzakbroeken, nouja ik vind gewoon heel veel dingen lelijk :Y)


    Alis volat propriis.

    Crocs, Nickelsons.. en jongens met van die ei-hoofd-petjes. Je weet wat ik bedoel.

    Galleon schreef:
    (...)
    Zoals ookal heel veel gezegd, van die glimmende jassen waarin je huge lijkt, grote bontkragen, glimmende pumps, van die "opa" Vans, rasta kleuren, van die "blobmutsen" waar mensen hun dreads in doen, caps, al die dellerige kleren van de Coolcat, shirts met drukke All-Overprints, jongens op slippers, nerdbrillen, van die emo armbanden met bolletjes in alle kleuren van de regenboog, alles wat oranje is, afzakbroeken, nouja ik vind gewoon heel veel dingen lelijk :Y)


    Wat vind je wel mooi ? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Wat vind je wel mooi ? :$

    Kleren waarin je geen sloerie/meeloper/wannabegangster/junkie lijkt en waarmee je fatsoenlijk voor de dag kan komen :Y) Ik heb verder niks tegen alternatieve stijlen, dat vind ik wel mooi, maar bij om het maar even zo in een hokje te stoppen, "emo" vind ik vrijwel altijd nogal overdreven en teveel van het goeie. Niet over ze allemaal, maar van die mensen met honderd armbanden, kettingen en riemen tegelijk ;3


    Alis volat propriis.

    Sandalen met witte sportsokken. Mijn nachtmerrie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.