• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ik ga even de oude namen vervangen door de nieuwe omdat er niemand online is maar wel goed aangeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je bent terug!]
    Leah
    Ik schudde mijn hoofd. "Ik heb al gegeten. Je moet echt wel denken dat ik gek ben, niet?"


    Ex astris, sciencia

    [wie zegt dat laatste leah of bells. youre back. yeah. edward komt vanavond ook]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Leah.]


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik glimlachte zachtjes. 'Nee dat ben ik eerder ik snap je wel. Dankje Leah.'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 16:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jeuj xD]

    Renesmee
    Ik zag Leah rustig met mama praten. Ik aaide Quil over zijn kop. "Zullen we nu naar binnen gaan?

    Quil
    Renesmee kalmeerde en aaide over mijn kop. Ik liet haar begaan. "Zullen we nu nar binnen gaan?" Ik knikte met mijn zware kop en liep het huis in.

    Carmen
    Het klonk zo rustig binnen dat ik voorzichtig weer de woonkamer in liep. "Hallo." Ik keek nieuwsgierig naar het getinte meisje met kort haar. "Wie ben jij?"

    [Carmen had alleen Leah gezien in wolvenvorm toch? of klopt dat niet? Want dan wijzig ik het zometeen even]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ineens draaide Carmen haar hoofd naar binnen. Ik hield van schrik mijn adem in. Lekker dan toenet was ik gek geworden en nu is zij er.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, ik denk van wel]
    Leah
    "Ik bedoelde dan eerder hoe ik me normaal gedraag tegenover jou en hoe ik me nu gedraag." Mompelde ik en zag Quil en Renesmee binnenlopen. Tegelijkertijd kwam de vampier terug.
    "Wie ben jij?" vroeg ze.
    "Ik ben Leah."


    Ex astris, sciencia

    [waza bonzaai ik ben fck hyper ik heb moeten leren een half uur en ben nu al sinds half 1 ofzo onl;ine en miss mag ik vanavond nog meer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    "Ik ben Carmen," zei ik vriendelijk. "Gaat het weer, Bella?" vroeg ik bezorgd.

    Quil
    Ik blafte en stormde de trap op. Het kraakte gevaarlijk onder mijn gewicht. Ik schoot één van de kamers binnen, op zoek naar een broek. Misschien moest ik volgende keer toch maar eerst uitkleden.

    Renesmee
    Ik klom van Quils rug af en knuffelde mama. Quil stormde de trap op. "Wat gaat hij doen?" vroeg ik.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik knikte naar Carmen en wende me tot Leah. 'Iedereen veranderd Leah' ik keek haar even aan. Plots kwam mijn lieve dochter binnen. Ik tilde haar op draaide een rondje en plofte zittend met haar op de bank op mijn schoot. Ik kuste haar op de wang. Ik glimlachte even naar Carmen als teken dat ik me onder controle had en zag haar jaloers naar ons kijken

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 16:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Daar kan je wel eens gelijk in hebben." zei ik tegen Bella, "Hallo Carmen. Ik denk dat Quil een broek gaan zoeken is, Nessie."

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 16:54 ]


    Ex astris, sciencia

    [Waarom kijk ik jaloers? :O]

    Quil
    Volgens mij was dit Edwards kamer [:Y)] Leah kwam naar boven lopen. Ze vroeg of ze een broek moest halen. Ik schudde van nee. Ik trok met mijn snuit Edwards kast open en haalde er een broek uit. Snel veranderde ik terug en trok hem aan. Ik scheurde de onderkant ervanaf, en de zijkanten scheurde ik een beetje in, zodat ik kon bewegen. Ach, het was voor nu. Ik liep naar beneden en zag Carmen een tikkeltje jaloers naar Bella en Renesmee kijken, die bij elkaar op de bank zaten. Leah was ook alweer beneden. "Ben terug."

    Renesmee
    Ik zat op de bank bij mama toen Quil naar beneden kwam lopen. "Waarom heb je papa's broek aan?" vroeg ik met een grijns. "Ik had geen broek meer," antwoordde hij nukkig, maar hij had pretlichtjes in zijn ogen.

    Carmen
    Jaloers keek ik naar Bella en Renesmee. Ik wilde ook zo graag een familie. Mijn eigen familie. Een zoon of een dochter. Gelukkig werd ik afgeleid door het gelach van Renesmee door Quil.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 16:53 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [haah ow tsja wolfjes eerst nadenken en tot 10 tellen om voor je kleding te zorgenxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [O. wacht even met reageren.]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Een broek van Emeet zou je beter ppassen beslilste ik

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 16:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan