• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ik ga even de oude namen vervangen door de nieuwe omdat er niemand online is maar wel goed aangeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ze keek me even aan. Ik slikte en keek hoe iedereen me gespannen aan keek. 'Leah wil je even buiten praten' ik sloeg mijn ogen naar de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Maar natuurlijk." Ik glimlachte even kort en volgde haar naar buiten. "Nu, waar wilde je over praten?


    Ex astris, sciencia

    bella
    'Je mag Carmen wel' bevestigde ik. Ze keek me wantrouwend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Ja," zei ik en snapte niet waar ze naartoe wou. Wat was er zo erg aan Carmen? Ik keek haar wantrouwend aan.


    Ex astris, sciencia

    bella
    'Ik wil weten wat ze over mij gezegd heeft tegen jou' ik zei het maar gelijk want ik kon er omheen draaien maar dat zou juist minder goed werken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik keek naar Bella, ze draaide er gelukkig niet omheen. Dat had ik niet graag. Ik vroeg me wel af waarom ze dat vroeg, kon ze dat niet horen dan?
    "Ze zei dat ze het vroeger goed met je kon vinden, maar dat jullie elkaar nu de hele tijd in de haren zaten." Ik bond er zelf ook geen doekjes om.


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik knikte 'dat hoorde ik maar heeft ze voor de rest nog iets over mij of edward verteld?' gellukig was ze zelf gewoon eerlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Nee." Ik was ronduit. "Ze vroeg alleen nog vanwaar ik jullie ken."


    Ex astris, sciencia

    bella
    'Okey.'ik knikte jammer dat ze niks over hem had gezegd. Ach als Leah wat te binnen zou schieten zou ze het vertellen toch?? 'Als ze iets over Edward verteld wil je het me vertellen?' ik keek haar lief aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    De vraag verbaasde me enigszins. "Ja. Maar, waarom?"


    Ex astris, sciencia

    bella
    De vraag overviel me een beetje. 'Nou hoe zou jij het vinden als er achter jouw rug om over jou en je man gerodeld word?' ik keek haar even aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Om eerlijk te zijn zou ik dat niet echt kunnen antwoorden." zei ik, "toch niet het man gedeelte. En dat zal ik waarschijnlijk ook nooit te weten komen. Maar, ik zou waarschijnlijk ook willen weten.


    Ex astris, sciencia

    bella
    'dus je verteld me als ze over mij of edward roddelt dankje Leah. ' ik klonk weer wat hoopvoller. Als ze ook maar een vies woord zegt dan is zij degene met een probleem. 'Leah jou tijd en jou ware komt vanzelf' voegde ik er zachtjes aan gtoe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Ja, natuurlijk." Ze klonk hoopvoller dan ervoor. Ik keek even teneergeslagen naar de grond. "Ik hoop dat je gelijk hebt.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 18:35 ]


    Ex astris, sciencia

    bella
    'Leah ik haat je niet. Ik weet dat je denkt dat je een eindpunt bent maar dat ben je niet Leah dat weet ik' ik omhelsde haar even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan