• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ik ga even de oude namen vervangen door de nieuwe omdat er niemand online is maar wel goed aangeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik keek haar moeilijk aan. "Als je maar weet dat ik je het vergeven heb van ons gevecht. En ik ben nog steeds een vriend. Vertel het maar wanneer je wilt." Ondertussen zakte ik steeds meer onderuit en onderdrukte een gaap.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik slikte. 'Dankje maar ik denk dat de andere niet zo snel me dit zullen vergeven of wel helemaal nooit' ik voelde een snik in me omhoog borrelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    "Dat denk ik niet. Je moest gewoon wennen, en met Lucy en alles was je gewoon even jezelf niet. Geloof me, als alles rustiger wordt, wordt je weer jezelf. Ik spreek uit ervaring." Ik grinnikte even, gevolgd door een enorme gaap.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik glimlachte metm oeite want de tranen sprongen me in mijn ogen. 'Quil ga slapen heb je ietsn odig?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    "Heb je een kussen?" vroeg ik plagerig.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik knikte ja en stormde naar boven. Waar ik een snik niet kon onderedrukken. met een kussen en een knuffeltje die ooit van Renesmee was liep ik naar beneden. 'Alsjeblieft' glimlachte ik nep en gaf hem en winny the pooh knuffel:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik barstte in lachen uit, maar pakte toch het beertje aan. Ik ging languit op de bank liggen en met de beer in mijn armen geklemd viel ik in slaap.

    [Sorry, ik moet gaan... Byee xx]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo]
    bella
    Hij lachte en viel met het beertje in slaap. Ik liep naar de kueken en begon te snikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Met Maggie naar de Cullentjes ;)]
    Maggie
    Rustig staarde ik over het Ierse land. Het was prachtig tot mijn telefoon ging. 'Met Maggie... o hoi Edward.... Ja ik begrijp het ik kom eraan.' Zei ik een soort van Optimistisch. Rustig liep ik naar Siobhan en Liam toe. 'Ik ga even naar de Cullens ze hebben mijn gave even nodig.' Zei ik terwijl ik naar ze keek. Liam was denk ik jagen want ik zag hem nergens. 'Mam (Siobhan) als je wilt kan je mee..' Zei ik met een fijne grijns terwijl ik haar wenkte. Ik schreef supersnel een briefje voor Liam zodat hij zou weten waar we waren.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [ik moet gaan sorry heb problems met de admins hiero dus wie weet wordt ik eruit gegooit:(]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gisteren ocht ik na veel smekne online lag q eruit. wie is er online verbveel me]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb echt veel te veel gemist. I'm sorry :$]

    Lucy.
    Ik liep een beetje verveeld door het huis van de Cullens. Ik woonde hier nu ongeveer twee weken. Ik mocht hier blijven van Bella. Gelukkig had ze er niks op tegen. Maar Jasper was nog steeds nergens te vinden. Hoe moet ik nu ooit mijn excuses aan hem bieden?


    Stay Strong Darling

    xBelieveIt schreef:
    [Ik heb echt veel te veel gemist. I'm sorry :$]

    Lucy.
    Ik liep een beetje verveeld door het huis van de Cullens. Ik woonde hier nu ongeveer twee weken. Ik mocht hier blijven van Bella. Gelukkig had ze er niks op tegen. Maar Jasper was nog steeds nergens te vinden. Hoe moet ik nu ooit mijn excuses aan hem bieden?


    [ haha, ik weet niet eens wie je bent, misPattinson vertelde me dat je een adoptkindje van ons was(ik ben Edward btw.).]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [Faal btw.xD]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [Jake en Embry zijn er (:]