• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ik ga even de oude namen vervangen door de nieuwe omdat er niemand online is maar wel goed aangeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Ineens was ik uit de kamer. NIet letterlijk nee ik zat in mijn hoofd ofzo. De stemmen klonken als vliegen. Dit was geen flashback maar eerder een soort droom ofzo. Edward, Carmen, Jake, Quil en Renemsee liepen boos op me af en sloten me inl. Carmen lachte gemeen. Ik probeerde naar achter te lopen maar dat lukte niet. Ze pakte me tegelijk ter tijd op en liepen richting een vuur'nee alsjeblieft' gilde ik in angst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik was gezellig met Nessie aan het eten in de keuken. Ik lachte tot ik opeens Bella hoorde gillen. Ik stormde de woonkamer in en hurkte neer voor Bella, waarbij ik haar schouders vastpakte. Haar ogen stonden vol angst, maar bovenal leeg. Ik schudde haar door elkaar. "Bella! Bella, wordt wakker!"

    Renesmee
    Mama gilde en Quil stormde de woonkamer binnen waarna hij haar door elkaar schudde. "Bella! Bella, wordt wakker!" Ik keek angstig naar Quil. "Wat gebeurd er?"

    Carmen
    Ik was net bij Villa Cullen tot ik iemand hoorde gillen. Ik stormde naar binnen en zag Quil Bella door elkaar schudden en Renesmee angstig kijken. "Wat is er gebeurd?" vroeg ik bezorgd.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [miss kan quil of leah nessie binnenhouden en de ander bells]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [miss kan quil of leah nessie binnenhouden en de ander bells]


    [Wat bedoel je?]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik hoorde allemaal mensen zacht zoemen maar ik kon er niet uit komen. Dankzij hun wist ik wel dat het nep was. Het werd daardoor niet minder eng. Mijn ademhalling werd steeds gejaagder toen ze me richting het vuur brachten. Ze bonden me aan palen en verbrande me beetje voor beetje. Eerst gilde ik en toen begon ik te snikken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [miss kan quil of leah nessie binnenhouden en de ander bells]

    [Zo kan ik nu ook niet volgen]


    Ex astris, sciencia

    MorningGlory schreef:
    (...)

    [Wat bedoel je?]

    leah is online. Dat de een iets met neesssie doet en de ander bij bells blijft of iemand zoekt jake die er niet is of weeet ik veel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Opeens begon Bella een beetje bij te komen en te snikken. "Nessie," zei ik. Ze kwam er al aanlopen en ging bij haar moeder op schoot zitten, waarna ze haar handen tegen de koude wangen van haar moeder drukte. "Red je het zo?" vroeg ik aan Renesmee. Ze knikte. "Dan ga ik even terug naar La Push. Misschien kom ik Jake ofzo wel tegen en dan stuur ik ze naar je toe. Toen wendde ik me tot Carmen. "Hou jij Bella en Renesmee in de gaten?" Ze knikte. "Hier, mijn nummer, voor als er iets is." "Oké, tot later Quil." Ik knikte, liep naar buiten, trok mijn kleren uit en veranderde. Snel rende ik door het bos, tot ik Leah tegenkwam.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [zoiets?]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Oh, zo bedoel je. Trouwens, jouw posts kan ik soms niet echt volgen, MisPattinson.]
    Leah
    Langzaam liep ik naar huize Cullen, vanwaar ik eerder een schreeuw had gehoord. Onderweg kwam ik Quil tegen, hij was in wolfvorm

    Amy
    "Dus nu weet je het." Ik had Jason net alles verteld. Ik zat hier met tranen in mijn ogen op de grond terwijl Jason me alleen maar aanstaarde. Ik wou dat hij iets zei, ik wou dat hij enige reactie vertoonde.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:21 ]


    Ex astris, sciencia

    bella [ lol ze ging nog gillen carmen en bella = bitchfight ahahah]
    Ik voelde 2 koude handen. Ze waren niet helemaal koud dus ik begreep dat het Renesmee was. Langzaam begon ik tot rust te komen. Edward pakte me . Hij rukte de touwen los. Ik keek hem blij aan maar toen begon hij me hardhandig uit eklaar te scheuren. Ik begon weer te gillen en probererde mee los te wrikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Mama raakte weer in paniek en probeerde zich los te wurmen. Ik raakte in paniek en ik werd opgetild door Carmen.

    Carmen
    "Laat mij maar." Ik zette Nessie op de andere bank neer en ik wendde me weer tot Bella. Ik pakte haar vast en hield haar in een stevige omhelzing, terwijl ik gerustellende woorden zei.

    Quil
    Ik gromde even naar Leah als begroeting. Ik liep snel de bosjes in en veranderde terug. "Hey Leah, wat doe jij hier?" vroeg ik, terwijl ik mijn broek aandeed.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Terwijl ik me los probeerde te murmellen werd ik in de echte wereld vast gehouden. Ik luisterde naar het zachte gezoem. Ineens herkende ik het gezoem. Carmen. Naast Edward die me nog steeds vast had was er een Carmen aan het griniken. Ik voelde al mijn woede opborellen.Ik probeerde weer los te komen en het lukte me ik stond op en gromde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    Opeens begon Bella te grommen. "Bella, wordt rustig alsjeblieft." Mijn greep om haar heen verstrakte. "Nessie, ga anders naar boven of naar La Push."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Leah
    "Hey Quil." zei ik snel, toen Quil eenmaal was terug veranderd. "Ik hoorde wat tumult in het Cullen huis, dus ik kwam kijken wat er mis was."

    Jason
    Ik kroop dichter naar Amy en omhelsde haar. "Ik zou je echt nooit laten vallen." Amy snikte. "Ook niet als ik een monster ben?"
    "Jij bent geen monster." Constateerde ik. "Jij bent een lieve knuffelwolf die groot is uitgevallen."
    Amy grinnikte.


    Ex astris, sciencia