• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ik ga even de oude namen vervangen door de nieuwe omdat er niemand online is maar wel goed aangeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hoiiii] [Edward is er ook.]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [Dus wat heb ik gemist? Waar kunnen we verder?]

    [@Vianna. Als je twilight een beetje kent weet je dat Lucy van de Mexicaan Coven is. xd Zij heeft in het verleden geholpen met Maria en Nettie een new born army te bouwen. En Maria is de maker van Jasper zeg maar. xd]


    Stay Strong Darling

    xBelieveIt schreef:
    [@Vianna. Als je twilight een beetje kent weet je dat Lucy van de Mexicaan Coven is. xd Zij heeft in het verleden geholpen met Maria en Nettie een new born army te bouwen. En Maria is de maker van Jasper zeg maar. xd]

    er zijn 2 lucy's jij en een weerwolf die verzonnene isxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xBelieveIt schreef:
    [@Vianna. Als je twilight een beetje kent weet je dat Lucy van de Mexicaan Coven is. xd Zij heeft in het verleden geholpen met Maria en Nettie een new born army te bouwen. En Maria is de maker van Jasper zeg maar. xd]


    ah, die Lucy. Ik dacht al, wie is dat dan.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    Ik liep de keuken uit. Ik was moe en had heel lang gezeten, nagedacht en zitten snikken. Op de bank lag Quil nog te slapen. Waar Renesmee was wist ik niet. en waar Jake of Edward was wist ik ook niet. MOedeloos ging ik zitten in de bank en staarde voor me uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik werd wakker en gaapte. Bella zat moedeloos voor haar uit te staren. "Goedemorgen Bella," zei ik slaperig.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella [helemaal hyper omdat je er bent]
    Ik zat ver in mijn gedachten en hoorde een fluister stem. 'Hoi Quil' kwam er uit als reactie en automatisme. Toen zag ik weer hoe ik iedereen behandeld had kromp ik in elkaar en keek bang naar Carmens gezicht die als vuur keek[flashback]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Huh? Awesome flashback ;D Damn ik ben ook hyper.... bitchieeeee :D]

    Carmen
    Ik nam afscheid van Esmé en Carlisle. Ik was gebeld met de vraag of ik naar Villa Cullen kon komen omdat Meggie langskwam. Zij kon zien of je loog of niet. Nouja, beter dan de Volturi. Voor de zoveelste keer stapte ik het vliegtuig in en vloog richting Seattle.

    Quil
    Bella kromp in elkaar. "Bells, wat is e?" Ik sloeg een arm om haar heen en huiverde even.

    Renesmee
    Damn, waar was ik? O, in bed. Vrolijk huppelde ik naar mijn kledingkast en trok er een schattig jurkje uit, waarvan ik zeker wist dat ik die vorige week nog niet had. Alice. Ik poetste mijn tanden in de badkamer, waarna ik vrolijk naar beneden rende. "Goedemorgen!" riep ik vrolijk.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik zuchte diep. Ik deed mijn mond open maar klapte hem weer dicht toen Renesmee vrolijk naar beneden kwam. Ik probeerde te glimlachen maar kwam niet verder dan een grimas.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [we are team bitch en nee dat is niet mis
    Team bitch wordt van elkaar hyper, en de haat gevoelens van de personages gaan steeds dieper]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Meteen verdween mijn vrolijke stemming. "Hoi Quil," glimlachte ik naar hem, maar ik keek bezorgd naar mijn moeder. "Wat is er nou aan de hand?" Ik raakte gefrustreerd.

    Quil
    Renesmee kwam vrolijk naar beneden rennen, maar haar gezicht betrok meteen. "Hoi Nessie," zei ik nog vrolijk, maar ze antwoordde me afwezig. "Wat is er nou aan de hand?" vroeg ze gefrustreerd aan haar moeder.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Bella
    'Lieverd als jij nou voor Quil wat eten maakt' zei ik nog steeds afwezig. Waarom zag ik nou telkens flashbacks. Ze keek me even boos aan maar wende zich toen tot Quil. Ik zag Quil bezorgd kijken. Ik kromp inelkaar als ik weer zie hoe Edward boos werd van frustatie en ik krijg tranen als ik Jake weer hoor roepen 'Ren maar weer weg Bells'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Ik keek mijn moeder even boos aan maar verdween in de keuken. Ik pakte wit brood, melk, suiker en kaneel. Vandaag wentelteefjes bakken. Al gauw hing de heerlijke geur van wentelteefjes in de keuken. "Quil, kom eten voordat ie koud is!"

    Quil
    Ik keek Bella bezorgd aan, maar ze was helemaal in zichzelf gekeerd. "Bells, vertel nou." Ze reageerde niet. Langzaam stond ik op toen Nessie me riep en liep naar de keuken. "Ziet er goed uit Nessie!" zei ik lachend tegen haar, in de hoop haar op te vrolijken. Waar was Jake als je hem nodig had?

    Carmen
    Al gauw zette het vliegtuig de landing in. Ik werd hier goed in. Meteen liep ik het vliegveld uit en rende naar Forks.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Waar kan ik hier inspringen?]


    Ex astris, sciencia