• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ik ga even de oude namen vervangen door de nieuwe omdat er niemand online is maar wel goed aangeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jaaaa]

    [Ik ben er nog]


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik bleef boos in mijn eentje boven. En dan durven ze te zeggen dat ze me niet belachelijk aan het maken waaren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [come on dan gaan we verderxD aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hyper]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik praten nog wat met Quil, Embry en Ness maar miste iemand. Ik had nog steeds niet met Bella gepraat en ik wist dat dat nu echt wel moest.

    bella
    Schijnbaar was het gezellig beneden en dat terwijl er eigenlijk niemand was op ik na die hier woonde. Toen ik naar beneden liep viel het stil. 'Wat' snauwde ik een beetje boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Er viel een ijzige stilte. "Wat!" Snauwde een bekende stem. "Bells?" Ik draai me om en zie haar halverwegen de trap staan. "Bells kun je nu met me praten alsjeblieft?"

    bella
    Ik keek even rond. Bijna alle weerwolven waren er en Carmen en Leah zaten te kletsen. Ik wierp hun een vijandige blik tot ik een bekende stem hoorde. 'Maar Renesmee dan?' keek ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Embry let wel op haar toch?" Ik kijk naar Embry die knikt. "komop Bels je kan het niet voor je uit blijven schuifen."

    bella
    Ik liep stil naar boven. Lekker dan mijn geduld was ver op en hij wilt praten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Alles viel stil zodra Bella naar beneden kwam. Ik zuchtte toen Bella 'Wat' snauwde,ze keek ons aan met een vijandige blik.
    "Bella," zei ik. "doe nu rustig,alsjeblieft." Maar ze was al naar boven met Jake

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:55 ]


    Ex astris, sciencia

    [Moet eten... stom ik kom na het eten online en gaan we verder]

    [jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg ff dat jake haar even beneden liep voor nessie te praten ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Jake ging boven zitten. 'Wacht even' snel liep ik naar boven en liep richting leah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik hoorde hoe Bella de trap af liep en Jake vroeg om te wachten. Ze liep richting mij. Ik staarde haar met nieuwsgierige ogen aan. Wat zou ze doen?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 18:04 ]


    Ex astris, sciencia