• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone- Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ik ga even de oude namen vervangen door de nieuwe omdat er niemand online is maar wel goed aangeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wtf? :O:O:O:O]

    Quil
    "Waarom Bells, vind je deze broek me niet enig staan?" vroeg ik plagend, maar ik knikte wel. Deze broek zat nogal strak.

    Carmen
    Lachend keek ik naar het tafereel, en terwijl Bella naar boven liep om een broek van Emmett te halen, besloot ik om een gesprek met Leah te beginnen. "Waar ken jij de Cullens van?"


    We're all mad here. You'll fit right in.

    MisPattinson schreef:
    ben je nu bezig zeg ff wat je veranderd


    [Het stukje van Quil :Y)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    MorningGlory schreef:
    (...)

    [Het stukje van Quil :Y)]

    maar ik heb dat net verwijderd w8 ik typ het wel ff daar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [huh?]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik rende naar boven en hoorde Carmen met Leah praten. Ze probeerde vast partijen voor haar te winnen. Ik bleef even boven tot ik zeker wist dat het me ging lukken aardig te blijven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MorningGlory schreef:
    [huh?]

    [ik had dat stukje over edward's en emmet's broek even verwijderd en nlu weer terug getypt ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nou bitch, ik probeer het al de hele tijd met je goed te maken! :O]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Leah
    Carmen draaide zich naar me om. "Waar ken jij de Cullens van?"
    "Ik ben, of was eerder, een Quilleute. oorspronkelijk een vijand van de Cullens. Maar toen was Bella zwanger van Renesmee. De rest van het Pack wou Bella vermoorden, om Nessie te kunnen vermoorden. Jacob pikte dit niet." Ik grinnikte bij de herinnering. "Dus, mijn broertje en hij scheidden zich van de rest. Ik moest natuurlijk volgen, ik kon Seth niet als vampier kauwspeeltje laten dienen. Dus, toen hebben we de kant van de Cullens gekozen. Ik had hetniet echt op Bella enzo, dus bleef ik het merendeel van de tijd in het bos."


    Ex astris, sciencia

    Carmen
    "O! Daarom herkende ik je niet. Ik kon het altijd goed met Bella vinden, maar ze is veranderd. We vliegen elkaar nu de hele tijd in de haren." Ik zuchtte. "Dat is best jammer, weet je dat?"


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Leah
    Ik grinnikte."Kan ik inkomen. Bella is inderdaad veranderd, ze is haarzelf niet." Ik zuchte.

    Jason
    "Ik hou van jou." mompelde ik zacht. Ik had dit nooit toegegeven, maar ik hield meer van Amy dan van enig ander mens dat ik ooit had gekend.


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik luisterde. Plots dacht ik aan de broek. Dat zou nog wel komen. Toen ik hoorde dat ze het over mij hadden siste ik naar beneden.
    [quil het is nu mijn broek(Y)]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jake is online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jake en Embry zijn er]

    [Embry, Jake, makkers! Kom naar Villa Cullen ;D]

    Carmen
    Renesmee en Quil waren naar de tv aan het staren. Ik was nog aan het praten met Leah, tot Bella kwaad naar beneden siste. "Daar gaan we weer," zei ik zachtjes tegen Leah.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Embry! Jake!]
    Leah
    Ik zuchtte. "Wat hebben we nu gedaan?"


    Ex astris, sciencia