• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone- Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

Regels

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

Ik ga even de oude namen vervangen door de nieuwe omdat er niemand online is maar wel goed aangeven.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:45 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

bella
    Ik beet woest op mijn wang. Jemig. Ik kon me niet inhouden en moest grommen. Ik gromde heel hard weer richting beneden. 'Wat denkje je zit me gewoon belachelijk te maken' fluisterde ik giftig

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:11 ]

Carmen
    "We hadden het over Bella. En dat wilt ze niet." Ik zuchtte.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:11 ]

We're all mad here. You'll fit right in.

[ik ga ff eten tot zo:Y) het is maar een soepje. bells blijft boven.]

Leah
    Ik zuchte. "Bella, we zijnje niet belachelijk aan het maken."

Amy
    "Wat zei je?" vroeg ik zacht. Had ik hem echt goed verstaan.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:15 ]

Ex astris, sciencia

Jake
    Lachend loop ik met Embry richting villa cullen. Hij had me overtuigt met Bells te praten en als zijn vermoede klopte zou Quil er waarschijnlijk ook zijn. "Woef." Zeg ik terwijl ik de deur open doe.

Quil
    Ik keek op van de tv. "Waf!" riep ik terug, waarna Jake en Embry lachend binnen kwamen lopen. Bella was nog steeds boven en Leah en Carmen leken het goed te vinden samen. Wat een wonder.

Renesmee
    "Woef." Hoorde ik. Quil riep waf terug en sprong overeind. Jake en Embry kwamen lachend binnenlopen. Ik schoot overeind. "Jakie!" riep ik, terwijl ik me weer in zijn armen wierp.

Carmen
    Leah reageerde al. "Klopt Bells, waarom doe je zo moeilijk?" Toen kwamen Jake en nog een andere jongen binnenlopen. Renesmee wierp zich in Jacobs armen en Quil begroette ze ook vrolijk. "Hallo," zei ik lachend.

Leah
    "Hey Jake! Embry!" zei ik vrolijk. Dat was typisch voor de jongens.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:21 ]

Ex astris, sciencia

Jake
    Ik lachde om de reactie van Quil en vind Nes op. Met een zwierig gebaar tilde ik haar op en nam haar in mijn armen. "Hoe is ie nes?" Vroeg ik nadat ik haar een ksu op haar wang had gegeven.

Embry
    "Hey Quil!" Ik liep naar hem toe en sloeg speels op zijn arm. "Hoe is het?"

Renesmee
    "Goed, met jou?" Ik drukte een kus op zijn wang. "Ik heb je wel gemist hoor," zei ik grappend.

Quil
    "Embry, waar ben je geweest man? Ik heb je niet meer gezien sinds dat akkefietje met Sam! Met mij verder wel goed. Met jou dan?"

Jake
    "Ik jou ook! Wil je iets leuks doen?" Ik zetten haar weer op de grond en streel door haar krullen.

Embry
    "Ik weet het ik weet het.. Ik moest gewoon even tot mezelf komen. Maar ik ben er weer helemaal klaar voor." Zeg ik half lachend en half serieus.

Renesmee
    Ik zuchtte. "Ik denk niet dat daar nu het juiste moment voor is." Ik gebaarde naar boven.

Quil
    "Oké mooi." Toen schoot me iets te binnen. "Jake!" riep ik.

Jake
    "Wat is er dan nes?" Vroeg ik niet begrijpend. "Jake!" ik draaide me om naar Quil en begroeten hem. "Hey! Hoe is het met je?" Vroeg ik met mijn ogen nog deels op Nes gericht.

Embry
    "Nessie!" Ik til haar even op als begroeting.

[ik ga eten. tot zo
    ]

[Is goed... En toen was iedereen weg...]

[ik ben terug]