• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 43!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Een lage, verlangende kreun kwam uit mijn keel. mijn lippen verkende haar half en mijn handen hielden inmiddels haar heupen vast zodat ik harder, dieper in haar kon stoten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    saph
    ik word terug in Fayan's armen getrokken, iets wat ik tottaal niet erg vind.
    'Je bent echt geweldig,' mompel ik als ik weer helemaal comfortabel tegen hem aanlig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Omdat ik zo'n lekker kussentje ben?" gniffel ik. Daarna leg ik mijn hoofd tegen de leuning, terwijl ik mijn vingers door Saph's haren laat glijden.
    "Ik kan echt niet wachten tot we zo kunnen bankhangen in ons eigen huisje," zeg ik dromerig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Het meest comfortabele kussen ooit,' zeg ik met een slaperige glimlach. Ik droom half weg over een huisje in District 7, rustige avonden bij elkaar.
    'Centrale verwarming,' zeg ik uit eht niets. 'Overal.' ik heb eht nu wel warm maar de kamer rond ons is gevuld emt koude lucht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar hals strekte zich nadat haar hoofd zich in het kussen begroef, een rilling trok over haar rug toen ze zijn lippen op haar huid voelde. Op dat moment zou ze alles doen wat hij wilde, als hij haar aan haar haren overeind zou trekken en haar bovenopn zich zou trekken zou ze het niet erg vinden - lang niet.
    Met haar armen trok ze zijn lichaam naar het zijne, drukte haarzelf tegen hem aan.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik schiet in de lach door Saph's spontane opmerking.
    "Zeker wel. Of ik gebruik jou gewoon als dekentje, wat trouwens ook heel goed werkt."
    Tot dat ie opstond natuurlijk, want dan ging mijn kacheltje ervandoor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Mijn telefoon ging weer af, maar ik hoorde het maar half door Chiara's kreunen heen. ik stoot harder in haar, streel mijn handen over haar lichaam en voel mijn hoogtepunt naderen.

    Saph
    'Laten we allebei doen,' antwoord ik met een slaperige lach. 'dubbele verwarming.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Goed idee. Dan heb ik het nog steeds warm als jij wegloopt."
    Het was zo vreemd hoe ik altijd een hekel had gehad aan deze banken en hij nu ineens wel erg lekker lag. Ik kwam hier echt nooit meer uit, of ze moesten me overeind tillen met vierhonderd man.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Ergens hoorde ze een telefoon, maar echt ernaar luisteren deed ze niet. Haar lichaam trok zich op naar de zijne, in een zwijgend smeekbede om door te gaan.
    Opeens trokken haar spieren zich samen, liep er een trilling door haar inmiddels weer gestrekte benen. Haar nagels grepen zijn rug vast. 'Daiyh,' kreunde ze zacht, waarna ze aan zijn plotseling nog ruwere handelingen merkte dat zijn orgasme er ook aan zat te komen.


    -

    Saph
    'Niet dat ik dat zie gebeuren,' mompel ik met een gaap. Nee, fayan is veel te comfortabel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Mooi zo, want ik lig hier wel goed en heb ik geen zin om achter je aan te huppelen," grijns ik. Ik kuste hem weer zachtjes op zijn wang toen hij breed geeuwde en gniffelde. "Slaapkop,"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dayh
    Ruw stoot ik in haar, harder, diepe, tot ik mezelf gewoon niet meer in kan houden en klaarkom.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Vind je het gek?' mompel ik, waarna ik me uitrek. Net uit de ziekenzaal en je springt al achetr je verloofde aan een kolkende rivier in. Nee, goed bezig saph.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Op het moment dat ze hem voelde klaarkomen, drukte ze zijn lichaam tegen de zijne, krulde haar benen weer rond die van hem.
    Haar lippen kusten zijn hals, dwaalden af naar zijn kaak.


    -

    Daiyh
    Trillend bleef ik in haar stoten, simpel weg omdat ik haar nog niet los widle, kon laten gaan. Nog niet. Ergens in mijn achterhoofd hoorde ik een stoorzender, het gering van mijn telefoon.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.