• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Val <3 Wanna talk to lonely Hayden? Saph was gemeen tegen hem dus nu is hij alleen]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Twijfelend trok ze wat aan de punt van het ceintuur.
    'En wat als het Capitool verliest tegen het verzet?' vroeg ze na een korte stilte, die voor haar gevoel uren geduurd leek te hebben.


    -

    Daiyh
    'Dat gaat niet gebeuren,' zeg ik meteen. Dat is de reden waarom ik heir ben. de plannen vinden en naar het Capitool brengen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Oke,' mompelde ze, en keek over haar schouder naar hem. 'Wat als het verzet verliest, en ze Zahira en mij vinden?'
    Het antwoord wist ze ergens al, maar toch. Misschien wilde ze het van hem horen, misschien wilde ze het zeker weten. Ze wist het niet.


    -

    Daiyh
    dan zal Liadan de groep leiden die jullie eht liefst dood willen, denk ik. Maar dat zeg ik niet.
    'Dan zou dat heel gevaarlijk zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nalyua
    "Felan, verdomme, kom nou mee!" Het leek alsof ze in cirkels om haar broer aan het dansen was, maar eigenlijk hield ze zijn arm in een wurgende greep vast, proberend hem met zich mee te trekken, maar iedere keer weer rende hij van haar weg.
    "Kóm dan! Ik zweer je, het is écht heel erg belangrijk, want iemand hier zei dat ze Aisrisu kende, tenminste, ze kende iemand met die naam, ik weet niet of het mijn Aisrisu is, maar zoveel mensen zijn er toch niet die zo heten, dus..."
    "Laat me nou eens met rúst!" Geïrriteerd deed haar broer een poging zijn arm los te trekken, maar Nalyua bleef er met haar volle gewicht aanhangen, waardoor hij tegen een muurtje viel en ze bovenop hem neerkwam.
    "Fffff, ga van me áf!"
    "Het is mijn schuld niet!"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Een schamper lachje ontsnapte haar, met een hand streek ze haar lange, donkere lokken naar achteren.
    'Dan gaan we dood,' verbeterde ze hem, onwillekeurig met een bittere ondertoon.


    -

    [Ik wilde net vragen of Felan sociaal wilde doen met Amycus, maar hij is zo te zien druk met zijn zusje (cat)]


    -

    Amycus schreef:
    [Ik wilde net vragen of Felan sociaal wilde doen met Amycus, maar hij is zo te zien druk met zijn zusje (cat)]


    [Ach, laat Amycus gewoon naar hem toekomen, en laat haar jaloers worden omdat ze niet weet dat Nalyua z'n zusje is. :'D]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Amycus is niet het jaloerse type, daar moet je Chiara voor hebben :'D]


    -

    [Maar ik laat haar wel gewoon rondjes lopen (cat)]

    Amycus Calcia
    De blauwe plek op haar kaak was - behalve een vage, blauwe waas - verdwenen, maar in haar hals stonden nog steeds lichtrode vingerafdrukken. Naar Fayan of Saph was ze nog niet gegaan, maar dat zou wel komen. Daarbij had ze niet echt zin om naar iemand te gaan die wist dat ze zo ongeveer aangerand was door Saphs vader.
    De gangen leken eindeloos, en misschien waren ze dat ook wel. Ze had nooit de tijd genomen om alles te bekijken, ze wist alleen maar waar de plekken waren waar ze geregeld heen moest gaan. Voor de rest had ze geen idee.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 18:00 ]


    -

    Daiyh
    'Daarom moeten jullie hier weg, Chiara,' verzucht ik. god wat gaf ze hem hoofdpijn soms.

    Hayden
    Verveeld en alleen liep ik door de gang. Cassie was bezig, Saph wilde zijn hoofd niet zien, en Nalyua kon hij neit vinden. Wat dus alleen de boze mensen van district 13 overliet. Ja, nee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Als het Capitool wint, dan vinden ze ons heus wel.'
    Haar zachtgroene ogen hield ze op de deur naar Zahira's kamer gericht, ze trok de ceintuur los en liet de stof van haar naakte lichaam afglijden. De strakke ceintuur irriteerde haar.


    -

    Daiyh
    'Als het verzet verliest en jij bent hier, is er een probleem,' verbeter ik haar. 'als je hier voor die tijd weg bent zullen ze je niet vinden. Daar zorg ik voor.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    En dan kon ze beginnen aan een afgezonderd leven, dacht ze. Ze zei het echter niet hardop, aangezien Daiyh er ook weinig aan kon doen.
    Met een zucht trok ze de ochtendjas verder van haar af, en liet die op de grond vallen. Vanuit haar ooghoeken keek ze naar Daiyh, die nog op het bed lag.


    -