• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    Mijn oog viel op een vaag bekende vrouw, Zij was eerder deze week bij Saph geweest. ik herinnerde me neit of ze vriendelijk was, maar toch liep ik achter haar aan. Ze stond bij een onbekende man en een bekend meisje.
    'Nalyua!' zei ik, vrolijk zwaaiend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Haar ogen gleden over de ruimte, toen ze opeens een hoge, zeurdige stem hoorde, gevolgd door een bekende, lagere klank. En toen ze de hoek omliep, zag ze nog net hoe Felan een jonger, hoogblond meisje van zich afduwde.
    Enigzins verbaasd gingen haar wenkbrauwen onwillekeurig omhoog, maar jaloers was ze niet. Ze was nooit jaloers aangelegd geweest, wat misschien wel had gemoeten. Bij Duardo had het haar een hoop pijn bespaard, in ieder geval.

    Chiara Cinxi
    'Denk je dat echt, Daiyh? Jij bent een van de beste mannen die ze hebben, en dat weet je zelf ook. En als ze me werkelijk als een gevaar zien, denk je dan niet dat ze die niet het allerliefst uit de weg willen ruimen?'
    Haar vingers streelden langs zijn kaak. 'En anders doet Liadan het wel, als ik Zahira in mijn armen heb en niet terug kan vechten..'


    -

    Nalyua
    Haar broer verloor direct haar interesse toen er twee mensen de ruimte binnenkwamen. Direct slingerde ze een uitgerekte "Hoi!" hun kant op, gevolgd door "Wie ben jij?" richting de onbekende vrouw, en "Dit is Felan, mijn stomme broer" richting Hayden.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    'Niet als ik er tussen sta,' mompel ik. Ik weet niet meer wat ik kan, wil, mag doen. Chiara weet me altijd uit balans te gooien. Er is geen makkelijke manier om dit op te lossen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Oh, jij bent die befaamde vervelende broer waar ik zoveel over gehoord heb!' zeg ik enthousiast. Het feit dat ik waarschijnlijk ook een vervelende broer ben schuif ik opzei.
    'Arme Nalyua.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Haar vingers streken onwillekeurig over de lichtrode plekken op haar hals.
    'Amycus,' antwoordde ze kortaf. Achter haar verscheen nog iemand, maar ze deed niet echt moeite om naar hem of haar te kijken.
    Bedenkelijk gleden haar grijsblauwe ogen naar Felan, die niet erg blij leek te zijn met de gezeldschap van het meisje.

    Chiara Cinxi
    'Alsof jij altijd thuis zal zijn.'
    Langzaam boog ze weer voorover, drukte haar lippen zacht op de zijne. 'Liadan ziet me volgens mij zelfs nog liever dood dan het Capitool. Ze noemt je nog steeds "mijn Daiyh".'
    Met een zachte zucht liet ze haar lichaam op de zijne rusten, trok de deken over haar rug om de koude lucht tegen te gaan. 'Anders had ik het gedaan, Daiyh, was ik met je mee gegaan en had ik me niks van haar aangetrokken. Maar nu Zahira er is..'

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 18:33 ]


    -

    Daiyh
    'dan zal Liadan moeten 'verdwijnen', of niet soms?' De woorden waren er uit voor ik er erg in had, maar ik meende het. Als Liadan het enige was dat in de weg stond, moest ik daar maar mee afrekenen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Even bleef ze roerloos liggen. Moest ze toestaan dat Daiyh iemand vermoordde?
    Eigenlijk wel. Het was niet zomaar even iemand, het was een vrouw die genadeloos een speer in haar buik had geduwd tijdens haar eerste zwangerschap, iemand die haar dood zou willen hebben om weer bij "haar Daiyh" in het bed te komen. Iemand die Zahira met alle liefde haar nek om zou draaien.
    'Misschien,' mompelde ze bedenkelijk.


    -

    Daiyh
    'Er is geen 'misschien' aan, er is geen andere keuzen,' antwoord ik, terwijl mijn hersenen al deruk bezig zijn met het plannen. Gevuld met Saditische gedachten. Ik grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nalyua
    Toen haar broer iets wilde zeggen snoerde ze hem haastig de mond - er kwam toch nooit iets zinnigs uit hem, daar had je haar immers voor. "Meh, hij is echt héel irritant," klaagde ze tegen iedereen in het algemeen, met een nogal nadrukkelijke blik op Felan. "Hij wilde niet eens meegaan naar mijn nieuwe beste vriendin, tsss. Wat zit je naar hem te staren, trouwens," merkte ze op, toen ze merkte dat Amycus naar haar "gruwelijke" broer keek. "Hij is écht heel stom, hoor, verspil je tijd niet met hem."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hayden
    'Hey, je hebt een nieuwe beste vriendin en je hebt mij er nog neit voer verteld?' vraag ik, direct afgeleid. weer een naam om te onthouden. 'Dat is mooi!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Enigzins geergerd streek ze haar lange, goudblonde lokken naar achteren. 'Als hij zo stom en irritant is, waarom ben jij hier dan precies?' Haar stem klonk vriendelijk, perfect gemaakt vriendelijk.
    Ondertussen was al duidelijk wie het was: zijn zusje. Dat was gewoon te zien aan de manier hoe ze over hem sprak, hoe hij naar haar keek.

    Chiara Cinxi
    Een paar seconden bleef ze stil. Als het Capitool zou winnen, en ze zou in District 2 gaan wonen met Zahira, wat dan? Zou Daiyh het voor elkaar krijgen ze veilig te stellen? Opeens schoot haar iets te binnen.
    'Als het Capitool wint, dan gaan de Hongerspelen door..' In haar zachtgroene ogen verscheen angst. Zahira.


    -

    Nalyua
    "Mmhmm!" knikte ze, gelijk enthousiast, en er volkomen van overtuigd dat Hayden alles wilde weten van het nieuwe meisje waar ze een halfuurtje mee had gepraat voor haar ouders haar met een "En nú wordt het echt te laat, jongedame!" terug naar de kamer hadden gebracht. "Ze heet Cerisa, en ze is echt héel aardig! Veel aardiger dan Aisrisu en Elusindra. Maar ze kende Aisrisu ook, en toen wilde ik Felan meeslepen naar haar, maar hij wilde niet. Hij is echt raar, hè?"
    Ze wendde zich tot de vrouw, Amycus. "Mmnah, omdat hij handig is. Als ik van mijn ouders iets in het huishouden moet doen, laat ik dat altijd doen door hem." De zin werd gevolgd door een meisjesachtig hoge giechel en een geïrriteerde gezichtsuitdrukking van Felan, die duidelijk maakte dat er ook nog een andere kant aan het verhaal zat.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 18:42 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Back!]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Lauraa <3 ]


    -