• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Welcome back! *O*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus Calcia
    Felan leek niet echt in staat te zijn om te reageren, en ze had allesbehalve zin om bij die twee watervallen van woorden te blijven staan. Haar grijsblauwe ogen gingen even naar hem, haar wenkbrauwen gingen subtiel vragend omhoog in een zwijgende uitnodeging.


    -

    Daiyh
    'Chiara's naam zou mysterieus verdwijnen,' antword ik, nog steeds grijnzend.

    Hayden
    'Nou já zeg! Waarom niet? Ze klinkt echt super aardig hoor Nalyua. Dat is neiet echt awesome.'
    Ik was weer helemaal hyper, mijn drama emt Saph van eerder half vergeten. Half, niet helemaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Vandaag kon ik proberen hoe ik het doe al zuster. Door het laatste keer flauw viel heb ik steeds een brandig gevoel.Gelukkig mocht ik pijnstillers nemen.
    Ik liep op onhandige schoentjes.(kleding voor zuster). het liefst liep ik gewoon op mijn oude schoenen van thuis, maar die had ik hier niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Laura <3 I have nooo ideas for Fayan and Saph]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nalyua
    "Dat vind ik nou ook, maar die saaie broer van me..." Met een geïrriteerd geluid, dat het midden hield tussen een kreun en een zucht, besprong ze haar broer weer en porde ze hem tussen zijn ribben. "Kom nou even mée! Misschien willen Hayden en dat andere mens ook wel mee, dan zijn we nog met een grotere groep! ...wat zit je trouwens naar die Amycus te staren? Alsof je" - hier kwam weer een meisjesachtige giechel - "haar léúk vindt!"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Hai Jip, Valeria und Lizz :'D *O*

    Lizz: Nee ik ook niet D":]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [This sucks!! >.<
    we kunnen doorspoelen dat saph weer beter is, de hele chronologische volgorde is toch al dood.
    Maar dan nog!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja en dan, inderdaad. :W Uhhmm.. uhmm... iemand anders nog creatieve ideeën?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    Meteen keek ik geïntereseerd van Felan naar de vrouw, amycus. ik zag eht neit echt, ze konden hun ogen niet van elkaar afhouden maar er was geen genegenheid ofzo. Maar Nalyua werd niet graag tegengesproken.
    'Je hebt gelijk!'

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 18:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik kan nu dus bijzonder weinig met Amycus, omdat Felan.. dood is :3]

    Chiara Cinxi
    Het klonk zo verdomd perfect, als ze erover nadacht. Een stil huis, Daiyh die bij haar was als hij niet werkte. Zahira die veilig op zou groeien.
    Maar toch, Zahira zou afgezonderd opgroeien. Alleen zijn.


    -

    Daiyh
    'Wat denk je?' vraag ik als ze stil blijft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Bedenkelijk keek ze op. 'Ik weet het niet, Daiyh. Het klinkt eigenlijk perfect, maar ook zo eenzaam.. Zowel voor Zahira als voor mij, als jij weg bent..'
    Niet dat ze bijzonder sociaal was aangelegd, maar dat zou ze niet kunnen. Hoewel ze zich meestal ergerde aan anderen, was het onmogelijk om de rest van haar leven afgezonderd te wonen.


    -

    Daiyh
    'Ik kan neit álles oplossen Chiara!' zeg ik in frustratie. 'wát wil je dan dat ik doe?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Hoe moet ik dat nou weten?! Ik kan er net zo weinig aan doen als jij, Daiyh.'
    Haar zachtgroene ogen keken naar de zijne, een pijnlijke glans erin. Was het maar zo makkelijk.


    -