• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ik kon mijn ogen niet van haar naakte lichaam houden. Ze was prachtig.
    'Ik moet echt gaan,' mompel ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mijn toetsenbord doet hartstikke klotekut irritant >__<]

    Chiara Cinxi
    Vrijwel meteen draaide ze zich om, over het bed ging ze op handen en knieen naar hem toe. Haar lippen plaatste ze op de zijne.
    'Nog een nachtje?' vroeg ze, en keek weer naar hem. Het Capitool zou dan toch nog achterdochtig worden, na maar een extra nacht?


    -

    [*waiting for Valeria*]


    -

    daiyh
    'zo kom ik hier nooit meer weg,' mompel ik met een grijns. mijn hand dwaald over haar lichaam.
    'Maar nee, ik moet mijn missie volbrengen. Voordat ze Lughnasadh of Liadan achter me aan sturen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*Waiting for Val/Nalyua*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar vingers streelden over zijn been, haar lippen zweefden nog geen centimeter boven de zijne.
    'Hoe lang heb je nog?'


    -

    Daiyh
    Verdomme ze was zo verleidelijk. Mijn hand had weer een eigen wil gekregen en streek langzaam over haar blote rug en billen.
    'Misschien als je me helpt dat ik eerder klaar ben en wat langer kan blijven.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Meteen schoot ze overeind. 'Daiyh, ik kan je niet helpen. Je niet verraden is tot daar aan toe, maar..'
    Haar ogen sloeg ze even neer, waarna ze vanonder haar lange, donkere wimpers naar hem keek. 'Het Capitool betekent voor mij niet echt.. een veilig thuis, of een fijn leven..'


    -

    Daiyh
    'En deze plek is dat wel?' vraag ik. 'Het zou jou en Zahira een zekere veiligheid geven.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Vaaaaal <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Zijn hoofd deed pijn omdat hij er zojuist mee tegen de muur gevallen was, en hij werd geplet onder zijn gruwelijk irritante zusje. Meteen al toen hij die ochtend was ontwaakt leek ze besloten te hebben dat ze hem die dag zou gaan achtervolgen met saaie verhalen over alle oh-zo-interessante dingen die ze ooit met haar vriendjes had meegemaakt. Blijkbaar had ze nu iemand ontmoet die één van haar vriendinnen kende en moest hij per se mee om het meisje te leren kennen, maar als hij érgens geen zin in had, was het dat wel.
    "Nal, ga nou eens van me áf," kreunde hij, en trachtte haar een por te geven, maar ze sloeg zijn hand weg.
    "Dat is nou ook niet awww-shum van je!"
    "Aww-what?" vroeg hij, voor hij haar van zijn schoot afduwde en moeizaam weer rechtop ging staan. "En ga iemand anders vinden om te stalken a.u.b."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    'Daiyh, als de Hongerspelen er niet waren geweest, hadden mijn ouders me niet opgevoed om eraan mee te doen. Dan was ik niet zo sociaal afgesloten geweest, en voor mijn vader een stuk moeilijker te benaderen..'
    Haar mondhoeken vertrokken bitter. 'Je kan me niet vragen om aan iets mee te werken dat mijn dochter dood wilt hebben.'


    -

    Amycus Calcia
    Haar ogen gleden over de ruimte, toen ze opeens een hoge, zeurdige stem hoorde, gevolgd door een bekende, lagere klank. En toen ze de hoek omliep, zag ze nog net hoe Felan een jonger, hoogblond meisje van zich afduwde.
    Enigzins verbaasd gingen haar wenkbrauwen onwillekeurig omhoog, maar jaloers was ze niet. Ze was nooit jaloers aangelegd geweest, wat misschien wel had gemoeten. Bij Duardo had het haar een hoop pijn bespaard, in ieder geval.


    -

    Amycus Calcia
    Haar ogen gleden over de ruimte, toen ze opeens een hoge, zeurdige stem hoorde, gevolgd door een bekende, lagere klank. En toen ze de hoek omliep, zag ze nog net hoe Felan een jonger, hoogblond meisje van zich afduwde.
    Enigzins verbaasd gingen haar wenkbrauwen onwillekeurig omhoog, maar jaloers was ze niet. Ze was nooit jaloers aangelegd geweest, wat misschien wel had gemoeten. Bij Duardo had het haar een hoop pijn bespaard, in ieder geval.


    -

    Daiyh
    'Ik kan ze overhalen om je emt rust te laten,' antwoord ik. 'Maar hoe langer ik hier blijf hoe achetrdochteriger ze worden.'
    hoe meer kans dat ze achter haar aankwamen, dacht ik. En achter Zahira, mijn dochter waarvan ik niet eens wist wat ike r mee aan moest.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.