• National Novel Writing Month is weer begonnen.

Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

[ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Anhysbys schreef:
    (...)
    Lulkoek erachteraan plakken? (cat)

Haha, dat wordt zo leuk om te lezen. (:

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

DirectionOne schreef:
    (...)
    Dat is al een hoop. Ik heb nu bijna 4000 woorden :3

:Y)

comfort in c h a o s

iPotter schreef:
    (...)
    Haha, dat wordt zo leuk om te lezen. (:

Beetje fantasie gebruiken en je kunt nog wat schrijven over het konijn in de tuin, die wolk die voorbij zweeft en de debiele bakker die elke morgen zingt bij het broodjes bakken. Heb je er zo 20.000 woorden bij. x'd

Ik wens je succes, in ieder geval.

I can't even think straight.

Anhysbys schreef:
    (...)
    Beetje fantasie gebruiken en je kunt nog wat schrijven over het konijn in de tuin, die wolk die voorbij zweeft en de debiele bakker die elke morgen zingt bij het broodjes bakken. Heb je er zo 20.000 woorden bij. x'd

Ik wens je succes, in ieder geval.

Dankje, jij ook.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Ik zit nu over de 5.000 woorden.
    Wat zijn jullie covers / tijdelijke covers?
    Dit is de mijne:

Ik ben nog aan het beslissen of hij tijdelijk is of niet.

And now we're counting down to Phase Zero.

Edhelia schreef:
    Ik ga het echt niet halen
    School kost mij echt veel tijd en ik voel me ook niet echt goed de laatste tijd.

Awh. Ik heb nu proefwerkweek, dus heb ik wat meer tijd. Dat benut ik om zoveel mogelijk te schrijven. Verder heb ik elke week 3 tussenuren die ik ook kan gebruiken. Kijk of je ook van dat soort mogelijkheden hebt. En stel anders een doel voor jezelf die je wilt bereiken die lager ligt dan de 50.000 woorden.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Deze ^^
    Ik ben nog aan het zoeken of ik niets mooier in elkaar kan knutselen dus hij is nog tijdelijk. Het kan zijn dat ik deze neem.

[ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 17:33 ]

comfort in c h a o s

Joyable schreef:

Die is echt mooi. :Y)

Ik heb er twee, ik kan nog niet kiezen. Ik ben hopeloos met covers... Ik maak er altijd een paar en gooi en dan een aantal weg. Maar nu heb ik er dus twee over. --'

Heeft iemand nog inspiratievolle muziek?

Your make-up is terrible

Assassin schreef:

Muziekloos.
    Werkt bij mij goed. :Y)

mijn cover
    link

[ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 17:33 ]

Ex astris, sciencia

Haha, jullie zijn allemaal al best ver. Ik zit net bij de 3400 :')

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Joyable schreef:
    Ik zit nu over de 5.000 woorden.
    Wat zijn jullie covers / tijdelijke covers?
    Dit is de mijne:

gemaakt door iemand hier op Q al een tijdje terug.
    Ik had dit verhaal nl. al heel lang in mijn hoofd, maar nooit de motivatie om hem ook daadwerkelijk te gaan schrijven. En nu dus wel.
    Maar ik ga vanavond nog tekenen en dan ga ik kijken of ik zelf iets moois kan maken :3
    En die is heel mooi, I love it

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

DirectionOne schreef:
    (...)
    Awh. Ik heb nu proefwerkweek, dus heb ik wat meer tijd. Dat benut ik om zoveel mogelijk te schrijven. Verder heb ik elke week 3 tussenuren die ik ook kan gebruiken. Kijk of je ook van dat soort mogelijkheden hebt. En stel anders een doel voor jezelf die je wilt bereiken die lager ligt dan de 50.000 woorden.

Ik zit bijna elke dag tot 10 over drie op school of tot 4 uur. En ik heb ook nooit tussenuren, morgen misschien eentje
    Ik sta nu 7 tekorten en die moet ik ophalen voor het kersrapport.
    Ik was vandaag om 4 uur uit en ik zit zo anderhalf uur aan mijn huiswerk.
    Als ik dan eindelik klaar ben ben ik zo moe dat ik gewoon geen zin heb om iets te doen.
    Ik denk dat ik in de weekenden gewoon heel veel ga schrijven

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Assassin schreef:

Ik luister naar Glee en Pink. En af en toe gooi ik er One Direction doorheen. Werkt erg goed. Maar eigenlijk is het vooral mijn IPod waar ik naar luister :3