• National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Defensive schreef:
    Haha, jullie zijn allemaal al best ver. Ik zit net bij de 3400 :')

    Ik ook. Ik kak op m'n gemakje naar die 50.000. Maar ik zal het halen, dat weet ik zeker. x'd
    Het is pas de tweede dag.


    I can't even think straight.

    Edhelia schreef:
    (...)
    Ik zit bijna elke dag tot 10 over drie op school of tot 4 uur. En ik heb ook nooit tussenuren, morgen misschien eentje
    Ik sta nu 7 tekorten en die moet ik ophalen voor het kersrapport.
    Ik was vandaag om 4 uur uit en ik zit zo anderhalf uur aan mijn huiswerk.
    Als ik dan eindelik klaar ben ben ik zo moe dat ik gewoon geen zin heb om iets te doen.
    Ik denk dat ik in de weekenden gewoon heel veel ga schrijven

    Dat zou ik dan idd doen. En desnoods een lager doel voor jezelf stelen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Defensive schreef:
    Haha, jullie zijn allemaal al best ver. Ik zit net bij de 3400 :')

    Nee hoor, 3975 woorden, waarvan 1825 vandaag :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Inspiratie volle muziek


    Mijn cover :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    LostPromises schreef:
    Inspiratie volle muziek


    Mijn cover :3

    Mooie cover. Alleen zou ik zelf hebben gekozen voor een andere kleur voor 'home'. Voor mij ligt daar de nadruk meer en dat woord valt totaal niet op.
    Maar ik vind het een mooie cover. (:


    I can't even think straight.

    Wat is beter? (Het is een droom btw.)
    Beelden flitsten aan me voorbij, woorden werden gefluisterd, ze hadden geen directe betekenis als je ze niet met elkaar verbond. 'Ze ligt in coma. Ze zal nooit meer ontwaken.' Spionnen van de duisternis kropen in mijn hoofd, ik moest mezelf tot reden brengen. Dit was niet echt. Het kon niet. Mijn hoofd werd gevuld met woorden, zo giftig als een slang. ‘Je hebt gefaald. Je kon haar niet redden.’Ik kan haar niet geloven, ik mag het niet. Ik kan haar redden, moet haar redden. ‘Mislukkeling. Loser. Ik ben de winnaar. Ik zal winnen.’ Neen! Kon niet, mocht niet. Moest vechten. Mocht niet opgeven.’Welkom in de realiteit liefje’ Ik gilde, schreeuwde. Ze ging niet weg. Zwarte waas voor mijn ogen. Ziekenhuiskamer verdween. Hou vol. Moest volhouden. Ik kan het niet meer. Gefaald.
    of
    Beelden flisten aan me voorbij, woorden worden gefluisterd. Ze hebben geen betekenis als je ze niet met elkaar verbind.'Ze ligt in coma. Ze zal nooit meer ontwaken.' Spionnen van de duisternis kruipen in mijn hoofd, ik moet mezelf tot reden brengen. Dit is niet echt. Het kan niet. Mijn hoofd wordt gevuld met woorden, zo giftig als een slang. ‘Je hebt gefaald. Je kon haar niet redden.’Ik kan haar niet geloven, ik mag het niet. Ik kan haar redden, moet haar redden. ‘Mislukkeling. Loser. Ik ben de winnaar. Ik zal winnen.’ Neen! Kan niet mag niet. Moet vechten. Mag niet opgeven.’Welkom in de realiteit liefje’ Ik gil, schreeuw. Ze gaat niet weg. Zwarte waas voor mijn ogen. Ziekenhuiskamer verdween. Hou vol. Moet volhouden. Ik kan het niet meer. Gefaald.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Wat is beter? (Het is een droom btw.)
    Beelden flitsten aan me voorbij, woorden werden gefluisterd, ze hadden geen directe betekenis als je ze niet met elkaar verbond. 'Ze ligt in coma. Ze zal nooit meer ontwaken.' Spionnen van de duisternis kropen in mijn hoofd, ik moest mezelf tot reden brengen. Dit was niet echt. Het kon niet. Mijn hoofd werd gevuld met woorden, zo giftig als een slang. ‘Je hebt gefaald. Je kon haar niet redden.’Ik kan haar niet geloven, ik mag het niet. Ik kan haar redden, moet haar redden. ‘Mislukkeling. Loser. Ik ben de winnaar. Ik zal winnen.’ Neen! Kon niet, mocht niet. Moest vechten. Mocht niet opgeven.’Welkom in de realiteit liefje’ Ik gilde, schreeuwde. Ze ging niet weg. Zwarte waas voor mijn ogen. Ziekenhuiskamer verdween. Hou vol. Moest volhouden. Ik kan het niet meer. Gefaald.
    of
    Beelden flisten aan me voorbij, woorden worden gefluisterd. Ze hebben geen betekenis als je ze niet met elkaar verbind.'Ze ligt in coma. Ze zal nooit meer ontwaken.' Spionnen van de duisternis kruipen in mijn hoofd, ik moet mezelf tot reden brengen. Dit is niet echt. Het kan niet. Mijn hoofd wordt gevuld met woorden, zo giftig als een slang. ‘Je hebt gefaald. Je kon haar niet redden.’Ik kan haar niet geloven, ik mag het niet. Ik kan haar redden, moet haar redden. ‘Mislukkeling. Loser. Ik ben de winnaar. Ik zal winnen.’ Neen! Kan niet mag niet. Moet vechten. Mag niet opgeven.’Welkom in de realiteit liefje’ Ik gil, schreeuw. Ze gaat niet weg. Zwarte waas voor mijn ogen. Ziekenhuiskamer verdween. Hou vol. Moet volhouden. Ik kan het niet meer. Gefaald.

    Voor mij de bovenste


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Austen schreef:
    Wat is beter? (Het is een droom btw.)
    Beelden flitsten aan me voorbij, woorden werden gefluisterd, ze hadden geen directe betekenis als je ze niet met elkaar verbond. 'Ze ligt in coma. Ze zal nooit meer ontwaken.' Spionnen van de duisternis kropen in mijn hoofd, ik moest mezelf tot reden brengen. Dit was niet echt. Het kon niet. Mijn hoofd werd gevuld met woorden, zo giftig als een slang. ‘Je hebt gefaald. Je kon haar niet redden.’Ik kan haar niet geloven, ik mag het niet. Ik kan haar redden, moet haar redden. ‘Mislukkeling. Loser. Ik ben de winnaar. Ik zal winnen.’ Neen! Kon niet, mocht niet. Moest vechten. Mocht niet opgeven.’Welkom in de realiteit liefje’ Ik gilde, schreeuwde. Ze ging niet weg. Zwarte waas voor mijn ogen. Ziekenhuiskamer verdween. Hou vol. Moest volhouden. Ik kan het niet meer. Gefaald.
    of
    Beelden flisten aan me voorbij, woorden worden gefluisterd. Ze hebben geen betekenis als je ze niet met elkaar verbind.'Ze ligt in coma. Ze zal nooit meer ontwaken.' Spionnen van de duisternis kruipen in mijn hoofd, ik moet mezelf tot reden brengen. Dit is niet echt. Het kan niet. Mijn hoofd wordt gevuld met woorden, zo giftig als een slang. ‘Je hebt gefaald. Je kon haar niet redden.’Ik kan haar niet geloven, ik mag het niet. Ik kan haar redden, moet haar redden. ‘Mislukkeling. Loser. Ik ben de winnaar. Ik zal winnen.’ Neen! Kan niet mag niet. Moet vechten. Mag niet opgeven.’Welkom in de realiteit liefje’ Ik gil, schreeuw. Ze gaat niet weg. Zwarte waas voor mijn ogen. Ziekenhuiskamer verdween. Hou vol. Moet volhouden. Ik kan het niet meer. Gefaald.

    Dromen vind ik zelf mooier in tegenwoordige tijd, zelfs als het verhaal verleden tijd is.
    Ik weet niet precies waarom.


    I can't even think straight.

    DirectionOne schreef:
    (...)


    gemaakt door iemand hier op Q al een tijdje terug.
    Ik had dit verhaal nl. al heel lang in mijn hoofd, maar nooit de motivatie om hem ook daadwerkelijk te gaan schrijven. En nu dus wel.
    Maar ik ga vanavond nog tekenen en dan ga ik kijken of ik zelf iets moois kan maken :3
    En die is heel mooi, I love it

    Is die gemaakt door gimp?


    Ex astris, sciencia

    LostPromises schreef:
    Inspiratie volle muziek


    Mijn cover :3


    De link doet het niet. :c


    Your make-up is terrible

    Sorry, maar ik ga al die "sneak peeks" niet lezen, dan vind ik mijn eigen story meteen superslecht en heb ik geen zin meer, haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    Doet deze het wel dan?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronte schreef:
    (...)
    Is die gemaakt door gimp?

    Zou heel goed kunnen. Ik weet het niet precies meer. Is al minstens anderhalve maand geleden gemaakt dacht ik


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    Net vers gemaakt


    Ordo ab Chao

    @LostPromises
    Hoe heet dat nummer?


    Ordo ab Chao