• National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Emrys schreef:
    (...)
    Drarry <3
    Ik hou meer van Draville maarja...
    En die naam is trouwens van de serie Merlin *wbw*
    Ik ga even bij dat topic kijken.
    Btw al 5076 woorden <3

    Hehe lol, ik ben nog wel een drarryhead maar niet meer in dat topic.
    Nu heb ik 2401 woorden. Het gaat de goede kant op! Nog maar iets in de 2000 en ik ben gelijk met jou haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    10.399 woorden :)


    Ex astris, sciencia

    Oppugno schreef:
    (...)
    Hehe lol, ik ben nog wel een drarryhead maar niet meer in dat topic.
    Nu heb ik 2401 woorden. Het gaat de goede kant op! Nog maar iets in de 2000 en ik ben gelijk met jou haha =P

    Het gaat je wel lukken :3
    Ik heb mijn stukje voor morgen ook al klaar en waarschijnlijk ga ik straks nog meer schrijven want ik moet echt alvast veel gaan schrijven
    Echt *grr* dat ik dit weekend het hele weekend weg moet D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Klik

    Forum pagina op NaNoWriMo voor ons Q's
    Uitleg staat op de pagina


    Ordo ab Chao

    AfterToday schreef:
    Klik

    Forum pagina op NaNoWriMo voor ons Q's
    Uitleg staat op de pagina

    Slim idee :3
    *gaat alle mensjes toevoegen*

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:37 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mensen, maak back-ups. Mijn computer ging vanochtend opeens in staking en ik was even bang dat ik alles kwijt zou zijn. Geen prettig gevoel, geloof me. Het viel uiteindelijk gelukkig mee, maar nadat mijn vader de laptop weer aan de praat had gekregen ging hij eerst nog op zijn gemak op mijn laptop naar een fiets voor mijn zusje zoeken, terwijl er nog drie andere computer beschikbaar waren voor hem en hij wist dat ik heel graag verder wilde schrijven. (cat)

    Anyway, maak back-ups. Serieus, je wilt liever geen hartverzakking als er opeens technische problemen zijn. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik werk met een online programma:)


    Ex astris, sciencia

    Thanks, ik zet hem wel even in een Qhoofdstuk die ik niet activeer.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Square schreef:
    Mensen, maak back-ups. Mijn computer ging vanochtend opeens in staking en ik was even bang dat ik alles kwijt zou zijn. Geen prettig gevoel, geloof me. Het viel uiteindelijk gelukkig mee, maar nadat mijn vader de laptop weer aan de praat had gekregen ging hij eerst nog op zijn gemak op mijn laptop naar een fiets voor mijn zusje zoeken, terwijl er nog drie andere computer beschikbaar waren voor hem en hij wist dat ik heel graag verder wilde schrijven. (cat)

    Anyway, maak back-ups. Serieus, je wilt liever geen hartverzakking als er opeens technische problemen zijn. D:


    Goed dat je er over begint; Hopelijk kan iedereen een usb-stick een cd-rom of een andere manier om teksten op te slaan vinden. Ik was weer zo slim om wel een usb-stick te hebben maar er achter te komen dat ik hem in mijn broek had gelaten die eens mooi is mee gewassen. Gelukkig staat alles voor een tweede keer op mijn laptop en heb ik nog een usb voor noodgevallen


    Ordo ab Chao

    Bronte schreef:
    Ik werk met een online programma:)

    + Ik sla het op, op m'n computer. Je weet nooit wanneer de site uit de lucht is ofzo, zit je nog zonder.
    Dus om de zoveel tijd maak ik even een back-up op mijn computer. (:


    I can't even think straight.

    Jullie maken me bang... Alles staat gewoon op mijn computer en niet alleen mijn NaNoWriMo-verhaal, maar al mijn verhalen en aantekeningen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Jullie maken me bang... Alles staat gewoon op mijn computer en niet alleen mijn NaNoWriMo-verhaal, maar al mijn verhalen en aantekeningen.


    Same here O-O


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik heb een externe harde schijf, hoop dat dat betrouwbaar genoeg is. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb vandaag gewoon helemaal niet geschreven.
    Ik voel me zo kut dat ik geen puf heb om te schrijven
    Zo ga ik het nooit halen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    Ik heb vandaag gewoon helemaal niet geschreven.
    Ik voel me zo kut dat ik geen puf heb om te schrijven
    Zo ga ik het nooit halen

    't Is pas de tweede dag. Beetje positiviteit! :'D


    I can't even think straight.