• National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb even een vraagje, mijn woordenaantal klopt niet op Nano. Ik heb al wat woorden geupload maar later heb ik die woorden nog veranderd, en nu klopt het dus niet. Kan iemand helpen? =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb nogsteeds NIETS. :c


    Your make-up is terrible

    Ik upload het niet eens op Nano... Dat is toch niet heel erg? Of wel?


    I can't even think straight.

    Ik doe ook mee (:
    Al heb ik nog steeds niets.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik doe dit jaar ook weer mee!
    De afgelopen 4 jaar heb ik geprobeerd mee te doen, maar iedere keer lukte het niet. Daarom heb ik als doel om 25.000 woorden te schrijven. 50.000 woorden red ik gewoon niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik doe ook mee, en ik lig nog steeds hopeloos achter op schema. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oppugno schreef:
    Ik heb even een vraagje, mijn woordenaantal klopt niet op Nano. Ik heb al wat woorden geupload maar later heb ik die woorden nog veranderd, en nu klopt het dus niet. Kan iemand helpen? =3


    Je upload gewoon wat je nu hebt geschreven. Het wordt niet bij elkaar opgeteld en het wordt ook niet op de site bewaard, je moet gewoon iedere keer álles wat je hebt uploaden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Anhysbys schreef:
    Ik upload het niet eens op Nano... Dat is toch niet heel erg? Of wel?


    Nee, dat is niet erg. Je kunt ook gewoon zelf je aantal woorden invullen. Maar áls je het upload in dat vakje wat je woorden telt, wordt het nergens opgeslagen, dus je hoeft niet bang te zijn dat iemand het steeld oid.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nu pas over de 2000 woorden, k raak steeds afgeleid door Q
    Maar gelukkig morgen maar 3 uur les en dan de rest van de dag schrijven.(yeah)


    Ordo ab Chao

    Ik lig nu alweer mega erg achter op schema. Ik kan gewoon geen woord op papier krijgen. Ik weet niet eens waar ik over wil schrijven...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    Ik lig nu alweer mega erg achter op schema. Ik kan gewoon geen woord op papier krijgen. Ik weet niet eens waar ik over wil schrijven...


    Same here.


    Your make-up is terrible

    Ik doe mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sjenkie schreef:
    Ik lig nu alweer mega erg achter op schema. Ik kan gewoon geen woord op papier krijgen. Ik weet niet eens waar ik over wil schrijven...


    join the club, ik heb pas 800 woorden ofzo. Ik ga gewoon een nachtje slapen en morgen gewoon 2000 woorden schrijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    (...)

    Nee, dat is niet erg. Je kunt ook gewoon zelf je aantal woorden invullen. Maar áls je het upload in dat vakje wat je woorden telt, wordt het nergens opgeslagen, dus je hoeft niet bang te zijn dat iemand het steeld oid.

    steelt*
    MEEEEEH, stiekem wilde ik gewoon altijd al een bèta verbeteren (cat) *rent weer weg*

    Ik loop trouwens ook geweldig achter op schema. Maar ik had vanavond ook wel wat anders aan mijn hoofd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Nee, dat is niet erg. Je kunt ook gewoon zelf je aantal woorden invullen. Maar áls je het upload in dat vakje wat je woorden telt, wordt het nergens opgeslagen, dus je hoeft niet bang te zijn dat iemand het steeld oid.

    Nja, daar ben ik niet zo bang voor, ik heb er meer geen zin in, denk ik. Het gaat hierbij vooral om jezelf en ik houd het zelf netjes bij. (:


    I can't even think straight.