• National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Schneider schreef:
    (...)

    join the club, ik heb pas 800 woorden ofzo. Ik ga gewoon een nachtje slapen en morgen gewoon 2000 woorden schrijven.

    Ik heb dus nog helemaal niks. Ontzettend irritant. Het enige dat ik heb is de naam van de hoofdpersoon. Ik weet nog niet eens waar ik over wil schrijven...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Done with chapter one -hé, dat rijmt xD-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik raak steeds afgeleid, heb er vandaag pas 628


    Ordo ab Chao

    Ik doe ook mee, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    AfterToday schreef:
    Ik raak steeds afgeleid, heb er vandaag pas 628

    Ik ook. Ben al de hele dag thuis, maar heb nog niets geschreven. x'd


    I can't even think straight.

    al 2993 woorden :3
    Wil er vandaag minstens 5000 hebben...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ben al de hele dag bezig en heb vandaag 1065 woorden geschreven, terwijl ik er gisteren nu al 2150 had -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    LostPromises schreef:
    al 2993 woorden :3
    Wil er vandaag minstens 5000 hebben...

    Wow, dat is een ambitie... Succes!! (krul)

    Ik stel niet echt van die doelen, ik schrijf gewoon en ik schrijf aan het eind van de dag het aantal woorden op. Zo blijf ik gemotiveerd. (:


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Wow, dat is een ambitie... Succes!! (krul)

    Ik stel niet echt van die doelen, ik schrijf gewoon en ik schrijf aan het eind van de dag het aantal woorden op. Zo blijf ik gemotiveerd. (:

    Dat kan ook, maar ik kan dit hele weekend waarschijnlijk niet gaan schrijven dus ik moet nu echt veel gaan schrijven als ik het wil gaan halen. En dat wil ik ook.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    (...)

    Je upload gewoon wat je nu hebt geschreven. Het wordt niet bij elkaar opgeteld en het wordt ook niet op de site bewaard, je moet gewoon iedere keer álles wat je hebt uploaden. (:

    Oh okay, thanks!
    Ik upload het wel, gewoon omdat ik het grappig vind te zien wanneer ik klaar ben en alles. Op het moment heb ik 1826 woorden (ofzo, het kan ook 1810 zijn. Wel in de 1800.) dus ik lig aardig op schema.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    In totaal heb ik nu 7777 woorden :D print screen


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    In totaal heb ik nu 7777 woorden :D print screen

    Goed bezig :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bronte schreef:
    In totaal heb ik nu 7777 woorden :D print screen

    *kijkt naar haar armzalige 1800 woorden*
    *rent huilend weg*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb nu 3453 woorden, pretty proud. One chapter done, busy with the second chapter :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bronte schreef:
    In totaal heb ik nu 7777 woorden :D print screen

    Hé, nog iemand die met Acrobat werkt! :'D

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:38 ]


    I can't even think straight.