• National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb ook niet geschreven omdat ik nogsteeds geen idee heb! :c


    Your make-up is terrible

    Edhelia schreef:
    Ik heb vandaag gewoon helemaal niet geschreven.
    Ik voel me zo kut dat ik geen puf heb om te schrijven
    Zo ga ik het nooit halen

    Het komt wel goed, en anders schrijf je toch in het weekend wat meer? :] Het lukt wel. En als je zin hebt om tegen iemand je verhaal kwijt te kunnen, kan je me altijd pb'en, ookal ken ik je niet.

    Zo, ik ben als ik zo doorga op 28 november klaar. Nu heb ik 3520 woorden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Assassin schreef:
    Ik heb ook niet geschreven omdat ik nogsteeds geen idee heb! :c

    Dat is wel stom :c Ik heb een idee genomen dat al een tijdje in mijn hoofd zat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Het komt wel goed, en anders schrijf je toch in het weekend wat meer? :] Het lukt wel. En als je zin hebt om tegen iemand je verhaal kwijt te kunnen, kan je me altijd pb'en, ookal ken ik je niet.

    Zo, ik ben als ik zo doorga op 28 november klaar. Nu heb ik 3520 woorden.

    Misschien blijf ik morgen thuis van school, dan ga ik proberen lekker wat te schrijven en inderdaad in de weekenden
    Ik ben de laatste tijd heel vaak niet lekker, dus dat suckt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    (...)
    Misschien blijf ik morgen thuis van school, dan ga ik proberen lekker wat te schrijven en inderdaad in de weekenden
    Ik ben de laatste tijd heel vaak niet lekker, dus dat suckt


    Volgens mij ben je de ideale persoon voor een peptalk.
    Op de informatie balk op de NaNoWriMo site staat een peptalk archive (in die andere --> de normale peptalk pagina staan er dit jaar nog geen). Daar staat een hele lijst van bekende schrijvers die PepTalks hebben geschreven, speciaal voor NaNo.
    Zoals, Lemony Snicket (van Ellendige Avonturen), Kelley Armstrong (van de Bitten series), Meg Cabot (van The Princess Diaries), Sara Gruen (Water for Elephants), Gail Carson Lavine (van The TimeTraveler's Wife), and MANY MORE.

    Haha realiseer me nu pas hoe erg ik als een reclamespot klink


    Ordo ab Chao

    Defensive schreef:
    Jullie maken me bang... Alles staat gewoon op mijn computer en niet alleen mijn NaNoWriMo-verhaal, maar al mijn verhalen en aantekeningen.


    Je hebt vast wel een hotmailaccount ofzo. Mail gewoon de bestanden af en toe naar jezelf, dan heb je het ook al ergens anders opgeslagen. Je kunt het ook op Q in een story plakken, maar dan raak je wel een groot deel van de opmaak kwijt (dingen die bold of cursief zijn geschreven staan bijvoorbeeld weer als normale tekst). Het gemakkelijkst is natuurlijk wel een USB-stick, want dan kun je alles in één keer overzetten, inclusief je andere verhalen en aantekeningen.
    No need to worry. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe wel mee, maar passief. Ik heb me niet ingeschreven op de site, whatsoever, maar doe het gewoon als uitdaging voor mezelf, 50.000 woorden in dertig dagen. Ik doe het ook niet precies in de maand november maar zorg wel dat ik evenveel tijd heb. Maar mag ik dan toch in het lijstje, al ben ik stiekem heel rebels?
    (A)


    Felix

    I'm in too!

    Haha ik ben echt even in de English mode. Ik schrijf ook in het Engels dus dat helpt ook lekker x'D


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Snatcher schreef:
    I'm in too!

    Haha ik ben echt even in de English mode. Ik schrijf ook in het Engels dus dat helpt ook lekker x'D

    Schrijf jij ook in het engels? Yes! I'm not alone


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb eindelijk iets!



    Verloren in haar gedachten en gevangen in haar eigen wereld loopt Lily rond op deze wereld.
    Haar enige vriend is Eli, maar niemand lijkt hem te kennen. Fantasie of werkelijkheid?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:00 ]


    Your make-up is terrible

    Hoe laat je de woorden tellen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb eindelijk iets!



    Verloren in haar gedachten en gevangen in haar eigen wereld loopt Lily rond op deze wereld.
    Haar enige vriend is Eli, maar niemand likt hem te kennen. Fantasie of werkelijkheid?

    Klinkt awesome (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DirectionOne schreef:
    (...)
    Klinkt awesome (:


    Dankje!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hoe laat je de woorden tellen?

    Edit Novel Info
    En dan klikken op I'm ready to validate (:
    Succes


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DirectionOne schreef:
    (...)
    Edit Novel Info
    En dan klikken op I'm ready to validate (:
    Succes


    Dankjewel! :'D


    Your make-up is terrible