• National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Hé, nog iemand die met Acrobat werkt! :'D


    Is Acrobat handig?


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    (...)

    Is Acrobat handig?

    Ik vind van wel, omdat je het makkelijk kan delen met anderen en notities gemakkelijk kan maken (of achterlaten bij vrienden). Ik moet het in wordpad typen en dan kopiëren en plakken, omdat mijn computer (of internet) niet snel genoeg werkt, maar dat is niet zo'n punt. Ik moet het toch ergens typen. :')


    I can't even think straight.

    Ik faal echt harder dan een paar uur geleden, heb de hele middag verspilt aan die peptalks van die beroemde schrijvers lezen op de NaNo site. Echt te gek dat ze zo erg met NaNoWriMo bezig zijn :)

    Nu moet ik echt het internet afsluiten, anders loop ik nu al achter


    Ordo ab Chao

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik vind van wel, omdat je het makkelijk kan delen met anderen en notities gemakkelijk kan maken (of achterlaten bij vrienden). Ik moet het in wordpad typen en dan kopiëren en plakken, omdat mijn computer (of internet) niet snel genoeg werkt, maar dat is niet zo'n punt. Ik moet het toch ergens typen. :')

    Ik heb daar het begin getypt, maar ik vond het zo irritant dat ik maar weer Word gebruik.

    En ik ben echt in een goed humeur, ik heb mijn huiswerk veel sneller af dan ik gedacht had en heb na de fysio de hele avond de tijd, yay!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik vind van wel, omdat je het makkelijk kan delen met anderen en notities gemakkelijk kan maken (of achterlaten bij vrienden). Ik moet het in wordpad typen en dan kopiëren en plakken, omdat mijn computer (of internet) niet snel genoeg werkt, maar dat is niet zo'n punt. Ik moet het toch ergens typen. :')


    Heb je een link? Het lijkt me heel handig om te gebruiken~! :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Sjalala, ik hoop dat mijn zusje het niet erg vindt als ik op haar kamer achter de laptop zit, want dan kan ik nog even verder typen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Joyable schreef:
    (...)

    Heb je een link? Het lijkt me heel handig om te gebruiken~! :3

    Klik! :'D


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Klik! :'D


    Dankje! : D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mijn average woorden per dag is volgens dat ding 1872 en dan zal ik dus op 26 november 2011 klaar zijn :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn average is 1794 woorden per dag en ik zal op 27 November klaar zijn als ik zo door ga
    En ik hoef nu nog maar 1601 woorden per dag om op 30 november precies klaar te zijn. dus dat is al 66 woorden per dag minder.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hier spreekt een held op sokken:
    Ik kom er net achter dat ik morgen een scheikunde proefwerk heb waar ik nog voor moet leren. Nu is het echt heel erg verleidelijk om op te geven maar dan lees ik de (niet zo pep) peptalk van Lemony Snicket en denk ik;
    Als ik het nu niet doe komt er niets van


    Ordo ab Chao

    Mijn document is evil. ^^

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:20 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Mijn document is evil. ^^


    Wat ik van je stukje lees is erg goed :)


    Ordo ab Chao

    Austen schreef:
    Mijn document is evil. ^^

    Ik snap hem niet
    Maar wel gave stukjes + leuk plaatje


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    AfterToday schreef:
    (...)

    Wat ik van je stukje lees is erg goed :)

    :$ Dank je denk ik. Verkeerde screenshot. Het ging over het woorden aantal.


    comfort in c h a o s