• National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan Write or Die aanraden voor mensen die snel willen schrijven :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Dat ga ik morgen proberen ^.^ Vandaag heb ik zo'n 2300 woorden geschreven, nu stop ik. Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:03 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    O my.. Ik realiseer me net dat ik pas één keer de directe reden heb gebruikt ._.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik kan Write or Die aanraden voor mensen die snel willen schrijven :Y)

    Dat ga ik zo doen.
    Ernstig schrijftekort hier. D:


    Felix

    Eurydice schreef:
    O my.. Ik realiseer me net dat ik pas één keer de directe reden heb gebruikt ._.

    Ik had mezelf voorgenomen dat deze keer meer te doen, want normaal gezien gebruik ik dat ook te weinig. Tot nu toe lukt het goed :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    @ Chicksel: Hoeveel woorden heb je? (:
    [totaal offtopic trouwens, maar ik moet jou nodig weer eens zien ö ik denk dat ik donderdag maar weer eens vroeg op ga staan.]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik had mezelf voorgenomen dat deze keer meer te doen, want normaal gezien gebruik ik dat ook te weinig. Tot nu toe lukt het goed :'D
    Mijn verhaal gaat over een meisje dat zich verliest in haar dromen & haar gezinssituatie. Telkens een of twee hoofdstukken over haar, dan een hoofdstuk dat het gezamenlijk avondeten beschrijft. Maar het hele punt is zo'n beetje dat er in die familie niet gesproken wordt en dat de hoofdpersoon een sociale achterstand heeft ontwikkeld, dus dan is het een beetje lastig om er directe reden in te gebruiken x)
    Maar ik hoop dat de beschrijvingen niet al te saai worden ö


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Mijn verhaal gaat over een meisje dat zich verliest in haar dromen & haar gezinssituatie. Telkens een of twee hoofdstukken over haar, dan een hoofdstuk dat het gezamenlijk avondeten beschrijft. Maar het hele punt is zo'n beetje dat er in die familie niet gesproken wordt en dat de hoofdpersoon een sociale achterstand heeft ontwikkeld, dus dan is het een beetje lastig om er directe reden in te gebruiken x)
    Maar ik hoop dat de beschrijvingen niet al te saai worden ö

    Dat klinkt wel interessant (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Dat klinkt wel interessant (:
    Haha thanks (:
    Ik liep al langer met het idee rond, maar NaNo is natuurlijk de perfecte gelegenheid om het uit te werken :Y)
    Waar gaat jouw verhaal over?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Haha thanks (:
    Ik liep al langer met het idee rond, maar NaNo is natuurlijk de perfecte gelegenheid om het uit te werken :Y)
    Waar gaat jouw verhaal over?

    Dat had ik ook. (: En mijn idee is echt niet speciaal, ik vind het gewoon leuk om aan te werken. Het gaat over een meisje, Lilla, dat door veel teleurstellingen niet meer in de liefde gelooft. Ze probeert haar leven zo leuk mogelijk te maken, maar beseft na een tijdje dat ze toch wel iets mist.
    Het is eigenlijk gewoon een manier om mezelf wat te oefenen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eurydice schreef:
    Ik kan Write or Die aanraden voor mensen die snel willen schrijven :Y)

    Jammer dat ik niet over het internet mag kopen.


    Ex astris, sciencia

    @Emsel: 10.000, maar omdat ik vier dagen eerder begonnen ben, is dat niet genoeg. Ik ga zo internet uitdoen (of althans, dat ga ik proberen) en drieduizend woorden schrijven.

    En jouw verhaal klinkt awesome! Het doet me denken aan de pianoman. Zo'n boek. Heel bizar, eigenlijk, maar goed.
    Het klinkt echt leuk. Als jij het gaat uigeven, ga ik het kopen. :Y)
    *Ik ga even niet offtopic reageren, maar gewoon jouw gb stalken*

    @iPotter: Mijn verhaal is ook niet origineel, maar zolang het maar leuk is om aan te schrijven, toch? Het beginnen met schrijven opdat anderen het zouden lezen en waarderen, was de grootste fout die ik ooit gemaakt hebt. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    @iPotter: Mijn verhaal is ook niet origineel, maar zolang het maar leuk is om aan te schrijven, toch? Het beginnen met schrijven opdat anderen het zouden lezen en waarderen, was de grootste fout die ik ooit gemaakt hebt. (:

    Ik weet het, ik ben ook niet van plan het aan iemand te laten lezen dus het hoeft niet leuk te zijn. Maar als ik dan een beschrijving moet geven, verontschuldig ik me van zelf. (:
    En hoezo was dat je grootste fout?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik weet het, ik ben ook niet van plan het aan iemand te laten lezen dus het hoeft niet leuk te zijn. Maar als ik dan een beschrijving moet geven, verontschuldig ik me van zelf. (:
    En hoezo was dat je grootste fout?

    Nou, toen ik een verhaal op Q. zette was ik eerst heel blij omdat ik een reden had om te schrijven, maar langzaam kwam ik erachter dat het niet leuk meer was. Ik schreef voor de reacties, en niet voor de lol.
    En lol is natuurlijk het belangrijkste dat er is. Sindsdien zet ik echt heel weinig op Q. Eigenlijk is dat stom, want wat er nu op staat is echt genant, zo slecht, en ik ben vooruitgegaan in die tijd, maar ik wil gewoon niet weer vastlopen om die reden.
    *dwaalt heel erg af*

    Trouwens. Zolang je verhaal niet gaat over een meisje dat verhuist naar Atlanta en bij Justin Bieber in de klas komt, vind ik het nog wel origineel. :Y)


    Felix

    iPotter schreef:
    (...)
    Dat had ik ook. (: En mijn idee is echt niet speciaal, ik vind het gewoon leuk om aan te werken. Het gaat over een meisje, Lilla, dat door veel teleurstellingen niet meer in de liefde gelooft. Ze probeert haar leven zo leuk mogelijk te maken, maar beseft na een tijdje dat ze toch wel iets mist.
    Het is eigenlijk gewoon een manier om mezelf wat te oefenen.
    Oh, wat een leuke naam *-*
    En je kan dat verhaal best origineel maken, hoor. De manier waarop ze teleurgesteld kan worden, kan heel erg afwijken van de manieren die vaak worden gebruikt. En het terugvinden van de liefde (als dat gebeurt) kan natuurlijk ook op een speciale manier gebeuren. Als je een verhaal in een paar zinnen samenvat, klinkt het vrijwel altijd onorigineel. Het ligt eraan hoe je het opschrijft :'D
    En NaNo is inderdaad gewoon een grote oefening :'D
    Ik hoop dat ik ook na november door ga met zoveel schrijven (:

    @Bronte: Kan ook gratis! Als je een klein stukje scrollt, zie je rechts dingen die je kan invullen als Word Goal en zo. Als je dat gewoon doet, hoef je het niet te kopen (:

    @Chicksel: Hmmm.. Hoe ver moet je dan zijn? *te lui om te rekenen*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Carry me away, I hope that you don't break.