• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'kan ik me voorstellen,' mompel ik utieindelijk. ik streel mijn duim langs haartere wang. Dit kind had mijn bloed. mijn DNA. Zou ze net zo twisted opgroeien?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Amycus ging meteen op weg, met de mededeling dat ze over een paar uur weer terug zou zijn en ik werd meteen kalmer. Saph kwam wel terug. Straks nog. Ik ging hier op hem wachten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena
    'Voel je je nu wat beter?' vroeg ik toen de vrouw, amycus, de deur uit liep. Wat een drama.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knikte.
    "Het komt wel goed." zei ik zacht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Het kostte haar natuurlijk drie pogingen voor ze die verouderde motor aan de praat kreeg, maar daarna steeg ze razendsnel op. Haar handen krulden zich om het stuur, die ze naar zich toe trok.
    Het duurde niet lang voor ze landde in District 4, niet ver van Winnaarswijk vandaan. Daar moest hij zijn.

    Chiara Cinxi
    Met glanzende ogen keek ze naar Daiyh, bedenkelijk streek ze haar donkere, lange lokken uit haar gezicht.
    'Ik krijg eerder het idee dat je haar nu al gestoord vindt in plaats van geweldig,' mompelde ze.


    -

    Maeleena
    'Mooi, dan stuiter je binnenkort wel weer rond, lijkt me,' zeg ik met een kleine glimlach.

    Hayden
    Hyper en nerveus loop ik door de gangen. Niemand lijkt mijn vader of Saph gezien te hebben. Dus heb ik maar een keuze, de ziekenzaal, waar die man zou zijn die zo geobsedeerd was met Saph.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik lachte terug.
    "Zeker. En dan heb ik heel wat gestuiter van vandaag en gisteren in te halen, dus pas maar op."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    De lucht leek te rommelen, misschien zou eht onweren. hoe lang lag ik heir al? Zou Fayan veilig zijn? ik kon mijn ogen nauwelijks open houden. Één voelde dik en opgezwollen aan.

    Daiyh
    'Ze heeft mijn DNA, wat wil je?' antwoord ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Hey! Hey jij, Capitoolgast1' nerveus ga ik naar eht bed waar de rozeharige man in ligt. Naast hem staat een arrogante, felle Capitool vrouw.
    'Wat zei je eerder, over Saph/' vroeg ik. 'ik kan hem en mijn vader nog steeds niet vinden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Nadat ze was uitgestapt, liet ze de deur weer in het slot glijden. Haar grijsblauwe ogen gleden over de ruimte, om tot de conclusie te komen dat dit in niks leek op haar District, District 11.
    De meerderheid van de huizen in Winnaarswijk was uiteraard leeg, waarna het enkel een kwestie werd van naambordjes kijken.
    Uiteindelijk had ze de juiste gevonden - als ze zich tenminste goed herinnerde dat Saphs achternaam Amero was -, en liep naar het grootste raam aan de zijkant.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 22:33 ]


    -

    Chiara Cinxi
    'Dus je vindt onze dochter nu al mentaal gestoord? Fijn,' mompelde ze, en liep naar het bed. Met een zucht ging ze zitten.
    Bedenkelijk streek ze haar lange, donkere lokken naar achteren, en sloot haar ogen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 22:33 ]


    -

    [Amero. (cat)]

    Saph
    Het gerommel was gestopt. Jammer, onweer was fijn, ik voelde me enorm duizelig. Ik keek richting het raam. Het was donker. Een pijnlijke zucht gleed over mijn lippen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Was er wel iemand in dat huis? Langzaam liep ze naar de achterkant, met een enkele trap was het oude, versleten slot kapot en zwaaide het hek naar de tuin open.


    -

    Daiyh
    'ik doe mensen pijn voor eht Capitool omdat ik het leuk vind, Chiara. omdat ik eht geweldig vind om te zien hoe die mensen pijn lijden.'
    mijn ogen waren nog steeds op eht kleine meisje gericht.
    'En dat had weinig tot neits met mijn opvoeding te maken. Als ze ook maar iets van mijn genen heeft, zal je dat in haar vinden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik versteende toen zijn zware, kwade stem door de lucht rolde. Het klonk alsof hij butien was.
    'Wie is daar!'
    Oh fijn, hij zou weldronken zijn, Grote kans dat hij straks hierheen kwam.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.