• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Voorzichtig trok ze hem dichterbij, het feit dat ze op een ziekenhuisbed lag negerend. Na een volle minuut verbrak ze de kus. 'Wacht maar tot ik beter ben,' zei ze met een flauwe glimlach.


    -

    [Liadan walks in? (wbw)]


    -

    Daiyh
    'Zal ik doen,' zeg ik met een grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ working on it!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Oh nee, toch. Heb ik nu twee mensen tegen me?" Riep ik uit. Ik por Saph tussen zijn ribben.
    "Jij zou lief voor me moeten zijn," Ik probeer een pruillipje te trekken, maar die faalt nogal.
    Emmy daarentegen steekt haar duimen naar hem op.
    "Ik vind je nu al top. Jij en ik gaan onze lieve kleine Fayan helemaal gek maken in dat lege hoofd van hem. Heerlijk, kleine broertjes plagen." En toen huppelde ze weer weg, naar... weet ik veel waar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Liadan
    Geïrriteerd loop, het is meer hinken, ik door de gangen. op zoek naar Daiyh. De klootzak was emteen verdwenen. Ik vond hem in de ziekenzaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een glimlach gleed over haar gezicht, even deed ze haar ogen dicht. Ze voelde zich leeg, nog steeds. Maar toch vond ze het fijn, om eens gewoon met Daiyh te liggen, dat hij het accepteerde.


    -

    Saph
    'Nog twee te gaan,' zucht ik met een glimlach. Okay, fayan leek héél erg op zijn zus. Nu ze weg was trok ik hem gewoon weer tegen me aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Daiyh!' galde haar kwade stem door de ziekenzaal. Met een zucht keek ik op. ik liet Chiara niet los.

    Liadan
    'Wat bén je in godsnaam aan eht doen,' bits ik zodra ik dat wijf weer in zijn armen zie.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 18:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Die zucht... zijn ze zo erg?" Vroeg ik grinnikend. Ik snapte heel goed als hij gek werd van Emmy, dat werd ik ook weleens. Maar omgekeerd ook. En onze ouders als we beide zo hyper deden, want dat gebeurde ook weleens.
    Oké, sinds ik uit huis was een stuk minder, maar zet ons bij elkaar als we allebei echt heel erg hyper zijn -dat zij nu niet was- en je kunt beter een helm opzetten en een veilige schuilplaats zoeken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar armen hield ze koppig rond zijn lichaam, maar gelukkig leek Daiyh net zo min van plan haar los te laten. Onhandig kwam ze binnen hinken, het mes was inmiddels uit haar been en het bloeden was gestopt.
    Toch jammer.


    -

    (cat)


    -

    Saph
    'Nee, ik had ze erger verwacht,' lach ik. 'Ze lijken me allemaal erg aardig.'
    Aardiger dan ik verwacht had, zeker omdat ze uit het Capitool komen...

    Daiyh
    'Wat moet je, Liadan,' snauw ik geïrriteerd. Ik had hier absoluut geen zin in, niet nu.
    'Waarom zit je in godsnaam bij dát.'
    'Dat gaat je niets aan.'

    Liadan
    'Moet je dr troosten nu zn dr kleine gedrocht kwijt is?' vraag ik. Ik snap neit waarom hij nog bij haar is, Daiyh is van mij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Er was weinig aan doen aan de tevreden uitdrukking op haar gezicht. Hoevaak had Liadan haar wel niet verteld dat Daiyh zogenaamd van haar was, terwijl hij nu toch echt bij haar zat?


    -

    [ Q doet kut! :(]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.