• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik plet hem zo ongeveer tegen de muur en denk daarbij maar even niet aan de kreukels die nu in zijn nette kleding ontstaan. Trouwens, de enige die zich daar aan zal irriteren ben ik, vrees ik. Kreukels in kleding, dat kan toch ook gewoon niet.
    Maar goed, het is of hem netjes houden, of hem vol overgave zoenen en dan kies ik toch echt voor dat laatste.
    Hadden we nog belangrijke dingen te doen vandaag? Vast niet. Mooi zo, dan bleef ik hier nog wel een tijdje. En ik had Saph zo stevig vast dat hij ook nergens heen kon, al had ie het gewild.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik knik stilletjes en hou haar vrije hand vast. Het kind was weg. Gemengde gevoelens, gedachtes slaan nog steeds om me heen.
    'Ja,' antwoord ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Zonder tegenstribbelen gaf ik me over aan Fayan's geweldige lippen. Een van mijn handen verdween in zijn veel te nette haar, wat ik compleet door de war sloeg, en de andere klauwde zich vast in de achetrkant van zijn shirt, om hem zo dicht mogelijk tegen me aan te houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar lichaam verslapte even, ze liet zichzelf terugvallen in de kussens.
    Hoe lang was het er geweest? Niet lang genoeg om het als een levend iets te beschouwen, eigenlijk. Maar toch. Een eenzame traan vond een weg naar beneden, waarna ze op haar onderlip beet. Niet om huilen, ze moest er niet om huilen.


    -

    Daiyh
    Zonder nadenken veeg ik de traan van haar wang. ik kan eht me moeilijk voorstellen, dat het echt iets voor haar betekend. Maar ik zeg niets.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik legde mijn hand in zijn nek en de andere glipte onder de blouse, streelde de zachte huid eronder. Ik vergat helemaal waar we waren, midden in een gang in District 13.
    Ik maakte mezelf heel even en heel kort los van de kus.
    "Weetje," toch nog even een kusje. "Ik hou van je." En nog veel meer kusjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Een paar minuten keek ze zwijgend naar het plafond, haar hand rustend op haar buik. Ze voelde zich leeg, ze miste iets.
    Daarna keek ze weer naar hem, de bezorgde blik in zijn ogen die ze maar zelden zag. Ergens was ze nog steeds boos op hem.


    -

    Saph
    'Ik nog veel meer van jou,' mompel ik tussen zijn lieve kusjes door. Er lopen verschillende mensen bij, maar die weet ik hardgrondig te negeren. Fayan's aanrakingen zijn vederzacht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Als je gewoon was gebleven had ik je tegen haar kunne beschermen,' mompel ik na een lange stilte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Ga jij míj nu serieus dingen lopen verwijten?' Het was de bedoeling dat haar stem fel klonk, maar er was teveel pijn. Het klonk zacht, en breekbaar. Verdomme, wat haatte ze dat.


    -

    Daiyh
    'ik zeg alleen, dat als je had gewacht tot ik eht uitgelegd had, dit neit was gebeurd,' mompel ik afwezig. Mijn hood doet pijn, alles wat vroeger slecht was lijkt plots goed. niets is meer zwart-wit, simpel. Alles is choas.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Liep ik maar door die gang (wbw)]

    Fayan - Stylist
    Ik voelde mezelf weer blozen en kuste hem maar snel zodat hij het niet zou zien. Want hoe vaak Saph dat ook tegen me zou zeggen, het bleef zo ontzettend lief.
    En binnenkort zouden we samen in District 7 gaan wonen, waar we allebei veilig waren en gewoon van elkaar konden genieten zonder drama.
    Het was heel moeilijk om niet meteen mijn koffers te pakken en daar een huis te zoeken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ (wbw) i would not be doing a lot of walking.
    Dus wanneer lopen zijn broer en zus door de gang? :'D]

    Saph
    Fayan moest blozen, en drutke snel zijn lippen weer op de mijnen. Hij was zo verdomd schattig. blij sloeg ik mijn armen rond zijn nek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Ik had niet echt veel zin om te blijven bij een vrouw die je met haar ogen op stond te geilen.' Haar blik gleed weer weg, hij hoefde niet te weten dat het haar pijn had gedaan.


    -

    Fayan - Stylist
    "Leuke manier om je nieuwe vlam te ontmoeten, Fayan," hoorde ik ineens een opgewekte stem achter me, die overduidelijk afkomstig was van mijn zus.
    Oeps.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen