• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okay. Eet smakelijk <3 *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    Mijn ouders reageerden er meteen enthousiast op, hoe heerlijk ze de vis en andere zeevruchten van daar vonden en meer van dat soort onzin. Maar dan daarna kwam dan toch die vraag waar we niet eerlijk op konden antwoorden, maar die altijd gesteld werd.
    "Hoe hebben jullie elkaar precies ontmoet?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Back!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Und daar ben ik weer :'D

    Ik had Daiyhs post al gevonden, maar zie dat Lizz aan 't eten is *bad timing*

    I mean: Perfect Timing *O*]

    Chiara Cinxi
    Voor ze kon tegenstribbelen, werd ze opgetild door twee sterke armen. Ondanks de waas van tranen voor haar ogen, kon de Daiyh uit duizenden herkennen. De pijn liet haar vergeten hoe boos ze op hem was, wat hij had gezegd over haar zwangerschap. Haar vingers krulden zich rond zijn shirt, ze leunde tegen hem aan in een poging minder druk op haar lichaam te zetten.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:05 ]


    -

    Saph
    'Uh, tijdens de spelen dit jaar. ik was een mentor, en zodoende...'
    Ik besloot dat het waarschijnlijk geen geweldig idee zou zijn, als ikz e vertelde dat ik hun zoon had bedreigd met een mes. dus hield ik mn bek maar dicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ik negeerde Liadan en Lughnasadh, daar kon ik me op dit moment echt niet om bekommeren. Zo snel als ik kon droeg ik Chiara naar de ziekenzaal. Daar snauwde ik naar de eerst beste dokter om haar te helpen, en legde haar voorzichtig op het bed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden steeds dicht, maar ze weigerde weg te glijden. Toen Daiyh haar op het bed legde, greep ze hem beter vast. Ze wilde niet weg van hem, niet nu.
    Haar hele lichaam brandde van de pijn, zoveel erger dan ze dacht gevoeld te hebben toen hun hovercraft aan was gevallen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:09 ]


    -

    Daiyh
    Ik hield haar hand stevig vast terwijl de dokter zijn werk begon te doen. ik was voor weinig dingen bang, maar ik weigerde naar de wond te kijken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar hand greep die van Daiyh vast toen de speer werd verwijderd, haar shirt werd weg gebrand zodat de stof niet in de wond terecht kwam.
    Het bloed bleef maar lopen tussen haar benen, en na een tijdje kon ze zweren dat er iets achteraan ging, iets groters. Iets wat misschien ooit een leven had gehad.


    -

    Fayan - Stylist
    "Het was een ontmoeting die we allebei niet meer zo snel vergeten," grinnikte ik. Mijn ouders waren niet achterdochtig of doorvragers, dus dat kwam goed uit.
    "Dus... wanneer is de bruiloft?" vroeg mijn moeder na nog wat geklets over koetjes en kalfjes wat echt nergens over ging. Maar dat was ik wel van ze gewend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Stilletjes hield ik haar hand vast, probeerde alles op een rijtje te krijgen. Maar het ging niet, alles was een choas. En midden in die choas was ik vooral bezorg om Chiara.

    Saph
    'Zodra dit helle rebellion circus voorbij is,' antwoord ik. Fayan's ouders vielen dus uiteindelijk eigenlijk wel mee. Ik wilde mezelf slaan voor alle zenuwen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [I'm back! ik moest eten ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Cinxi
    Twee verpleegsters verplaatsten haar naar een ander bed, die weg werd gereden. Toen haar hand daardoor uit die van Daiyh werd getrokken, opende ze haar ogen weer. De dokter die achter hen aanliep zei iets over een operatie, maar ze kreeg er niet veel van mee.
    Een naald verdween in haar pols, en ze zakte weg.


    -

    Daiyh
    Ongeduldig bleef ik ind e ziekenzaal. Ik liep heen en weer, sloeg tegen de muur in momenten van frustratie. Verdomme, hoe was alles zo snel, zo fout gegaan?!
    De andere mensen in de ziekenzaal keken me wat raar aan, mij kon eht neits schelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Opeens zag ik hoe mijn moeder haar handen voor haar mond sloeg en de tranen in haar ogen sprongen.
    Uh-oh. Ik wist wat er ging gebeuren.
    "Mijn kleine jongen... gaat trouwen..." begon ze met verstikte stem.
    Tijd om weg te gaan.
    "Ja, enig, hè." zei ik en sprong overeind. "Nou, het was gezellig maar nu moeten we gaan want we hebben het héél druk." Ik zag mijn vader lachen en sleepte Saph aan zijn hand mee de kamer uit, want als mijn moeder eenmaal emotioneel werd... ja, dan moest je vluchten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen