• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik liet Liadan meteen los zodra ze 'verrader' siste tegen Daiyh.
    Ze had Chiara dus haar kind afgenomen? Expres? Zo snel als mijn bezorgdheid verdween, kwam de woede opzetten. Het was gewoon een jaloers, harteloos wijf dus.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Dat is dan pech voor het Capitool, veel plezier.'
    Ik ga weer zitten opd e stoel naasr Chiara's bed en negeer haar. Dat mens kan me niets meer doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liadan
    Verstomd kijk ik hem aan. ik had Daiyh altijd gemakkelijk kunne overtuigen, om mijn vinger kunnen winden. De rozeharige man liet me los, waardoor mijn been eht weer begaf. Daiyh had me verraden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Net op het moment dat ze Daiyhs hand wilde pakken, verscheen er een dokter. Hij liet zijn ogen even rusten bij zowel haar als Fayan, en greep een tweede klembord uit de jas van zijn zak.
    'Fayan en Chiara. Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Welke willen jullie als eerste horen?'

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 20:16 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Nieuws voor mij? Dat moest wel over Ferron gaan. Als het maar goed nieuws was.
    Ik slikte even.
    "Eh, doe maar het goede..." zei ik twijfelachtig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    ik liep weer naar Fayan en nam zijn hand vast. dat moest wel voer zijn broertje gaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dokter :'3
    Hij trok twee papieren los, en krabbelde iets op een derde. 'Dubbel eigenlijk. Je broertje is op de goede weg, en daarbij -' Hij rommelde in zijn zak, en haalde een gesloten reageerbuisje met een lichtoranje vloeistof tevoorschijn. 'is het tegengif klaar.'


    -

    Liadan
    De dokter kwam, en leidde iedereen af. ik greep mijn kans en wist naar de deur te kruipen, waarna ik hinkend door de gangen verdween.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Good girl, Liadan snapte me :'3
    *loves drama*]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik kon een lach niet onderdrukken. Dat was inderdaad dubbel goed nieuws!
    Ik pakte het reageerbuisje met trillende handen vast.
    "Geen bijwerkingen, hoop ik?" Nu zou ik afkomen van het mutant zijn! Ik zou weer helemaal normaal worden! En met Ferron kwam ook alles goed dus dan hoefde ik nooit meer bang te zijn dat ik ooit veranderde voor hun ogen en... oké, rustig aan, adem in en adem uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik kan een grijns niet van mijn gezicht houden. Fayan ging eer normaal worden. Blij gaf ik hem een kus op zijn wang.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De dokter verzekerde Fayan ervan dat er geen bijwerkingen waren - behalve een lichte hoofdpijn niks bijzonders tenminste. Daarna gleed zijn blik naar Chiara, die meteen naar Daiyh keek.
    'En voor jou,' mompelde hij, en liep naar het bed. 'er is ook wel goed nieuws. Je wordt beter, maar.. door de speer ben je onvruchtbaar verklaard. De kans op kinderen wordt niet meer dan zo'n 5%.'
    Een paar seconden keek ze de dokter zwijgend aan. Wat moest ze hier in hemelsnaam van vinden? Ze had nooit kinderen gewild, maar dat zei toch niks over.. later?
    Daiyh vond het waarschijnlijk geweldig, bedacht ze zich met een zucht.


    -

    daiyh
    Mijn ogen vlogen meteen richting Liadan... die was ontsnapt in de comotie. Verdomme.
    'Daar gaat ze nog voor bote,' mompel ik tegen mezelf.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De man gaf haar nog een kneepje in haar schouder, alsof dat zou helpen, om vervolgens verder te gaan met zijn werk.
    Aangezien ze niet wist waar ze moest kijken, hield ze haar blik maar zwijgend op het matras gericht. Pas toen hoorde ze Daiyh iets mompelen, maar ze kon niet verstaan wat.


    -

    Cassie - District 9
    Oké, dit is niet leuk meer. Nu word het echt wel tijd dat we Dario en Aurora gaan ophalen. En daarbij heb ik een knallende hekel aan dit district. Ondergronds. Verdomme. Ik heb een hekel aan grotten en voor mij is dit district gewoon een stomme, veel te grote grot. Dus ga ik maar op weg naar een van de weinige ruimtes die ik nog ken. De ziekenzaal. Verschillende mensen zijn al binnen, dus ga ik in de deuropening staan en neem de situatie in me op, wacht tot iemand me opmerkt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.