• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Nog half onder verdoving werd ze een halfuur daarna weer de ziekenzaal in gereden, en op het bed gelegd waar ze in eerste instantie had gelegen. Blijkbaar hadden ze haar ondertussen vol gepompt met pijnstillers, want die werd verlaagd tot een oppervlakkig, brandend gevoel in haar lichaam.


    -

    [Whaha, Fayans moeder :'3]


    -

    Saph
    Zodra de tranen verschenen werd ik maa al te graag weg ge sleept.
    'Dat was genánt,' zei ik zodra we buiten hoorafstand waren. 'Ik heb mezelf nog nooit zo erg voor schut gezet.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Eindelijk werd ze terug gebracht, dus snelde ik naar haar toe.
    'Kun je me horen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Gênant? Welnee! Hoe kom je daarbij! Ze zijn weg van je, anders zou mijn moeder niet de sluizen open hebben gezet. Dát was gênant." lachte ik. In een verlaten gang duwde ik Saph tegen een muur en kuste hem.
    "Ze vinden je geweldig. Net als ik." Die zenuwen waren toch lekker voor niets geweest. Wist ik wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Stemmen van de dokter en verpleegster klonken vaag op de achtergrond, ze opende haar ogen en zag een klembord met haar gegevens en status in de bak aan de voet van het bed glijden.
    Ze voelde zich duizelig. Opeens verscheen er een gezicht boven de hare, zijn stem bereikte haar wel, maar het duurde een paar tellen voor ze het ook echte hoorde. Haar wenkbrauwen krulden tot een frons in een poging haar zicht scherp te stellen. 'Daiyh?' vroeg ze met een zachte stem.


    -

    Saph
    Grijnzend trok ik Fayan tegen me aan, wantik had zijn lippen al veel te lang niet op de mijnen gevoeld.
    'Oh ja, mijn gestotter was echt heel charment, wedden/' antwoord ik met een opgeluchte glimlach. ik had eht eerlijk gezegd veel erger verwacht, Fayan's ouders waren best aardig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Het was schattig!" antwoord ik grijnzend. "Ik heb jou nog nooit zo onzeker gezien, was wel even wennen, hoor."
    Ik vroeg me net af of ik me ook zo zou gedragen als ik zijn familie ging ontmoeten, maar besefte toen dat dat nooit ging gebeuren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Hoe voel je je?' vraag ik bezorgd, de dokter negerend. Ze ging beter worden, en dat was even alles wat ik moest weten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik mocht mijn bed niet meer uit. omdat het zogenaamd 'Gevaarlijk' voor mij is. Ik lag met meerdere mensen op 1 kamer.Iemand van District 10 zat ook in de kamer. Volgens mij was ze neergestoken ofzo.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    'het was neit schattig, het was belachelijk,' mompel ik, waarna ik mijn lippenw eer op die van hem druk. Het was zo'n opluchting dat zijn ouders geen problemen met me leken te hebben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik kuste hem gewillig terug, maar kon het niet laten hem nog één keer te plagen.
    "Straks nog mijn broertje en zus."
    En snel, voor hij kon antwoorden, zoende ik hem opnieuw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar hand zweefde even naar hem toe, op zoek naar de zijne. Met een zucht liet ze die weer op het matras vallen, het deed teveel pijn. Dorstig slikte ze, kneep haar ogen dicht om daarna weer naar hem te kijken. Het beeld werd scherper.
    'Het doet pijn.' Haar zachtgroene ogen gleden naar de zijne.


    -

    Saph
    met moeite hou ik die zenuwen onder controlle, en zoen ik Fayan. Wat trouwens een hele goede afleiding is.

    Daiyh
    Ik nam haar hand vast zodra deze om eht matras viel.
    'De dokters zeggen dat je weer beter word.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar andere hand gleed naar haar buik, waar een strak, wit verband omheen zat. Er was geen bolling meer te ontdekken, haar buik was weer precies hetzelfde als voor de zwangerschap.
    'Hij is weg,' fluisterde ze, en sloeg haar blik weer neer.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:41 ]


    -