• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knikte instemmend. "Zijn ze ook, als je eraan gewend bent. En ze zijn het liefst als ze slapen, net als ik." grijnsde ik. Ik was zo blij dat tot nu toe iedereen het goed kon vinden met Saph en ze hem allemaal aardig vonden.
    Van Ferron twijfelde ik er ook niet aan, maar die vond per definitie iedereen aardig, omdat hij gewoon een veel te goed persoon was.
    Maar van Kylian wist ik het niet zeker, die was heel onvoorspelbaar. Hij was in het begin altijd heel stil en keek eerst even of hij de persoon in kwestie wel bij me vond passen voor hij wat zei. En dat duurde altijd even.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ sorry dat eht zo lang duurde, meoder begon te bitchen en toen stierf Q]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Quizlet stop dying >__<]


    -

    [*waits*]


    -

    Daiyh
    'Dat gedrocht was ook mijn kind, en ik heb je al meerdere keren duidelijk gemaakt dat ik je niet meer hoef te zien,' snauwde ik toen ze haar bek niet hield.
    Verstomd staarde ze me aan.

    Liadan
    'Natuurlijk wil je em nog wel zien,' wiep ik tegen met een mier zoete stem, na een kleine stilte. ik trok hem naar me toe, tegen me aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'We kunnen even bij je broertje gaan kijken/' stel ik aarzelend voor. Degene op de ziekenzaal. Want daar waren we vandaag nog niet geweest en ik wist bijna zeker dat Fayan dat wel zou willen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Vind je dat goed? Want als je niet meewilt, dan snap ik dat wel." zei ik zachtjes. Ik wilde Ferron graag zien, om te kijken hoe hij zich voelde maar ik begreep ook heel goed als Saph dat niet wilde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Voor ze er echt veel aan kon doen, had ze hem al weg getrokken. Met een hatelijke blik in haar ogen wilde ze opstaan, maar voor ze helemaal rechtop zat werd ze al gestopt door de brandende pijn in haar buik.
    Blijkbaar waren de pijnstillers inmiddels uitgewerkt.


    -

    Saph
    'Als je alleen wilt gaan meot je het zeggen,' antwoord ik meteen. 'dat is niet erg, echt.'

    Daiyh
    'Nee, eigenlijk niet.' ik duw haar ruw van me af, waardoor ze op de grond valt. Haar been is duidelijk nog zwak.
    'Ik hoef je niet meer te zien Liadan, niet als ik échte vrouwen kan krijgen.'


    [ Q doet BELACHELIJK]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Everytime Quizlet dies I'm like:



    So Quizlet: STOP DYING! D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Story of my day, hun.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Niet zo koppig en zeg nou gewoon of mee wilt of niet," zei ik grinnikend en ik drukte een kusje op zijn neus.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [IK WORD GEK VAN Q x_x]

    Chiara Cinxi
    De neiging om Liadan nog een klap te verkopen - of beter: om nog een mes in haar been te duwen - zakte weg toen Daiyh haar van zich afduwde. Met een zachte zucht liet ze zichzelf weer wat zakken, de pijn zakte weer weg.
    Haar blik ging van Liadan naar Daiyh. God, kon ze maar gewoon zeggen hoeveel ze van hem hield, zonder dat hij gek werd.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 19:32 ]


    -

    Saph
    'Als jij het goed vind,' zeg ik met een kleine glimlach.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 19:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Nee. Ik wil je absoluut niet mee hebben." probeerde ik met een serieus gezicht. Maar dat was onmogelijk, dus ik lachte weer en sloeg mijn armen om hem heen.
    "Je bent geweldig, weet je dat?" Ik gaf hem nog een klein kusje, pakte toen zijn hand was en ging op weg naar de ziekenzaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen