• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Een echte vrouw? Je bedoeld dat goedkope district sletje?' siste Liadan. Voor ik het wist ad ik haar een klap in haar gezicht verkocht. En met mijn vuist. Ze vloog, voor de tweede keer, tegen de grond aan. Ik was bezorgd om Chiara, kwaad op alles en iedereen, en mijn binnenste was nog steeds in choas.
    'Dit is gewoon weg verraad aan het Capitool!' snauwde ze.
    'Dat is dan pech voor het Capitool.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Geweldig eng, of geweldig beschamend?' vroeg ik grijnzend. Maar ik nam zijn hand vast en liep mee met hem naar de ziekenzaal. Fayan was gewoon hartstikke lief.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Met een ruk schoot ze weer overeind toen Daiyh haar sloeg, haar nagels krasten over het matras toen haar vingers onwillekeurig opkrulden tot vuisten.
    Vanuit haar ooghoeken zag ze Saph en Fayan de ziekenzaal naderen.


    -

    Liadan
    Voetstappen naderden, dus begon ik te huilen op de grond. ik kon niet gelvoen dat dat district sletje hem zo had ingepakt, het was belachelijk. en het ging zeker niet doorgaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Geweldig lief, fantastisch, sexy, perfect... moet ik nog doorgaan?" grinnikte ik.
    We kwamen bij de ziekenzaal aan en zag al meteen dat dit niet het goede moment was.
    "Oorlog op de ziekenzaal," mompelde ik toen ik een stel heel boze gezichten zag en een vrouw die zo te zien was neergeslagen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    O, fijn, ze kon huilen op commando. Voor zover ze haar bed uit kon, greep ze Daiyhs arm vast en trok hem naar zich toe.
    Haar blik gleed naar de twee die binnenkwamen, ze weigerde Daiyhs arm los te laten.


    -

    Saph
    ik moest blozen, maar dat duurde neit lang. Bezorgd liep ik naar de groep, die leek te bestaan uit Chiara, daiyh en een onbekende huilendevroew.
    'Wat heb je nu weer gedaan?' vraag ik emt irritatie in mijn stem.

    Daiyh
    'Bemoei je er neit mee,' sis ik Saph toe. Maar Liadan is beginnen huilen, iets dat ze op elk gewenst moment kon doen. Geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Daiyh heeft niks gedaan,' zei ze. Voor de zoveelste keer kwam haar stem niet over zoals ze zou willen, niet zeker, fel, maar zacht en breekbaar. Die verdomde pijn dan ook.


    -

    Fayan - Stylist
    Ah. Het was dus Daiyh geweest die de vrouw had neergeslagen.
    Ik hielp haar overeind en keek toen geïrriteerd naar Daiyh, maar beet op mijn wang om de gemene woorden binnen te houden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Als hij niets gedaan heeft, waarom ligt die vrouw dan huilend op de grond?' vroeg ik. typisch Daiyh om zelfs vrouwen neer te slaan.

    Daiyh
    'Als zei Chiara neit had neergestoken had ik haar misschien neits gedaan1' snauw ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Toen ze daar aan werd herinnerd, ging haar hand automatisch weer naar haar buik. Haar lege buik. Bijtend op haar onderlip sloeg ze haar blik neer.


    -

    [Weird-ass people op tv o_o]


    -

    [ hoezo? o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Er is een Indiase vrouw die mensen knuffelt en daar wordt je beter van ofseu, en er waren net een paar die dat dus hadden gedaan en die moesten huilen omdat ze het zo mooi vonden.

    En die reportager van dat progamma zei na die knuffel: 'Ik voel me een beetje stoned. Misschien komt dat door die parfum, kan ook' :')]


    -

    [ Dat is vaaag :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.