• Het gaat over piraten ja, maar zelfs als je er bijna niks van weet kan je gewoon meedoen. Probeer het gewoon eens, ikzelf weet ook niks over die periodes, enkel dingen die ik toevallig heb gezien in POTC. (; En niemand zal je kwaad aankijken als je een klein foutje maakt door je personage bijv. een mobiel te laten pakken.
    Inspringen kan/mag altijd! We verzinnen er wel wat, geven je korte samenvatting en helpen je natuurlijk ook met in de RPG komen (;


    Lang geleden was er een kapitein, zo barbaars en zo harteloos, dat zelfs de stoerste mannen hem uit de weg gingen. Kapitein Olivier Dalton, hij had zijn eigen schip, de Medusa, en zijn eigen bemanning die hij als grof vuil behandelde, maar ze bleven, bang voor wat er zou gebeuren als ze vertrokken. Ze kregen bijna niks en als ze niet luisterden konden ze beter maken dat ze wegkwamen, want Olivier stond bekend om zijn gruwelijke straffen. Zweepslagen, kielhalen, laten vechten om leven en dood tegen een ander bemanningslid voor zijn vermaak, ze voor schut zetten door ze op te dragen vrouwenkleren aan te trekken en dergelijke. Cameron Sand, kapitein van de Posideon's Mermaid kon hem niet uitstaan, was ziedend van jaloezie en ze werden rivalen. Nooit gingen ze elkaar uit de weg, gingen juist altijd de strijd met elkaar aan, toch won er nooit iemand. Op een dag veranderde alles, Olivier zag wat hij aanrichtte met zijn harteloosheid. Huilende vrouwen die hun kleine kinderen probeerde te sussen, de stoerste mannen die hem smeekte om genade. Van de een op de andere dag zag hij het in, het achtervolgde hem in zijn slaap, maar hij dacht dat het wel weg zou gaan, het schuldgevoel. Het nare gevoel bleef, de nachtmerries gingen niet weg dus nam hij een noodzakelijk besluit. Hij stuurde zijn bemanning weg, vastberaden een nieuwe start te maken, hij liet zijn aartsrivaal achter. Er was één ding dat hij niet achter liet, hetgeen wat wel tegen zijn barbaarsheid kon en hem niet zou laten vallen, zijn schip de Medusa. Hij zocht een nieuwe bemanning en was milder dan ooit te voren, misschien zelfs té soft.

    Hij ontdekte dat een van zijn bemanningsleden geen man was, maar een vrouw. Hij liet haar blijven. Niet veel later werd hij verliefd op haar, maar het was niet wederzijds, toch bleef hij vriendelijk. De vrouw van zijn dromen werd verliefd op een ander, liet hem in de kou staan en vanaf dat moment kwamen zijn slechte kanten weer omhoog. Hij werd jaloers en verbande de man waar ze verliefd op was van het schip en het deed hem niks toen hij zag hoe stuk zij daar van was. Later kwam de man, door wat je een wonder kan noemen, toch weer aan boord. Olivier liet hem deze keer toch blijven, maar hij was niet meer zo aardig als hij geweest was. Zelfs tegen de vrouw waar hij verliefd op was geweest deed hij vreselijk, hij was weer net zoals vroeger. Snauwde zijn bemanning af, was weer een echte piraat en kende geen genade meer.

    Nu, met zijn nieuwe bemanning en weer zijn oude karakter terug, is hij op zoek naar een schat. Hij weet niet precies wat het is of hoe het eruit ziet, maar het blijkt geweldig te zijn en te liggen op een onbewoond, geheimzinnig eiland midden in de oceaan. Hij is vastberaden de schat te vinden, zijn aartsrivaal Cameron Sand voor te zijn. Toch zijn er kleine dingen die hij over het hoofd ziet.
    Hij gaat er namelijk niet vanuit dat er toch een volk blijkt te wonen op het eiland, verwacht niet dat er een verrader in zijn bemanning zit en dat zijn aartsrivaal het juiste moment om toe te slaan afwacht.


    De verhaallijn in het kort.
    Het gaat over de bemanningsleden en kapitein van de Medusa die op zoek zijn naar een schat. Eén van de bemanningsleden is een verrader (Tristan Wright) in dienst van aartsrivaal Cameron Sand, hij houdt zijn opdrachtgever op de hoogte met een postduif, stuurt hem berichten over de koers en informatie over wat er gaande is op de Medusa. Als ze eenmaal op het eiland aankomen, waarvan ze dachten dat het onbewoond zou zijn, blijkt hun een verrassing te wachten. Er woont een vreemd volk dat hun niet vertrouwd, de bemanningsleden moeten hun vertrouwen zien te winnen, maar hoe gaan ze dat doen als blijkt dat Cameron Sand, samen met zijn bemanning, al eerder op het eiland is aangekomen en het vreemde volk al helemaal voor zich gewonnen heeft?

    Lijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Rol+rang: (Bemanning Medusa, kok. Avaloniër, krijger etc.)
    Extra:
    (Je mag er zelf dingen bij verzinnen zoals verleden enzo)

    Persones (Als je vragen hebt hierover, stel ze dan gerust)
    Kapitein Medusa: Vluuv – Olivir Dalton .. – 24
    Kapitein Poseindon's Mermaid: SuperCookie - Cameron Sand - 24
    Stamhoofd Aveloniërs: MustacheMe - Vérum Chestïo - 24
    Verrader: Sid – Tristan Wright – 22

    Bemanning Medusa:
    Endure – Abby (Abigail Rosaline Valence) – 19
    Sid - Natambu Mmba - 25
    MustacheMe - Ticimo Carabét - 26
    MoonyLove - William Davis - 18
    C18 - Ace Franklin Johnson -24

    Bemanning Poseindon's Mermaid:
    Sid - Leopold Smiths - 24
    Vluuv - Bee - 19
    SuperCookie - Luce Damians - 20

    Het volk, de Aveloniërs:
    Endure -: Ayiana Kateri Chestio - 21
    MustacheMe - Phani Cinta Carabét - 11
    MoonyLove - Katy Griffin - 14

    'Regels'
    Ik wil niet echt regels opgeven, maar heb liever wel dat jullie je hieraan houden of het onthouden.

    - Doe alsjeblieft je best om een redelijk stukje neer te zetten, dus niet 1 regel en dan denken ‘klaar’. Mocht je geen inspiratie hebben voor langer stuk, meld het dan gewoon. En nee, je hoeft niet 800 woorden te schrijven, zelf niet als anderen dat wel doen, maar 5 regels moeten je vast wel lukken.
    - Wil je je personage kwijt of stoppen? Zeg het dan, dan brengen we je personage even om het leven :P
    - De meesten vinden het niet prettig als je beslist wat hun personages doen, dus vraag het voor de zekerheid of ze het erg vinden of niet.
    - Je hoeft echt niet elke dag meteen te reageren op elke post, maar wacht alsjeblieft niet een week met posten. Ga je weg? Meld het dan en stuur je personage even op pad, laat hem/haar bijvoorbeeld verdwalen in de rimboe.
    - Houd je alsjeblieft aan de verhaallijn en als je een ‘speciaal’ personage wilt, vraag het dan even, ik sta open voor interessante personages die het verhaal leuker maken.
    - Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, bekijk desnoods de RPG Handleiding site voor tips. Weet je nog steeds niks? PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    - Verhaal kwijt? Stop dan niet zomaar zonder wat te melden, maar vraag waar de rest is of om een kleine samenvatting.
    - Er zijn een hoop personages nodig, maak er gerust meer en je kan ook voor niet bestaande personages schrijven natuurlijk! En kijk ook een beetje welke 'groep' nog weinig personages heeft en dergelijke!

    Nogmaals; Niet echt regels, maar meer dingen om jullie aan te herinneren [;

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Phani Cinta Carabét // Avaloniër
    Ik rijg de houten pop voor de honderdste keer aan mijn zwaard en zucht. 'Phani! Phani, ben je daar?' Hoor ik opeens een wel heel bekende stem roepen. Ik berg mijn wapen snel op, vervolgens spring ik met een brede grijns op en doe de deur van mijn rieten huisje open. 'Katy!' Ik grijns nog breder en vlieg haar in de armen. Enthousiast kijk ik haar aan en knipper met mijn ogen. Ik trek mijn shirt recht en doe dan een stap achteruit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Waar zou ik kunnen inspringen met het stamhoofd?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Op Aiyana afsturen die rondloopt en vragen hoe 't jagen ging ofzo?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Op Aiyana afsturen die rondloopt en vragen hoe 't jagen ging ofzo?


    Ik wacht wel even tot de andere posten (: Kom ik er later aan


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Avaloniërs en poseidons mermaid? Die hebben al lang gepost allemaal (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Avaloniërs en poseidons mermaid? Die hebben al lang gepost allemaal :)


    Nee, ik bedoel de mensjes waarmee jij jaagt (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Die zijn al terug :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kant rowuens wat emt timico doen opde medusa :Y)
    Kapitein zit in zijn hut, Ace&Nate zijn in 't ruim, Abby stata voro deur waar Genesis is, Tristan&Will zitten in 't kraaiennest.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Die zijn al terug :Y)


    Ohh, Oké ^-^ en waar ben jij nu dan?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aiyana loopt dus gewoon ergens heel random rond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vérum Chestïo - Stamhoofd
    'Wijn, alstublieft!' Zeg ik knikkend tegen één van mijn onderdanen. Snel komt er een oude man met een glas volle wijn aangelopen. Ik pak het aan en bedank beschaafd. Wanneer de man is verdwenen neem ik een klein slokje van mijn wijn, een bittere smaak vult mijn mond en ik trek mijn neus langzaam op. Zuchtend sta ik op van mijn bamboe-troon en loop statig naar het raam Zonder glas :] dat rechts in één van de muren staat, door het raam kan ik heel avelonië (klopt dit?) zien. Ik gaap en neem nog een slok van mijn rode wijn, waarna ik het glas neerzet op één van mijn houten bijzettafeltjes.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 10:19 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jeuh je reageert weer :Y)

    Katy ~ Avaloniër
    Ik wacht een tijdje, maar er gebeurd niks. Ik haal mijn schouders op en wil me net omdraaien als ik mijn naam hoor roepen en er iemand in mijn armen vliegt. Phani! Ik val bijna achterover maar kan me nog net staande houden als Phani zich terugtrekt. 'Hoi!' lach ik vrolijk, vreemd vrolijkheid van een ander zo aanstekelijk kan zijn.


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Idd, vond ik ook leuk. Als jullie trouwens nog RPG freunden hebben die misschien avaloniér willen zijn ofzo, ask them. Aveloniërs bestaan nu uit 2 volwassenen en 2 kinderen xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mwhahaha, grote stam dus.
    Tjaah, ik heb niet echt veel contact met mensen van q, en die paar waarmee wel die weten nauwelijks wat een RPG is ;-p


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Ik heb nog altijd RPGhandleiding.startje.be online staan :"D DAar staat 't uitgelegd.
    -en omdat ik al 4 weken ebzig ben emt toetsweek is ie nog altijd neit ge update-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.