• Het gaat over piraten ja, maar zelfs als je er bijna niks van weet kan je gewoon meedoen. Probeer het gewoon eens, ikzelf weet ook niks over die periodes, enkel dingen die ik toevallig heb gezien in POTC. (; En niemand zal je kwaad aankijken als je een klein foutje maakt door je personage bijv. een mobiel te laten pakken.
    Inspringen kan/mag altijd! We verzinnen er wel wat, geven je korte samenvatting en helpen je natuurlijk ook met in de RPG komen (;


    Lang geleden was er een kapitein, zo barbaars en zo harteloos, dat zelfs de stoerste mannen hem uit de weg gingen. Kapitein Olivier Dalton, hij had zijn eigen schip, de Medusa, en zijn eigen bemanning die hij als grof vuil behandelde, maar ze bleven, bang voor wat er zou gebeuren als ze vertrokken. Ze kregen bijna niks en als ze niet luisterden konden ze beter maken dat ze wegkwamen, want Olivier stond bekend om zijn gruwelijke straffen. Zweepslagen, kielhalen, laten vechten om leven en dood tegen een ander bemanningslid voor zijn vermaak, ze voor schut zetten door ze op te dragen vrouwenkleren aan te trekken en dergelijke. Cameron Sand, kapitein van de Posideon's Mermaid kon hem niet uitstaan, was ziedend van jaloezie en ze werden rivalen. Nooit gingen ze elkaar uit de weg, gingen juist altijd de strijd met elkaar aan, toch won er nooit iemand. Op een dag veranderde alles, Olivier zag wat hij aanrichtte met zijn harteloosheid. Huilende vrouwen die hun kleine kinderen probeerde te sussen, de stoerste mannen die hem smeekte om genade. Van de een op de andere dag zag hij het in, het achtervolgde hem in zijn slaap, maar hij dacht dat het wel weg zou gaan, het schuldgevoel. Het nare gevoel bleef, de nachtmerries gingen niet weg dus nam hij een noodzakelijk besluit. Hij stuurde zijn bemanning weg, vastberaden een nieuwe start te maken, hij liet zijn aartsrivaal achter. Er was één ding dat hij niet achter liet, hetgeen wat wel tegen zijn barbaarsheid kon en hem niet zou laten vallen, zijn schip de Medusa. Hij zocht een nieuwe bemanning en was milder dan ooit te voren, misschien zelfs té soft.

    Hij ontdekte dat een van zijn bemanningsleden geen man was, maar een vrouw. Hij liet haar blijven. Niet veel later werd hij verliefd op haar, maar het was niet wederzijds, toch bleef hij vriendelijk. De vrouw van zijn dromen werd verliefd op een ander, liet hem in de kou staan en vanaf dat moment kwamen zijn slechte kanten weer omhoog. Hij werd jaloers en verbande de man waar ze verliefd op was van het schip en het deed hem niks toen hij zag hoe stuk zij daar van was. Later kwam de man, door wat je een wonder kan noemen, toch weer aan boord. Olivier liet hem deze keer toch blijven, maar hij was niet meer zo aardig als hij geweest was. Zelfs tegen de vrouw waar hij verliefd op was geweest deed hij vreselijk, hij was weer net zoals vroeger. Snauwde zijn bemanning af, was weer een echte piraat en kende geen genade meer.

    Nu, met zijn nieuwe bemanning en weer zijn oude karakter terug, is hij op zoek naar een schat. Hij weet niet precies wat het is of hoe het eruit ziet, maar het blijkt geweldig te zijn en te liggen op een onbewoond, geheimzinnig eiland midden in de oceaan. Hij is vastberaden de schat te vinden, zijn aartsrivaal Cameron Sand voor te zijn. Toch zijn er kleine dingen die hij over het hoofd ziet.
    Hij gaat er namelijk niet vanuit dat er toch een volk blijkt te wonen op het eiland, verwacht niet dat er een verrader in zijn bemanning zit en dat zijn aartsrivaal het juiste moment om toe te slaan afwacht.


    De verhaallijn in het kort.
    Het gaat over de bemanningsleden en kapitein van de Medusa die op zoek zijn naar een schat. Eén van de bemanningsleden is een verrader (Tristan Wright) in dienst van aartsrivaal Cameron Sand, hij houdt zijn opdrachtgever op de hoogte met een postduif, stuurt hem berichten over de koers en informatie over wat er gaande is op de Medusa. Als ze eenmaal op het eiland aankomen, waarvan ze dachten dat het onbewoond zou zijn, blijkt hun een verrassing te wachten. Er woont een vreemd volk dat hun niet vertrouwd, de bemanningsleden moeten hun vertrouwen zien te winnen, maar hoe gaan ze dat doen als blijkt dat Cameron Sand, samen met zijn bemanning, al eerder op het eiland is aangekomen en het vreemde volk al helemaal voor zich gewonnen heeft?

    Lijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Rol+rang: (Bemanning Medusa, kok. Avaloniër, krijger etc.)
    Extra:
    (Je mag er zelf dingen bij verzinnen zoals verleden enzo)

    Persones (Als je vragen hebt hierover, stel ze dan gerust)
    Kapitein Medusa: Vluuv – Olivir Dalton .. – 24
    Kapitein Poseindon's Mermaid: SuperCookie - Cameron Sand - 24
    Stamhoofd Aveloniërs: MustacheMe - Vérum Chestïo - 24
    Verrader: Sid – Tristan Wright – 22

    Bemanning Medusa:
    Endure – Abby (Abigail Rosaline Valence) – 19
    Sid - Natambu Mmba - 25
    MustacheMe - Ticimo Carabét - 26
    MoonyLove - William Davis - 18
    C18 - Ace Franklin Johnson -24

    Bemanning Poseindon's Mermaid:
    Sid - Leopold Smiths - 24
    Vluuv - Bee - 19
    SuperCookie - Luce Damians - 20

    Het volk, de Aveloniërs:
    Endure -: Ayiana Kateri Chestio - 21
    MustacheMe - Phani Cinta Carabét - 11
    MoonyLove - Katy Griffin - 14

    'Regels'
    Ik wil niet echt regels opgeven, maar heb liever wel dat jullie je hieraan houden of het onthouden.

    - Doe alsjeblieft je best om een redelijk stukje neer te zetten, dus niet 1 regel en dan denken ‘klaar’. Mocht je geen inspiratie hebben voor langer stuk, meld het dan gewoon. En nee, je hoeft niet 800 woorden te schrijven, zelf niet als anderen dat wel doen, maar 5 regels moeten je vast wel lukken.
    - Wil je je personage kwijt of stoppen? Zeg het dan, dan brengen we je personage even om het leven :P
    - De meesten vinden het niet prettig als je beslist wat hun personages doen, dus vraag het voor de zekerheid of ze het erg vinden of niet.
    - Je hoeft echt niet elke dag meteen te reageren op elke post, maar wacht alsjeblieft niet een week met posten. Ga je weg? Meld het dan en stuur je personage even op pad, laat hem/haar bijvoorbeeld verdwalen in de rimboe.
    - Houd je alsjeblieft aan de verhaallijn en als je een ‘speciaal’ personage wilt, vraag het dan even, ik sta open voor interessante personages die het verhaal leuker maken.
    - Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, bekijk desnoods de RPG Handleiding site voor tips. Weet je nog steeds niks? PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    - Verhaal kwijt? Stop dan niet zomaar zonder wat te melden, maar vraag waar de rest is of om een kleine samenvatting.
    - Er zijn een hoop personages nodig, maak er gerust meer en je kan ook voor niet bestaande personages schrijven natuurlijk! En kijk ook een beetje welke 'groep' nog weinig personages heeft en dergelijke!

    Nogmaals; Niet echt regels, maar meer dingen om jullie aan te herinneren [;

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    w8 op mijn psot ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wow w8, ik wou abby wegsturen zodat zij hun onderonsje konden houden, maar abby staat er dus nog bij?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eh, ik veronderstelde dat Tristan en Ace wegliepen, mja.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    haha, ik doe wel gewoon dat ze nog evne bleef staan, niet begijrpend keek en wegliep.. Give me a sec ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    haha, ik doe wel gewoon dat ze nog evne bleef staan, niet begijrpend keek en wegliep.. Give me a sec ;D

    Je ziet maar, van mij mag ze er bij blijven (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ace - Piraat.

    'Misschien, maar ik betwijfel het, maat. Ik ga geen kogel door haar kop jagen.' Ik til even een wenkbrauw op en kijk hem droogjes aan.
    'Dat was niet helemaal waar ik aan dacht,' grijns ik. 'Ik heb een beter plan. Olivier zal niet merken dat er een vrouw aan boord is, als hij er niet eentje ziet. Ik zorg ervoor dat ze mannenkleding aantrekt en geen piraat zal merken dat zij het is, net zoals bij Abby. Probleem opgelost. Bij het eerste het beste onbewoonde eiland dat we tegenkomen zorg ik ervoor dat ze het schip verlaat en dan moet ze zichzelf redden.' Ja, Ace. Je bent briljant. Dit plan is zo goed als waterdicht. Als het Abby lukte, waarom haar dan niet?
    'Ik ga wat eten voor haar halen en zorg ervoor dat ze die jurk omwisselt voor een blouse en een broek.' Ik wandel gauw naar de keuken toe, haal een beschuit met boter op en wat wijn en loop weer richting de gang benedendeks. Ik spied de gang door, kijk of de kust veilig is en open de deur die naar haar kamer leidt.
    'Goed. Dit is het plan,' begin ik en geef haar het eten aan. Ik gooi de deur dicht en leun tegen de muur in de kamer aan. 'Jij trekt die jurk uit, en ik...' Ik kijk haar even sinister aan.
    'Geef je een blouse, een paar schoenen en een paar laarzen. En een nieuwe naam. Wat dacht je van Eugene?' Ze kijkt me wat verrast aan. 'Nah, je hebt gelijk. Geen Eugene. Te vrouwelijk. Jimmy. Ja. Jimmy klinkt goed. Wat denk je ervan?' Ze kijkt me wat droogjes aan. Mijn ogen glijden van haar gezicht zo subtiel mogelijk naar beneden, waar ze vervolgens op haar borsten blijven rusten. De jurk heeft een lichte inkijk en ik ben en blijf een man. Zonde als ze een blouse aan zo trekken, bedenk ik me. Nu ja, verkracht worden door tien man op een avond is ook niet alles en hoe kan ik slapen met al dat gegil? Deze oplossing is de beste. Tenzij ze liever naast mij ligt. Dan blijft ze wel buiten schot van de rest. Hoe zou dat lichaam er zonder die jurk uitzien? Met een beetje mazzel moet ik haar zelfs helpen hem uit te trekken. Ik begin bijna te kwijlen bij de gedachte. Ace, verdomme. Hou je seksuele fantasietjes onder controle.
    God, ik sta echt te lang droog. Het eerste wat ik doe als ik aan wal ben, is een hoertje opzoeken. Deze ellende hou ik niet veel langer vol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Abby (Abigail Rosaline Valence)
    "Die rooie mier beledigde je," zei Tristan en Abby fronste eerst, maar glimlachte vervolgens. Ze vond het lief dat hij voor haar opgekomen was. "Hij is het niet waard," zei ze toen John vertrokken was tegen Tristan. Ze voelde hoe hij een zacht kneepje in haar hand gaf en de scheve glimlach die hij daarbij toonde was voor haar het teken dat het wel oké was en ze helaas weer terug moest naar haar post. Net toen ze wou vertrekken begon Ace een vaag verhaal en ze kon niks anders dan blijven luisteren. Abby hield wijselijk haar mond, een vrouw? Aan boord nog wel. Stiekem vond ze het wel prettig dat er weer een andere vrouw aan boord was, het was toch anders om met een vrouw te praten dan met de mannen hier, aan de andere kant was het wel een soort ontvoering en het deed haar terugdenken aan James. Een naar gevoel bekroop haar en ze zette de herinneringen gauw weer uit haar hoofd en richtte zich weer op Tristan en Ace, van wie de laatste enthousiast was begonnen praten.
    "Ik heb een beter plan. Olivier zal niet merken dat er een vrouw aan boord is, als hij er niet eentje ziet. Ik zorg ervoor dat ze mannenkleding aantrekt en geen piraat zal merken dat zij het is, net zoals bij Abby. Probleem opgelost. Bij het eerste het beste onbewoonde eiland dat we tegenkomen zorg ik ervoor dat ze het schip verlaat en dan moet ze zichzelf redden," legde Ace hun uit en vertrok toen snel. Nogal verbouwereerd keek ze hem aan en richtte zich toen op Tristan. "Eerste het beste eiland? Dat zal mrogen dus al zijn, hij had haar net zo goed nog even verbrogen kunnen houden in plaats van meteen voor de leeuwen te werpen," zei ze en wierp een blik op de zee. Water, ze begon steeds meer uit te kijken naar wat vaste land. "Maar ik ga maar weer terug naar boven, gezellig over het water turen met Will," zei ze plagerig en gaf hem een kusje op zijn wang. "Tot straks," voegde ze er aan toe met een glimlachje en liep terug naar de mast. Ze klom omhoog en klom vervolgens het kraaiennest weer in. "Ben ik weer," zei ze tegen Will terwijl ze weer op haar plek ging staan. "Nog wat andrs gezien dan zee en lucht?"


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Genesis
    ''Mijn jurk uitdoen? Jimmy?'' Haar perfecte wenkbrauwen krullen zich om tot een verraste, toch ook wat bedenkelijke frons. ''Ik pas, denk ik. Geen denken aan dat ik deze jurk uittrek.'' Ze staat op, en strijkt zacht over het lijfje van de jurk. Ze wind een lok om haar vinger, en laat haar uitdagend blinkende, zeegroene ogen over de piraat voor haar glijden. Een charmante, bedachtzame glimlach siert haar zacht gevormde lippen wanneer hij haar zo bekijkt. Hij doet haar denken aan een van de piraten uit sprookjes die ze heeft gehoord.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:06 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tristan - Piraat.
    Pas wanneer Ace weg is, geeft Abby haar mening over Ace's plan, wat uiteindelijk toch hetzelfde was als hetgene wat ik in gedachte had.
    'Gaan we morgen al aan land? Dat wist ik niet,' zeg ik. 'In dat geval heb je eigenlijk overschot van gelijk, maar ik weet uit eigen ervaring hoe leuk het is om opgesloten te zitten benedendeks.' Ik zwijg even en Abby geeft me een kus op mijn wang. 'Ik zal een oogje in het zeil houden, dan kan er toch niets gebeuren?' Maar ze is al vertrokken, ik zie haar al bijna in het kraaiennest zitten. Voor er iemand me kan opzadelen met één of andere stomme taak, duik ik het ruim in. Ik ben toch wel wat nieuwsgierig geworden naar Ace's smokkelwaar. Ik vaar nu al een paar maanden op de Medusa en begin het schip nu stilletjes aan grondig te kennen. Zo groot is het nu ook niet. Een aparte kamer, waar niemand ooit komt, dat kan er maar ééntje zijn. En inderdaad, daar aangekomen hoor ik al stemmen, ééntje hevig protesterend. 'Mijn jurk uitdoen? Jimmy?' Een glimlach verschijnt om mijn lippen, maar die verdwijnt zo gauw ik op de deur klop. 'Eh, Ace, heb je een momentje?'


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Volledige naam: Isabella [Bella] Murray
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Door haar verleden is ze wat harder geworden. Eerst was ze de lieve dochter van de koning. Ze praat netjes, en wordt altijd uitgelachen als ze dure woorden gebruikt.
    Rol+rang: Bemanning Poseidon's Mermaid
    Verleden: Eerst was Bella de prinses van de koning. Maar toen haar eigen zusje werd vermoord door een piraat ging ze hem achterna. Ze is eigenlijk nooit teruggekomen...


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ace - Piraat.

    Ze is het niet met het plan eens, want ze kijkt me tegelijkertijd verrast als protesterend aan.
    'Mijn jurk uitdoen? Jimmy? Ik pas, denk ik. Geen denken aan dat ik deze jurk uittrek.' Ik zucht even. Dan neemt ze me in zich op. Ik voel me even ongemakkelijk worden en wend gauw de blik van haar borsten af. Niks gezien. Ace doet braaf zijn werk. Ongepast gedrag? Wie, ik? Ik ben onschuldiger dan de heilige maagd Maria!
    'Voor mij hoef je die jurk ook niet uit te trekken - hoewel ik er geen bezwaar tegen zou hebben eigenlijk. Ah. Het is een lange tijd geleden dat ik voor het laatst een vrouwenlijf zag, laat staan heb aangeraakt,' zeg ik al kwijlend. 'Dus als je hulp nodig hebt, ah eh.. ik ben ten alle tijden beschikbaar,' zeg ik zo onschuldig mogelijk. Hoe zou haar huid aanvoelen? Ik zie haar blik wat betrekken. Ace. Hou je in.
    'Eh, wat ik probeer te zeggen is-' Ineens wordt er op de deur geklopt. Bij Neptunus, wat nu? Ik begin hem zo zachtjes aan te panikeren, tot ik Tristan's stem hoor. 'Eh, Ace, heb je een momentje?' Ik doe de deur open, kijk even spiedend de gang door, sleur vervolgens Tristan naar binnen en gooi de deur weer dicht.
    'Goed. Zeg wat je wil zeggen. Mevrouw hier wil haar kleding niet uittrekken.' Ik pak de fles rum uit mijn ruime broekzak en gooi een slok naar binnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Will ~ Bemanning Medusa
    Veel krijg ik niet mee van het geremoer beneden en ik besluit wijs om me er dan ook niet in te mengen. Ik heb het te druk met andere ''belangrijke'' zaken, denk ik zo. Zoals de zee... De lucht... En de zee... Ik staar zo lang naar het water dat mijn ogen beginnen te tranen, en ik knipper ze snel weg. Heel even lijkt het of ik in de verte een stipje zie. Mijn hart begint heel even sneller te kloppen. Een land? Een eiland? Iets anders dan zee? Maar even snel is het stipje ook weer verdwenen. Zie je wel, ik ga hier zelfs van hallucineren! Levensgevaarlijk, dit werk. Teleurgesteld zak ik terug in mijn versufte houding. De minuten lijken zich uit te rekken, en ik heb niks om te doen ondertussen. En Abby is ook nog niet terug. Hé, waarom is ze er nog niet?
    Op dat moment voel ik weer aan het vertrouwde kraken van de mast dat er iemand naar boven komt. Abby verschijnt over de rand, en gaat op haar plaats staan. "Ben ik weer," hoor ik haar zeggen. "Nog wat anders gezien dan zee en lucht?" Ik grijns naar haar als een haring met kiespijn. 'Eh.. Nou.. Om eerlijk te zijn niet, nee.' Ik knijp mijn ogen halfdicht als ik naar boven kijk en staar weer naar boven. De lucht is nu strakblauw, met een paar lijntjes als wolken. Krijsende vogels in de verte laten weten dat er nog een klein beetje ander leven was hier ergens midden op zee in the middle of nowhere. 'Wat gebeurde er daar eigenlijk beneden?' vraag ik uiteindelijk aan Abby, eigenlijk meer om iets te zeggen te hebben dan uit echte nieuwsgierigheid.


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Genesis
    ‘‘Ik zal het onthouden, ja.’’ Glimlacht ze hoofdschuddend. Haar lippen krullen wat om in een geamuseerde glimlach wanneer hij nog iemand naar binnen sleurt. Ze houd haar hoofd wat schuin, en wind bedachtzaam één van haar lokken om haar wijsvinger. ‘‘Goed. Zeg wat je wil zeggen. Mevrouw hier wil haar kleding niet uittrekken.’’ Ze fronst ietwat beledigd na die woorden. ‘‘Ik vraag jou toch ook niet je kleren voor mijn neus hier uit te trekken en-’’ Ze knijpt haar talggroene ogen even dicht, en schud haat hoofd. Hij zou er geen bezwaar in hebben, dom van haar daar aan te twijfelen. ‘‘Laat maar.’’ Murmelt ze daarna prevelend, en strijkt een lok uit haar gezicht. Herpak jezelf, Genesis. Spreekt ze zichzelf toe, en slaat haar armen dan op een zachte, en ja ook eigenlijk te vrouwelijke manier voor haar buik over elkaar. Ze houd niet van die intimiderende types. Een zachte zucht rolt over haar lippen, en doorbreekt ze stilte. Haar nieuwsgierig, toch ook vrij uitdagende blik glijd van de een naar de ander. Dan legt ze haar zachte, slanke vingers zachtjes op haar rozegekleurde lippen. Hoe zou rum smaken? Wijn was bitter, en soms ook veel te zoet. Ze liet haar hand maar weer zakken tot ze dezelfde houding als hiervoor had, en richtte zich toen weer op de mannen voor haar. De jongen die haar had ontvoerd heette dus Ace. Onverwacht speelt er toch een geheimzinnig glimlachje met haar lippen. Hij was zo stuntelig, zo belust op vrouwen.. En dus had hij haar maar meegenomen? Ze grinnikte. Het klonk vrij soepeltjes en glashelder. Ze had hem eerder gezien, in Tortuga. Daar had hij geplunderd. En nu ook bij haar vader thuis. Ze glimlach op haar gezicht werd onschuldig toen ze zich bedacht dat ze niet naar de plundering, maar naar de wilde, jonge piraten had zitten staren. Was hij bang dat ze hen zou verraden? Vast wel. Maar zo was ze niet. Ze zocht gewoon wat afwisselend vermaak. En ze moest toegeven dat ze er voor piraten niet erg onaantrekkelijk uitzagen. Al ging zij niet zoals Ace zo kwijlend lopen staren. Daar was ze te.. Arrogant voor misschien? Nee, dat was het niet. Het was meer een soort onschuld die dat bracht. Maar ze was tevens ook een fragiele, preutse maagd en zou het dus niet met de eerste, de beste piraat doen. Ze keek wel uit, straks brak hij haar hart, of nog erger. Ze zuchtte, en keek op uit haar gedachten. Ze had al die tijd fragiel en onschuldig geglimlacht.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 9:13 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kan ik nog ergens inspringen?(flower)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Euh, geen idee ;3.


    Feel the fire, but do not succumb to it.