• er vloog net een vogel mijn kamer in
    en nu, zit hij op het bed van mijn zusje
    dit heb ik nog nooit meegemaakt, dus ik vind het wel grappig

    heeft iemand van jullie dit al een keer gehad?
    of iets in die richting?


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik, zo een schattig minivogeltje die in de kamer boven mij uit het nest was gevallen en ik zat op de vensterbank en dat kleine ding viel net in mijn schoot en nu zit'ie nog steeds op mijn kamer :Y) Na 2 jaar of zo, hij komt altijd terug.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee.
    Wel zat er ooit eens een klein papegaai-achtig ding voor mijn raam, en toen mijn mama het wou vangen vloog het weg. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, want mijn kamer zit onder de grond. :') mijn raam komt net 10 cm boven de grond vandaan. Ik heb wel vaak slakken en spinnen.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb het wel meegemaakt. Maar dan gingen ze gelijk weer weg. Gelukkig.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Nee, gelukkig niet. Ze zeggen dat als een vogel je huis invlieg iemand gaat sterven die je kent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    In Brazilië een kolibrie. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nou, wel gewoon een duif voor mijn raam die naar binnen keek...
    En maar er was wel eens een huismus naar binnen gevlogen of door de kat naar binnen gebracht, geen idee.. Zat er gewoon zo'n vogel in de woonkamer te vliegen xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Zo half, hier vloog een vogeltje tegen het raam :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weg met die vogel, hij kan gedesoriënteerd raken en het is niet heel erg hygiënisch om hem op je zusje's bed te laten zitten i.v.m. eventuele ziektekiemen die zo'n beest meedraagt. Verder wel grappig, heb het wel eens gehad met een egeltje. (die niet kon vliegen overigens)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De enige manier waarop vogels mijn huis binnekomen, is als mijn katten ze binnen slepen.
    Dan leven ze meestal nog maar half.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    bij ons was er eens een musje het huis ingevlogen.
    mijn zusje begon hysterische te gillen want die dacht dat het een vleermuis was -.- (dat hebben we ook eens gehad)
    en de honden werden gek en dat volgeltje was helemaal bang :(
    en toen ging het poepen 0.o
    dus deed ik het raam aan de voorkant open en toen vloog hij weg(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    heb wel gehad dat ik tijdens het fietsen bijna een vogel tegen me kop aan kreeg -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    StJimmy schreef:
    Nee, gelukkig niet. Ze zeggen dat als een vogel je huis invlieg iemand gaat sterven die je kent.


    Iedere seconde sterven mensen, ik zie persoonlijk geen link met vogels. Ik dacht dat het met kraaien zo was.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee, niet meegemaakt. WEL MET EEN VLINDER. Maar niet met een vogel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    We hadden in de eerste trouwens wel zo'n domme duif die tegen het raam vloog. Echt: BAM! Dood.

    Later hebben we er een liedje over gemaakt, maar laat ik de tekst maar niet hier plaatsen. Ha


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!